Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nicolas Binder

Gestart door Tanjajeah, juni 02, 2025, 19:07:31

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: richard op augustus 02, 2025, 21:29:14
Kan die kerel nog terug? Wat een armoede in de spits.
nee . Dou moestest oek op goal blieve toch  :devil

PePe

We zijn een opleidingsclub. Opleiden en doorverkopen voor de winst. Het zijn redelijke voetballers, en toppers als ze worden verkocht.

Inferno-058

Citaat van: PePe op augustus 03, 2025, 12:40:41
We zijn een opleidingsclub. Opleiden en doorverkopen voor de winst. Het zijn redelijke voetballers, en toppers als ze worden verkocht.
Ik heb totaal geen gevoel dat deze beste man potten gaat breken...

Trainert!

Diep triest dat je het seizoen hiervoor niet een normale spits hebt gehad, en vervolgens met deze knakker op de proppen komt. Dit is een echte misser!

Poetser

Citaat van: Trainert! op augustus 03, 2025, 14:01:27
Diep triest dat je het seizoen hiervoor niet een normale spits hebt gehad, en vervolgens met deze knakker op de proppen komt. Dit is een echte misser!

Jammer dat je het persoonlijk maakt wanneer iemand in jouw ogen niet zo goed kan voetballen

Inferno-058

Citaat van: Poetser op augustus 03, 2025, 14:10:39
Jammer dat je het persoonlijk maakt wanneer iemand in jouw ogen niet zo goed kan voetballen
Hij maakt het niet persoonlijk hoor, niet zo overdrijven

Huizen

Citaat van: Trainert! op augustus 03, 2025, 14:01:27
Diep triest dat je het seizoen hiervoor niet een normale spits hebt gehad, en vervolgens met deze knakker op de proppen komt. Dit is een echte misser!

Ik vind dat Cambuur gezien vorig jaar een mega risico neemt met Binder (weinig gepresteerd) en Visser (groot niveauverschil) maar geef beide heren in ieder geval 10-15 wedstrijden op KKD niveau. Daarna kunnen we oordelen. Cambuur heeft gewoon geen poen om een bewezen goalgetter te halen, aangezien elke club dat wilt. Daarnaast hebben we ook V.d. Sande die erbij komt en die kan ook in de spits spelen en is na die 10 KKD duels sowieso fit.

Yellow Army

Citaat van: Inferno-058 op augustus 03, 2025, 13:42:10
Ik heb totaal geen gevoel dat deze beste man potten gaat breken...

Ik ben bang dat je gelijk hebt. Ik heb echt nog niks positiefs gezien in de minuten die hij heeft gemaakt
Area 58

Drumfather SCC

Zou spontaan mijn biezen pakken als ik zou merken hoe ''welkom'' ik ben bij mijn nieuwe club...
Wat krijgt deze man een bagger over zich heen sinds hij hier is
Geldt wel voor meer spelers hoe deze bejegend worden
Goed voor het vertrouwen ook

Scoort hij de winnende in de NC dan is het weer een standbeeld en tranen inne ogen

Wonderlijk medium dit Forum

Zuid1991

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 03, 2025, 18:02:40
Zou spontaan mijn biezen pakken als ik zou merken hoe ''welkom'' ik ben bij mijn nieuwe club...
Wat krijgt deze man een bagger over zich heen sinds hij hier is
Geldt wel voor meer spelers hoe deze bejegend worden
Goed voor het vertrouwen ook

Scoort hij de winnende in de NC dan is het weer een standbeeld en tranen inne ogen

Wonderlijk medium dit Forum
Wat vind je zelf van Binder?

Lore

Citaat van: Zuid1991 op augustus 03, 2025, 18:09:07
Wat vind je zelf van Binder?

Ik weet dat je het niet direct tegen mij hebt. Maar ik denk dat je er nog niet zoveel over kunt zeggen. Die jongen is net hier, vanuit een ander land. Heeft alleen de voorbereiding gespeeld, heeft daarin ook nog een blessure gehad.

Volgens mij moeten wij gewoon even afwachten en helpt het totaal niet om hem tot het bot toe af te branden.

hobbes

Citaat van: Lore op augustus 03, 2025, 18:12:04
Ik weet dat je het niet direct tegen mij hebt. Maar ik denk dat je er nog niet zoveel over kunt zeggen. Die jongen is net hier, vanuit een ander land. Heeft alleen de voorbereiding gespeeld, heeft daarin ook nog een blessure gehad.

Volgens mij moeten wij gewoon even afwachten en helpt het totaal niet om hem tot het bot toe af te branden.

Klopt, sommige branden die jongen nu al helemaal af. Geef hem even.

Bankzitter

Hij is ook gehaald als aanspeelpunt niet direct als afmaker.

Straks keuze uit Balk, Sj?strand, vd Sande, Binder, Visser, Sjalic, Nartey, R?lke, Henstra en Kooistra. Zal even zoeken zijn naar de beste combi van 4 maar keuze genoeg.

mark1989

Ik maak me nog niet zoveel zorgen. Ook al zou dit niet een topspits zijn.
We zijn vorig jaar ook 3e geworden met een heel seizoen zonder spits.
De spits positie is natuurlijk belangrijk, maar Cambuur heeft laten zien dat het ook prima zonder kan :-)

Als de beste man af een toe een bal kan vasthouden en naar de goede kleur speelt. Dan vind ik het al prima. Er zijn ook andere spelers die een goal kunnen maken.
Ik hoop dat die Sanel er nog bij komt. Dat lijkt me een leuk spelertje.

Zuid1991

Citaat van: Lore op augustus 03, 2025, 18:12:04
Ik weet dat je het niet direct tegen mij hebt. Maar ik denk dat je er nog niet zoveel over kunt zeggen. Die jongen is net hier, vanuit een ander land. Heeft alleen de voorbereiding gespeeld, heeft daarin ook nog een blessure gehad.

Volgens mij moeten wij gewoon even afwachten en helpt het totaal niet om hem tot het bot toe af te branden.
Tsja wat is afbranden.
Ik denk dat hier ook een hoop lui zijn die eerlijk vertellen wat ze denken.
En daar ben ik 1 van.
Ik denk dat Binder niet veel kan.
Dat zie ik aan zijn loopacties, balaanames etc.
Is gewoon mijn eerlijke mening.
Als hij wel rendeert gedurende het seizoen zal ik dat ook zeggen.
En een spits mag wel wat meer kunnen dan alleen een bal vasthouden zodat anderen kunnen aansluiten.