Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

seizoen 25-26

Gestart door Arno A, mei 25, 2025, 12:10:17

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

We hebben al een man met veel in zijn mars op linksback, kom ff niet op de naam. Die krullebol die vanuit O21 komt.

zeewolde

Citaat van: CaseP op januari 13, 2026, 11:11:05
Patrick van Aanholt mag ook omkijken naar een nieuwe club. Enerzijds heb ik het niet zo met de oude garde die even een half uur langskomt (denk Rienstra :)) , maar deze jongen heeft nog wel iets in zijn mars op de linksback. Volgens mij ligt er ook nog wel ergens een linkje met Henk. Voegt veel routine toe.
Moet dan op de bank, zal hij niet willen.

Galvez moet als huurling minuten maken.

Specuveter

Galvez en Marsman lijkt me genoeg!

sunderland

Citaat van: CaseP op januari 13, 2026, 11:11:05
Patrick van Aanholt mag ook omkijken naar een nieuwe club. Enerzijds heb ik het niet zo met de oude garde die even een half uur langskomt (denk Rienstra :)) , maar deze jongen heeft nog wel iets in zijn mars op de linksback. Volgens mij ligt er ook nog wel ergens een linkje met Henk. Voegt veel routine toe.
die is zo slecht geworden sinds hij terug is in Nederland. En verdiende premier Leaque salaris. Bij Sparta niet.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op januari 13, 2026, 11:22:24
We hebben al een man met veel in zijn mars op linksback, kom ff niet op de naam. Die krullebol die vanuit O21 komt.
je zit er niet ver vanaf Bankzitter?. :D

Noordcambuur

Citaat van: CaseP op januari 13, 2026, 11:11:05
Patrick van Aanholt mag ook omkijken naar een nieuwe club. Enerzijds heb ik het niet zo met de oude garde die even een half uur langskomt (denk Rienstra :)) , maar deze jongen heeft nog wel iets in zijn mars op de linksback. Volgens mij ligt er ook nog wel ergens een linkje met Henk. Voegt veel routine toe.
nee ,nooit doen kost handen vol geld?voegt niks toe.

Bernardo

Citaat van: CaseP op januari 13, 2026, 11:11:05
Patrick van Aanholt mag ook omkijken naar een nieuwe club. Enerzijds heb ik het niet zo met de oude garde die even een half uur langskomt (denk Rienstra :)) , maar deze jongen heeft nog wel iets in zijn mars op de linksback. Volgens mij ligt er ook nog wel ergens een linkje met Henk. Voegt veel routine toe.

Volgens mij hebben we 2 prima linksbacks

papier

Citaat van: upweer op januari 13, 2026, 06:20:36
Nap naar eredivisie club.....

Verbaasd me wel een beetje dat dit nog niet rond is eigenlijk.

Derkx R.H.

Citaat van: papier op januari 16, 2026, 15:41:41
Verbaasd me wel een beetje dat dit nog niet rond is eigenlijk.
Zal vast niet aan hem liggen, de zelfde zaakwaarnemers hebben Nartey ook bij onze club weg gepraat..

papier

Citaat van: Derkx R.H. op januari 16, 2026, 15:48:22
Zal vast niet aan hem liggen, de zelfde zaakwaarnemers hebben Nartey ook bij onze club weg gepraat..

Dat gevoel bekruipt mij dan wel een beetje ja. Echte makelaars, mooie praatjes en weinig waarde.

mark1989

Cambuur krijgt meer status en dus kunnen spelers ook makkelijker naar andere clubs. Iemand die minder perspectief heeft maakt sneller zo'n stap.
Het is alleen jammer dat hij een amateur contract had. Denk dat Cambuur volgende keer spelers met een amateur contract niet zo snel in de basis moet zetten. Maar goed. Zo'n groot talent vind ik Nap niet. Was bij een gebrek aan beter dat ie speelde.


sunderland

Citaat van: mark1989 op januari 16, 2026, 16:14:35
Cambuur krijgt meer status en dus kunnen spelers ook makkelijker naar andere clubs. Iemand die minder perspectief heeft maakt sneller zo'n stap.
Het is alleen jammer dat hij een amateur contract had. Denk dat Cambuur volgende keer spelers met een amateur contract niet zo snel in de basis moet zetten. Maar goed. Zo'n groot talent vind ik Nap niet. Was bij een gebrek aan beter dat ie speelde.
je stelt toch de besten op en kijkt niet naar hoe en wat als trainer zijnde. Nap was er toen aan toe, moet Henk dan eerst vragen? Deze x ging het mis en dit is de eerste x . Eens dat Nap nu ook niet zo,n groot talent is.

mark1989

Citaat van: sunderland op januari 16, 2026, 16:31:07
je stelt toch de besten op en kijkt niet naar hoe en wat als trainer zijnde. Nap was er toen aan toe, moet Henk dan eerst vragen? Deze x ging het mis en dit is de eerste x . Eens dat Nap nu ook niet zo,n groot talent is.

Nee je stelt niet de besten op. Bovendien is de term besten subjectief. Je maakt een opstelling waarmee je de beste kans maakt om te winnen. En daarmee hou je als coach ook rekening met zaken in het team zoals motivatie, teamspirit etc.  Een team coachen is veel compexer dan dat. Henk wordt daarom ook vaak onderschat.

sunderland

Zijn we het daar niet over eens. Volgens jou moet Henk eerst even naar het bestuur of Nap niet een contract kan krijgen ( wat weken duurt) en dan pas mag opstellen.
Henk kijkt naar wat ie nodig op dat moment

Yellow Army

Citaat van: mark1989 op januari 16, 2026, 16:14:35
Cambuur krijgt meer status en dus kunnen spelers ook makkelijker naar andere clubs. Iemand die minder perspectief heeft maakt sneller zo'n stap.
Het is alleen jammer dat hij een amateur contract had. Denk dat Cambuur volgende keer spelers met een amateur contract niet zo snel in de basis moet zetten. Maar goed. Zo'n groot talent vind ik Nap niet. Was bij een gebrek aan beter dat ie speelde.

Een speler met amateurcontract wel of niet in de basis zetten zou onderdeel moeten zijn van het technisch beleid van de club. Schijnbaar laat het beleid dit dus toe bij Cambuur. Als trainer zijnde stel je gewoon het beste team op met het materiaal wat je voorhanden hebt. Kortom, het is niet de taak van de trainer om hierop toe te zien, maar van een technisch manager of directeur.
Area 58