Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

seizoen 25-26

Gestart door Arno A, mei 25, 2025, 12:10:17

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: Yellow Army op januari 16, 2026, 19:08:28
Een speler met amateurcontract wel of niet in de basis zetten zou onderdeel moeten zijn van het technisch beleid van de club. Schijnbaar laat het beleid dit dus toe bij Cambuur. Als trainer zijnde stel je gewoon het beste team op met het materiaal wat je voorhanden hebt. Kortom, het is niet de taak van de trainer om hierop toe te zien, maar van een technisch manager of directeur.

Cambuur kan toch ook niet Jan en alleman contracten gaan geven omdat ze misschien een keer bij afwezigheid van anderen in de basis komen? En als het zover is dan kun je wederzijds de intentie uitspreken om een contract te tekenen, Cambuur heeft dat in dit geval ook geprobeerd en in die periode heeft hij gewoon gespeeld. Nu zeker is dat hij niet blijft hoef je hem niet beter te maken en kun je beter iemand opstellen die het komende half jaar misschien wel vaker moet gaan spelen. Volgens mij logisch vanuit zowel de trainer als TM

Yellow Army

Citaat van: papier op januari 16, 2026, 19:24:17
Cambuur kan toch ook niet Jan en alleman contracten gaan geven omdat ze misschien een keer bij afwezigheid van anderen in de basis komen? En als het zover is dan kun je wederzijds de intentie uitspreken om een contract te tekenen, Cambuur heeft dat in dit geval ook geprobeerd en in die periode heeft hij gewoon gespeeld. Nu zeker is dat hij niet blijft hoef je hem niet beter te maken en kun je beter iemand opstellen die het komende half jaar misschien wel vaker moet gaan spelen. Volgens mij logisch vanuit zowel de trainer als TM

Volledig eens. Ik reageer dan ook op iemand die vond dat je spelers met amateurcontracten niet in de basis moet zetten.
Area 58

Noordcambuur

Wat denken jullie gaat er nog wat gebeuren spelers die vertrekken of nog een nieuwe aankoop.

NRG

Citaat van: Noordcambuur op januari 18, 2026, 19:28:22
Wat denken jullie gaat er nog wat gebeuren spelers die vertrekken of nog een nieuwe aankoop.

Ik hoop dat er helemaal niks gaat gebeuren. Selectie lijkt in evenwicht. Winter aankopen brengen zelden iets goeds. Mooi met deze selectie promoveren. Niemand erbij, maar zeker niemand weg.

sunderland

Citaat van: NRG op januari 18, 2026, 21:22:50

Ik hoop dat er helemaal niks gaat gebeuren. Selectie lijkt in evenwicht. Winter aankopen brengen zelden iets goeds. Mooi met deze selectie promoveren. Niemand erbij, maar zeker niemand weg.
idd mooi zo houden. Ook het beste voor het teamproces. Dat is nu fantastisch dat moet je er inhouden

Bankzitter

We hebben wel een groot probleem als Sj?strand en Ferrah allebei geblesseerd raken.
Dat zag je eigenlijk al met de wissel Kooistra/Marsman. In de zomer moeten er sowieso buitenspelers bij, dus misschien nu al anticiperen.

Gasgeve

Citaat van: Bankzitter op januari 19, 2026, 07:00:52
We hebben wel een groot probleem als Sj?strand en Ferrah allebei geblesseerd raken.
Dat zag je eigenlijk al met de wissel Kooistra/Marsman. In de zomer moeten er sowieso buitenspelers bij, dus misschien nu al anticiperen.
Marsman werd gebracht omdat Sjostrand toch vooral back speelde. Als er een vleugelspeler uitvalt, kan je dat gewoon opvangen met Henstra.

Bankzitter

Ja, ik begrijp dat die wissels taktisch waren,
Ik heb alle vertrouwen dat Henstra een hele mooie toekomst heeft en zijn statistieken als invaller zijn al goed.

Maar stel even dat Sj?strand er een maand uitligt en Ferrah ook nog wegvalt.
Dan hebben we echt een groot probleem om wedstrijden te winnen. Andere posities zijn minder kwetsbaar.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bankzitter op januari 19, 2026, 11:29:02
Ja, ik begrijp dat die wissels taktisch waren,
Ik heb alle vertrouwen dat Henstra een hele mooie toekomst heeft en zijn statistieken als invaller zijn al goed.

Maar stel even dat Sj?strand er een maand uitligt en Ferrah ook nog wegvalt.
Dan hebben we echt een groot probleem om wedstrijden te winnen. Andere posities zijn minder kwetsbaar.

Diemer, Jansen, Baoef
Henk, held, bedankt

Bankzitter

Jansen kan ik niet inschatten hoe goed (of slecht) die twee erachter zijn

Baouf hebben we al moeten vervangen en dat ging goed qua resultaten.
Souren voor Diemers is minder maar ook een goede speler.

Sj?strand en  Ferrah zijn toch de spelers die aanvallend het verschil maken in wedstrijden en zijn nu onvervangbaar.

Lore

Wat mij betreft hoeft er echt niemand bij. Wij zijn al zo goed als gepromoveerd en hebben weinig geld.

Bernardo

Citaat van: Lore op januari 19, 2026, 13:06:26
Wat mij betreft hoeft er echt niemand bij. Wij zijn al zo goed als gepromoveerd en hebben weinig geld.

Eens.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op januari 19, 2026, 07:00:52
tja als. Je hebt Henk dus ook niet geluisterd waarom die 2 eruit gingen

sunderland

Stel dat Boef en Amofa en Berkhout geblesseerd raken wat dan?

sunderland

Citaat van: YellowBlue op januari 19, 2026, 14:45:16
ja dat is toch altijd zo, we zijn geen Manchester City..
:_schater