Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

09-08-2013: Roda JC - Cambuur

Gestart door Chipke, juni 13, 2013, 09:02:46

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Citaat van: Sonnema op augustus 10, 2013, 17:56:32
Wat was er gister zo opvallend goed aan bakker dan??? Deed veel dingen als anders achteruit voetballen en zich te makkelijk van de bal af laten zetten. Feldballe zal jij je nog raar in vergissen, deze jongen is al een stap verder dan de meeste voetballers bij Cambuur. Kijk maar eens goed naar zijn bal aanname en zijn direct doorspelen van de bal laat staan positioneel veldspel, laat deze jongen maar ff wennen. Hier gaan we zeker nog van genieten.

In het begin was ik nog wel positief over Feldballe, maar begin me nu serieus af te vragen of zijn spel nog te maken heeft aan gewenning. Krijg toch steeds meer het idee te krijgen dat dit gewoon zijn niveau is.
Area 58

Lore

Citaat van: Yellow Army op augustus 10, 2013, 18:57:30
In het begin was ik nog wel positief over Feldballe, maar begin me nu serieus af te vragen of zijn spel nog te maken heeft aan gewenning. Krijg toch steeds meer het idee te krijgen dat dit gewoon zijn niveau is.

Hij is later begonnen met voorbereiding en speelt in een nieuwe cultuur. Ik vind het niet reëel om nu al conclusies te trekken!

Len Cantello

Heb gister een magere 1e en geweldige 2e helft gezien. Trots. Laffe hap RJC hadden we de nek om moeten draaien. Gemiste kans. Thuis gaan ze er met 4-0 op.

O ja. Roda is een schijtclub met een schijtpubliek. Reseve moffen, om van over je nek te gaan. (hoogetepunt: die stadionspeaker aka dorps-omroeper (copyright; poelie_lwd), wat een dwaas......)

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

HilversumOnTour


Len Cantello

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 10, 2013, 20:51:52
Danke... Bitte... *kots*
Kan het niet aanhoren. Schuim staat me alweer op 'e bek!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Galdiano

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 10, 2013, 20:51:52
Danke... Bitte... *kots*

Gejat van de oosterburen, waar ze het al jaren bij diverse clubs doen   :R
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

HilversumOnTour

Klopt maar die ZIJN Duits! Brrrrrrr

Yellow Army

Citaat van: Lore op augustus 10, 2013, 19:22:23
Hij is later begonnen met voorbereiding en speelt in een nieuwe cultuur. Ik vind het niet reëel om nu al conclusies te trekken!

Je zegt dus conditionele achterstand en gewenning. Conditie is imo geen issue voor zijn vertoonde spel aangezien hij nog niet langer dan 45 minuten op het veld heeft gestaan. En gewenning? Hij traint nu zo'n beetje een maand mee, dan mag je toch enige verbetering verwachten. Nee dan Lukoki en Ritzmaier, die kennen de namen van de medespelers nog niet eens...
Area 58

Lore

Citaat van: Yellow Army op augustus 10, 2013, 21:55:11
Je zegt dus conditionele achterstand en gewenning. Conditie is imo geen issue voor zijn vertoonde spel aangezien hij nog niet langer dan 45 minuten op het veld heeft gestaan. En gewenning? Hij traint nu zo'n beetje een maand mee, dan mag je toch enige verbetering verwachten. Nee dan Lukoki en Ritzmaier, die kennen de namen van de medespelers nog niet eens...

Nou, wat ik bedoel is dat er wel veel over die jongen heen gekomen is en dat ik daarom nog even wacht met mijn oordeel.

Nightmarelwd

Citaat van: Len Cantello op augustus 10, 2013, 20:32:13
Heb gister een magere 1e en geweldige 2e helft gezien. Trots. Laffe hap RJC hadden we de nek om moeten draaien. Gemiste kans. Thuis gaan ze er met 4-0 op.

O ja. Roda is een schijtclub met een schijtpubliek. Reseve moffen, om van over je nek te gaan. (hoogetepunt: die stadionspeaker aka dorps-omroeper (copyright; poelie_lwd), wat een dwaas......)

Geweldige tweede helft? We zijn allemaal snel tevreden. Tweede helft één schot op doel.
We hebben in twee wedstrijden tweemaal een schot op doel gehad.

MI-Sider for Life

Lore

Citaat van: Nightmarelwd op augustus 10, 2013, 22:30:32
Geweldige tweede helft? We zijn allemaal snel tevreden. Tweede helft één schot op doel.
We hebben in twee wedstrijden tweemaal een schot op doel gehad.

Iemand nog een idee over de botsing met Bakker? Ik dacht in eerste instantie dat het gewoon een botsing was, maar hij raakt de bal helemaal niet. Penalty en rood?

moodygrunn

Citaat van: Lore op augustus 10, 2013, 23:34:55
Iemand nog een idee over de botsing met Bakker? Ik dacht in eerste instantie dat het gewoon een botsing was, maar hij raakt de bal helemaal niet. Penalty en rood?

Idd kutknvb heeft ons weer genaaid bla bla bla... doen we nu toch niks meer aan. wat maakt dit uit. btw de scheids heeft vaak genoeg in ons voordeel gefloten afgelopen wedstrijd. Als het echt wat was geweest was de hele ploeg + bank wel in het geweer gekomen
In Henk en Sandor we trust

Lore

Citaat van: moodygrunn op augustus 10, 2013, 23:38:42
Idd kutknvb heeft ons weer genaaid bla bla bla... doen we nu toch niks meer aan. wat maakt dit uit. btw de scheids heeft vaak genoeg in ons voordeel gefloten afgelopen wedstrijd. Als het echt wat was geweest was de hele ploeg + bank wel in het geweer gekomen

Wij analyseren de wedstrijd met zijn allen helemaal dood, maar gewoon kijken naar een cruciaal moment in de wedstrijd en dan is dit je reactie?

Ik heb het niet over genaaid worden. Ik wijs niet naar de scheids. Ik heb niet het idee dat dit uiteindelijk onze plaats op de ranglijst zal bepalen en waarschijnlijk krijgen wij dit soort momenten even vaak mee als tegen. Ik vraag alleen naar jullie mening over dit moment!

Raar hè? Op een forum!

moodygrunn

Citaat van: Lore op augustus 10, 2013, 23:45:03
Wij analyseren de wedstrijd met zijn allen helemaal dood, maar gewoon kijken naar een cruciaal moment in de wedstrijd en dan is dit je reactie?

Ik heb het niet over genaaid worden. Ik wijs niet naar de scheids. Ik heb niet het idee dat dit uiteindelijk onze plaats op de ranglijst zal bepalen en waarschijnlijk krijgen wij dit soort momenten even vaak mee als tegen. Ik vraag alleen naar jullie mening over dit moment!

Raar hè? Op een forum!

Ik vond dit een van de minst cruciale momenten in de wedstrijd. Daarbij komt dat ik vaak genoeg calimero-bijdrages lees.

Iig, terechte beslissing van de scheids imo
In Henk en Sandor we trust

Lore

Citaat van: moodygrunn op augustus 10, 2013, 23:48:28
Ik vond dit een van de minst cruciale momenten in de wedstrijd. Daarbij komt dat ik vaak genoeg calimero-bijdrages lees.

Iig, terechte beslissing van de scheids imo

Dat klopt, en als je alleen slechte beslissingen in je nadeel ziet en niet in je voordeel dan schiet je snel in een calimero-rol. Ik heb in ieder geval niet het idee dat de scheidsrechters samenspannen tegen Cambuur, maar ze hebben vast wel eens een slechte dag,

Dat dit weinig cruciaal was ben ik dan weer niet met je eens, want de beslissing van de scheids beïnvloed de wedstrijd enorm. Of niets geven of rood en een penalty!

Ik neig er ook na dat het de juiste beslissing was, maar er is volgens mij ook wat te zeggen voor de reactie van de commentator van de NOS. Hij raakt de bal totaal niet en dus alleen de speler.

Wat mij verder opviel gisteren (en na NAC) is dat het wel een beetje een schoolreisje gehalte had. Ieder glundert voor de camera dat wij nu Eredivisie spelen. Op zich logisch, maar dat moeten zij snel van zich af schudden. wij horen in de Eredivisie en elke nederlaag is dat ook erg zuur!