Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

09-08-2013: Roda JC - Cambuur

Gestart door Chipke, juni 13, 2013, 09:02:46

Vorige topic - Volgende topic

drg

Als Hemmen dan eens achter de spits zou spelen? Die vent is niet van de (kop)ballen af te krijgen

Bascambuur


Drumfather SCC

Citaat van: Len Cantello op augustus 08, 2013, 20:02:48
En vanuit de omschakeling er 1 minuut in de extra tijd even 1 inprikken. Klaar.

Beste Len. Nu vind je mijn pessimisme om van te kronkelen blijkbaar en misschien is het ook zo maar om jou statement moet ik toch even glimlachen. Terwijl ik je toch vaak erg goed vind hier!

Wie moet er volgens jou voor die omschakeling zorgen dan? Alleen Mo, Lukoki of Oepie zouden dat goed kunnen inleiden naar mijn mening maar 2 van de 3 starten op de bank dus nee.. Dat zie ik niet zo makkelijk gebeuren. en er ''even 1 inprikken'' zie ik met Barto al helemaaaaaaaaaal niet gebeuren. Nee, Ik denk weer 0-0 en ook om Sunderland met zijn ''Barto zijn eerste kans ...doelpnt'' moet ik even heel hard lachen, Kom op zeg  :_schater

Maar inderdaad; Op naar Kerkrade, Klagen kan altijd nog  8P

Treb

Barto boven Hemmen verkiezen..  :_schater

Dit is geen 3e klas waar je 5 wedstrijden mag aanmodderen voordat je eruit gehaald wordt. Hemmen 3 klassen beter in de 20 minuten tegen NAC dan Barto in 90 minuten.

Schiet mij maar lek..  :insane

Synea

Cambuur in europa!!! oh oh oh oh oh!!!!

Als men Cambuur supporters zou moeten vergelijken in de wereld van psychiatrie, zou de vergelijking ERS met trekken van borderline perfect passen...

HilversumOnTour

Leeuwarders succes met de nog langere reis vandaag en tot in het uitvak! 

MATCHDAY |:)

drg

@SCC Twitter

MATCHDAY!! Vanavond 20.00 uur #rjccam. In 2009 zijn we in #kerkrade bestolen van promotie,dus vandaag is het payback time

JUISTEM  :0=

Louw

Kan de wedstrijd vanavond nog net zien voor de vakantie :D, zou schokker ook wel eens op 10 willen zien wie weet pakt dat goed uit  |:)

denistel

voor wie er heen gaan veel suc 6 wordt volgens mij een lastige pot zoals alle uitwedstrijden dat zullen worden
met een punt daar zou ik wel vrede kunnen hebben liever 3 natuurlijjk maar we moeten wel realistisch blijven.
een puntje daar en dan thuis van grunnen winnen dan sta je er leuk bij.

Galdiano

Voor die gaan, Respect!

Jammer dat het op een vrijdag is  :|
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

wiekie1969

Citaat van: denistel op augustus 09, 2013, 09:27:38
voor wie er heen gaan veel suc 6 wordt volgens mij een lastige pot zoals alle uitwedstrijden dat zullen worden
met een punt daar zou ik wel vrede kunnen hebben liever 3 natuurlijjk maar we moeten wel realistisch blijven.
een puntje daar en dan thuis van grunnen winnen dan sta je er leuk bij.


_O_ _O_ |:) |:) |:)

Supersub

Inkopen gaan doen voor de lange rit. Hoop dat de terugweg stukken sneller gaat met een goed gevoel!
Ik denk 0-0 / 1-1.
Zie ons niet snel scoren maar wie weet een penalty.

drg

#147
Stukje van eredivisie.nl:

Roda en Cambuur vochten in 2009 nog een strijd uit op leven en dood. In de finale van de nacompetitie speelden de ploegen tweemaal gelijk, waarna Roda zich via strafschoppen verzekerde van een langer verblijf in de Eredivisie. De ploeg uit Leeuwarden heeft tijdens de busrit van bijna 350 kilometer alle tijd om eens na te denken hoe het nu beter kan dan vier jaar geleden.
Met die lange reizen hebben de Friezen echter weinig goede ervaringen. Van de twaalf tripjes naar Limburg op het hoogste niveau wonnen ze er maar één, op 1 november 1992 bij MVV (1-3). Anderhalf jaar later pakte Cambuur het enige puntje ooit bij Roda (1-1) in de Eredivisie. Tip voor de ploeg van Dwight Lodeweges: schiet eens op doel. Dat lukte tijdens de seizoensouverture tegen NAC (0-0) namelijk niet.
Roda hoopt het op zijn beurt ook beter te doen dan vorige week, toen het Ajax weinig noemenswaardige tegenstand bood. Dieptepunt was dat Wiljan Pluim nog een penalty hoog over trapte. Wat dat betreft is de terugkeer van Mark-Jan Fledderus een flinke opsteker voor trainer Ruud Brood. De linkspoot brengt wellicht weer wat vuur in de ploeg, zoals hij zijn elftal vorig seizoen met rake vrije trappen ook door de nacompetitie heen loodste. Ook spits Frank Demouge is er weer bij.


Zijn ook lekker up-to-date zo te lezen ;) En welke lullo geeft die 'tip' overigens?

zeewolde

Citaat van: drg op augustus 09, 2013, 10:32:32
Tip voor de ploeg van Dwight Lodeweges: schiet eens op doel. Dat lukte tijdens de seizoensouverture tegen NAC (0-0) namelijk niet.






:_schater

Roofvogel

Citaat van: drg op augustus 09, 2013, 10:32:32
Stukje van eredivisie.nl:

Roda en Cambuur vochten in 2009 nog een strijd uit op leven en dood. In de finale van de nacompetitie speelden de ploegen tweemaal gelijk, waarna Roda zich via strafschoppen verzekerde van een langer verblijf in de Eredivisie. De ploeg uit Leeuwarden heeft tijdens de busrit van bijna 350 kilometer alle tijd om eens na te denken hoe het nu beter kan dan vier jaar geleden.
Met die lange reizen hebben de Friezen echter weinig goede ervaringen. Van de twaalf tripjes naar Limburg op het hoogste niveau wonnen ze er maar één, op 1 november 1992 bij MVV (1-3). Anderhalf jaar later pakte Cambuur het enige puntje ooit bij Roda (1-1) in de Eredivisie. Tip voor de ploeg van Dwight Lodeweges: schiet eens op doel. Dat lukte tijdens de seizoensouverture tegen NAC (0-0) namelijk niet.
Roda hoopt het op zijn beurt ook beter te doen dan vorige week, toen het Ajax weinig noemenswaardige tegenstand bood. Dieptepunt was dat Wiljan Pluim nog een penalty hoog over trapte. Wat dat betreft is de terugkeer van Mark-Jan Fledderus een flinke opsteker voor trainer Ruud Brood. De linkspoot brengt wellicht weer wat vuur in de ploeg, zoals hij zijn elftal vorig seizoen met rake vrije trappen ook door de nacompetitie heen loodste. Ook spits Frank Demouge is er weer bij.


Zijn ook lekker up-to-date zo te lezen ;) En welke lullo geeft die 'tip' overigens?

Wat bedoel je met lekker up-to-date? mis ik iets nu?