Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

09-08-2013: Roda JC - Cambuur

Gestart door Chipke, juni 13, 2013, 09:02:46

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Citaat van: Andre-Lwd op augustus 08, 2013, 16:53:57
Ik kan daar ook echt niet bij, waarom niet gewoon met paco, wees eens duidelijk met welke basiself je wilt spelen, niet elke week weer een compleet ander elftal.

Ik vond Van Moorsel, net als Bakker overigens, anders erg flets spelen, hoor, tegen NAC... Ik kan me goed voorstellen dat De Jong en Lodeweges nog helemaal niet weten met welk elftal ze de rest van het seizoen willen gaan spelen.

Ik zou zelf het liefst overigens Schokker op de plaats van Bakker willen zien. Ik denk dat met hem de snelheid van Feldballe en Lukoki het best benut kan worden.
Kalmte alleen kan u redden.

Yellow Army

Bakker heeft vorig seizoen op de 10 redelijk goed gepresteerd. Als controlerende middenvelder valt hij dit seizoen zwaar tegen. Op zich valt er wel wat voor te zeggen om Bakker weer op de 10 te zetten, maar we hebben keus zat voor de 10. En of Bakker daar beste van is? Ik weet het niet...
Area 58

GerardFraneker



Jammer dat die Fledderus weer mag spelen.
Geen vrije trappen veroorzaken rondom de 16!!  :devil

Baresi

 :scc               Nienhuis

droste            Leeuwin        Bijker

                       v/d Laan

Dijkstra                               El Makrini

                       Schokker

Feldballe         Barto            Lukoki

:scc Laten we su maar beginne
cv achter elkaar ipv naast elkaar
en de backs meer aanvallende acties

Drumfather SCC

Word niks...
Alle creativiteit zit op de bank en... Barto  :zucht
Dacht dat Dwight ons ander voetbal had beloofd?
Voorzie een zenuwachtige pot zonder kansen omdat de creativiteit mist en we geen spits hebben
En natuurlijk; Het tikkie terug en goed zijn tot de 16, daarna geen durf

Ruppppert


Len Cantello

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 08, 2013, 19:11:26
Word niks...
:zucht

Lekker positief de wedstrijd ingaan. Gewoon op de 0 spelen, net zoals tegen NAC en vanuit de omschakeling er 1 minuut in de extra tijd even 1 inprikken. Klaar.

Op naar Kerkrade!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Bernardo

Roda JC heeft Demouge terug voor Cambuur

KERKRADE -
Roda JC kan vrijdag in de thuiswedstrijd tegen SC Cambuur weer beschikken over Frank Demouge. De spits is voldoende hersteld van een spierblessure om terug te keren in de selectie van trainer Ruud Brood. Aanvoerder Mark-Jan Fledderus is na een schorsing, waardoor hij vorige week de openingswedstrijd van het seizoen tegen Ajax miste, eveneens weer beschikbaar voor Brood.

rody rules

bij winst staan we in elk geval 1 dag bovenaan!!  |:) |:) |:)

sunderland

Citaat van: Lwd op augustus 08, 2013, 16:30:25
Oebele komt snelheid te kort om op het middenveld te spelen, wanneer je niet de dominerende ploeg bent.
wat is dat nou voor kul praat .Eerst het ie voorin te weinig snelheid ,nu ook al op het middenveld .Hij hoeft niet eens te lopen hij geeft die bal direct

sunderland

We zullen het mrgn zien .Kan zo maar zijn dat het goed uitpakt .Barto zijn eerste kans ...doelpnt .Bakker die heel goed voetbalt .Komop man mrgn na de wedstr maar weer negatief zijn . |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)

sunderland


Dokkumer

Ik bin Cambuurfan, oek al sal Nienhuis em er met sien eikel inlopen, juichen sil ik at we winne...

EN DAT DOEN WE!!!

PeterTa

Misschien moeten Dijkstra en v.d Laan maar wisselen van positie, kan v.d. Laan wat vaker indribbelen zonder dat er gaten vallen, komt die bal in ieder geval wat vaker naar voren....

denistel

ze mutte niet dribbelen die bal mut snel rond en dan snelheid zoeken bij lukoki of feldballe
al1 wie mut de steekbal nu geven als oebele brands en v moorsel niet spelen
bakker brengt niks extra de laatste wedstrijden en is oek niet snel dus dat ken de\reden niet zijn dat oebele niet speelt

ik ga er van uit dat we binnen kort toch ritzmaier en hemmen ook gewoon in de basis 11 hebben.