Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Daan Visser

Gestart door Arno A, mei 11, 2025, 06:57:49

Vorige topic - Volgende topic

denistel

het grootste talent uit de jeugdopleiding gelukkig is ie na zijn blessure
sterk terug gekomen en nu lekker door gaan.

Johan-12

Citaat van: denistel op september 24, 2025, 21:49:13
het grootste talent uit de jeugdopleiding gelukkig is ie na zijn blessure
sterk terug gekomen en nu lekker door gaan.
Wel grappig hoe snel iets kan gaan. Bijna niemand begreep dat Henk voor Visser koos bij de uitwedstrijd in Dordrecht, en nu zou het gek zijn dat hij Visser niet in de basis zou zetten.
Hij wordt aan de bal ook steeds wat beter.

Bankzitter

Dat was met Hoedemakers net zo. Binnen de club was waarschijnlijk al langer bekend dat Visser heel talentvol was... hij had een contract en zat al snel bij de se selectie toen hij herstelt was.

Derkx R.H.

Citaat van: Derkx R.H. op september 24, 2025, 10:33:29
Contract open gebroken en verlengd naar 2030 +1, binnenkort offici?le melding |:)

Derkx R.H.

Dacht dat om 2030 +1 ging, maar het is dus 2029 +1..

Galdiano

Citaat van: Derkx R.H. op september 25, 2025, 11:03:28
Dacht dat om 2030 +1 ging, maar het is dus 2029 +1..

Nergens de optie gelezen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Derkx R.H.


Noordcambuur

Citaat van: Derkx R.H. op september 25, 2025, 11:03:28
Dacht dat om 2030 +1 ging, maar het is dus 2029 +1..
hest het fout kerel :y
En geen optie?.

Noordcambuur

Gefeliciteerd Daan en maak er een top seizoen van heel veel succes  :thumbsup

Derkx R.H.

#39
Citaat van: Noordcambuur op september 25, 2025, 12:37:20
hest het fout kerel :y
En geen optie?.
Mijn bron zei tegen mij dat het met een optie was en dat geloof ik(ik begreep alleen iets niet goed waardoor ik uitging van 2030), dat jij en anderen het niet lezen betekend niet dat het er niet is.

Noordcambuur

Citaat van: Derkx R.H. op september 25, 2025, 12:47:26
Mijn bron zei tegen mij dat het met een optie was en dat geloof ik(ik begreep alleen iets niet goed waardoor ik uitging van 2030), dat jij en anderen het niet lezen betekend niet dat het er niet is.
geeft niks kerel kan een keer gebeuren.

Arno A

Spoedig herstel Daan!

Tanjajeah

#42
Vreselijk voor Visser ?n voor de club dat hij er uit ligt. Had zich inmiddels ontwikkeld tot belangrijke schakel op het middenveld. En is vooral door zijn aanvallende kwaliteiten heel moeilijk te vervangen.

zeewolde

Is er al wat bekend over wat het precies is?

Inferno-058

Ontzettende aderlating idd. Voor hem en voor de club.