Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Daan Visser

Gestart door Arno A, mei 11, 2025, 06:57:49

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Wat vertrouwen kan doen
Mooi laten staan.

Bernardo

Gaat binnenkort om tafel om zijn contract te verlengen, Lambooij verwacht dat ze er wel uit komen.

Specuveter

Wederom zeer sterke pot!!

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op september 22, 2025, 22:36:04
Wederom zeer sterke pot!!
klopt kontrakt maar snel verlengen  :thumbsup

poelie-lwd

Ik heb de nieuwe Rodri aan het werk gezien. We hebben goud in handen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op september 23, 2025, 15:33:56
Ik heb de nieuwe Rodri aan het werk gezien. We hebben goud in handen.
was jij dat niet?

oost

We moeten natuurlijk niet te hard van stapel lopen maar teering deze man/jongen is echt buiten categorie. Ik vind hem qua spel een mix tussen frenkie de Jong en Gatusso.

Hopelijk promoveren we dit jaar en blijft hij en zo niet verwacht ik een absoluut transfer record  |:)

Noordcambuur

Citaat van: oost op september 23, 2025, 16:58:01
We moeten natuurlijk niet te hard van stapel lopen maar teering deze man/jongen is echt buiten categorie. Ik vind hem qua spel een mix tussen frenkie de Jong en Gatusso.

Hopelijk promoveren we dit jaar en blijft hij en zo niet verwacht ik een absoluut transfer record  |:)
niet te snel eerst maar eens voor 3 jaar tekenen bij Cambuur.

Derkx R.H.

Citaat van: Noordcambuur op september 23, 2025, 17:56:05
niet te snel eerst maar eens voor 3 jaar tekenen bij Cambuur.
Contract open gebroken en verlengd naar 2030 +1, binnenkort offici?le melding |:)

CambuurAmersfoort

Als dat zo is zou dat echt geweldig nieuws zijn! Deze jongen is, als hij zich zo doorontwikkeld echt miljoenen waard. Zeker als wij Eredivisie gaan spelen.

oost

Citaat van: CambuurAmersfoort op september 24, 2025, 11:06:47
Als dat zo is zou dat echt geweldig nieuws zijn! Deze jongen is, als hij zich zo doorontwikkeld echt miljoenen waard. Zeker als wij Eredivisie gaan spelen.

Ik heb er redelijk vaak naast gezeten als het om inschatten van Talent gaat. Maar ik vind hem nual net zo goed of misschien wel beter dan hoedemakers. Laatst genoemde is mij wel wat tegengevallen qua doorontwikkeling.

Zuid1991

Citaat van: oost op september 24, 2025, 12:00:26
Ik heb er redelijk vaak naast gezeten als het om inschatten van Talent gaat. Maar ik vind hem nual net zo goed of misschien wel beter dan hoedemakers. Laatst genoemde is mij wel wat tegengevallen qua doorontwikkeling.
Eens, ook ik zag het niet zitten in hem.
Maar respect hoe hij de afgelopen weken zich ontwikkelt heeft. |:)
Nu afwachten of het wat constant blijft.

Noordcambuur

Citaat van: Derkx R.H. op september 24, 2025, 10:33:29
Contract open gebroken en verlengd naar 2030 +1, binnenkort offici?le melding |:)
zoooo dat is een mooi kontrakt  :thumbsup
Laat de clubs dan maar komen als ze Visser willen hebben  w:)

Bankzitter

Mooi hoor. De club heeft heel veel vertrouwen getoond toen Visser ondanks een kapotte kruisband een langdurig contract kreeg. Prachtig dat Daan Visser nu op zijn beurt weer lang voor Cambuur wil tekenen.

KlinkHamer

Citaat van: oost op september 24, 2025, 12:00:26
Ik heb er redelijk vaak naast gezeten als het om inschatten van Talent gaat. Maar ik vind hem nu al net zo goed of misschien wel beter dan Hoedemakers. Laatst genoemde is mij wel wat tegengevallen qua doorontwikkeling.
El Makrini niveau en dat is een compliment, Daan is vooruit spelend nu al beter, verdedigend nog wat minder maar wat wil je op deze leeftijd.
Een hertje maakt nog geen zomer maar als je per wedstrijd beter wordt.... 20 jaar uit Sneek met een kop vol puisten.
Pareltje