Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Daan Visser

Gestart door Arno A, mei 11, 2025, 06:57:49

Vorige topic - Volgende topic

Arno A

Er was eens...

Jeugdspeler Daan Visser uitgenodigd voor selectiedag Oranje O14
27 september 2017, 9:24

Jeugdspeler Daan Visser heeft een uitnodiging ontvangen voor een selectiedag van de Nationale Onder 14 selectie. Op dinsdag 3 oktober zal deze landelijke O14 groep een onderlinge wedstrijd gaan spelen bij VV De Meern. Uit deze groep zal uiteindelijk een O14 selectie worden samengesteld, als voorportaal voor Oranje O15.

Daan kwam al met SC Cambuur in aanraking in de Voetbalschool. Als O9 speler trainde de van SWZ BOSO Sneek afkomstige Visser ??n keer in de week bij SC Cambuur op woensdagmiddag. In 2015 stroomde hij vanuit de Voetbalschool de jeugdopleiding in als O12 speler. De afgelopen twee seizoenen kwam hij uit voor SC Cambuur O13. De middenvelder speelt momenteel als O14 speler in SC Cambuur O15, uitkomend in de 1e divisie.

Namens de club wensen wij hem uiteraard heel veel succes en plezier!

Holwerd voor Cambuur

Deze jongen wordt (werd?) ook hoog ingeschat toch?
Ik zie zijn naam heel weinig voorbij komen. Doet hij wel mee in de oefenwedstrijden?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

richard

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 27, 2025, 22:20:15
Deze jongen wordt (werd?) ook hoog ingeschat toch?
Ik zie zijn naam heel weinig voorbij komen. Doet hij wel mee in de oefenwedstrijden?

Na zijn blessure er niet beter op geworden, heel traag ook.

RG

Had wat last van een knie geloof ik. Deed afgelopen woensdag wel volop mee aan de training dus zal binnenkort wel weer minuten maken

michello

Uitstekende pot. Je ziet z?n vertrouwen per wedstrijd groeien. Had niet verwacht dat hij dit al zou kunnen zoals hij vandaag speelde. Goed gezien van Henk!

oost

Wat speelde hij vandaag ongelofelijk goed. Als hij dit niveau vast kan houden ben ik benieuwd waar zijn top ligt. Iedergeval niet bij ons |:)

Specuveter

Die prachtige aanval waar bijna de goal uitkwam
Wat zonde voor die jongen dat hij er net niet inging.

Noordcambuur

Die had hij af moeten maken toch?. :_schater
Verder een goede pot :thumbsup

Harry L.

Openbreken en verlengen, speelde prima

Yellow Army

Zeer goede pot! Eerlijk gezegd niet verwacht
Area 58

Stiens

Speelt alsof hij al jaren een vaste waarde is  _O_ _O_
Wat een talent  |:) |:)

Tanjajeah

Heeft even een paar wedstrijden nodig gehad om te wennen, maar was echt geweldig vandaag. Hij heeft zoveel meer lef en diepte in zijn spel dan Souren, precies wat het elftal miste op die positie.

papier

Erg goede pot, jammer dat hij niet scoorde.

Bernardo


mark1989

Citaat van: Tanjajeah op september 06, 2025, 23:52:55
Heeft even een paar wedstrijden nodig gehad om te wennen, maar was echt geweldig vandaag. Hij heeft zoveel meer lef en diepte in zijn spel dan Souren, precies wat het elftal miste op die positie.

Zeker, hij begint nu echt beter te worden. Aan de bal ook beter dan vorige wedstrijden.