Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Iwan Henstra

Gestart door Arno A, mei 01, 2025, 13:54:16

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Keurig! Wat mooi om weer een fatsoenlijke jeugdopleiding te hebben.
Area 58

SCCRulez

Dik verdiend, veel succes komend seizoen. Hoop op regelmatig minuten maken  :thumbsup

Andy King

Citaat van: Oud Cambuur op juli 24, 2025, 13:01:43
Grootste talent van Cambuur mooi dat hij voor lange tijd vast ligt

Goede zet van Cambuur. Als zijn ontwikkeling doorzet, is hij niet te houden. Clubs informeren nu al naar hem. Investeringen in de jeugdopleiding levert dus wel wat op.

denistel

gister weer gescoord bij de o 21 blijft toch vreemd dat hij niet bij
het 1e zit waar we altijd moeite hebben met scoren.kun je wel zeggen
is een niveau verschil maar ja wie in het 1e laat het dan zien qua scoren

Derkx R.H.

Citaat van: denistel op augustus 31, 2025, 10:43:37
gister weer gescoord bij de o 21 blijft toch vreemd dat hij niet bij
het 1e zit waar we altijd moeite hebben met scoren.kun je wel zeggen
is een niveau verschil maar ja wie in het 1e laat het dan zien qua scoren
Mooi dat hij 90 minuten in de benen heeft...

Poetser

Citaat van: denistel op augustus 31, 2025, 10:43:37
gister weer gescoord bij de o 21 blijft toch vreemd dat hij niet bij
het 1e zit waar we altijd moeite hebben met scoren.kun je wel zeggen
is een niveau verschil maar ja wie in het 1e laat het dan zien qua scoren

Ik denk dat je moet stoppen om 021 met het eerste te vergelijken, Otto. Dat doe je in bijna iedere post.

Galdiano

Citaat van: Poetser op augustus 31, 2025, 12:11:05
Ik denk dat je moet stoppen om 021 met het eerste te vergelijken, Otto. Dat doe je in bijna iedere post.

Het bijzondere is dat ze heer en meester waren afgelopen seizoen.
Bij veel andere clubs speelden jongens die ook al minuten maken bij de eerste selectie.

Ze moeten durven jongens te brengen en ook eens te laten staan.
Van der Veen heeft toch gewoon laten zien dat hij prima kan spelen? Maar staat er nu gewoon weer naast.
Henstra is het grootste talent van de O21, gooi die eens wat vaker voor de leeuwen.


When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

michello

Citaat van: Galdiano op augustus 31, 2025, 12:43:06
Het bijzondere is dat ze heer en meester waren afgelopen seizoen.
Bij veel andere clubs speelden jongens die ook al minuten maken bij de eerste selectie.

Ze moeten durven jongens te brengen en ook eens te laten staan.
Van der Veen heeft toch gewoon laten zien dat hij prima kan spelen? Maar staat er nu gewoon weer naast.
Henstra is het grootste talent van de O21, gooi die eens wat vaker voor de leeuwen.

Van der Veen kan geen man passeren. Zie liever een creatieve speler op de buitenkant.

Bankzitter

De basis vormt vanzelf met een paar wedstrijden.
Gewoon per wedstrijd kijken wat nodig is en wie de vorm heeft en laatste half uur een frisse erin.
En dan maakt het ook nog uit of je in de eindfase juist snelheid nodig hebt voor counters of een goal moet forceren.
Ze komen allemaal zo wel aan speelminuten.

Holwerd voor Cambuur

Smit, Mercera, Nartey zijn voor de leeuwen gegooid ?n al verkocht.
Smand heeft genoeg gespeeld.

Nu speelt Visser; Vd Veen gaat heus meer minuten maken.

Volgens mij durven ze het de laatste jaren genoeg |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Lore

Citaat van: Galdiano op augustus 31, 2025, 12:43:06
Het bijzondere is dat ze heer en meester waren afgelopen seizoen.
Bij veel andere clubs speelden jongens die ook al minuten maken bij de eerste selectie.

Ze moeten durven jongens te brengen en ook eens te laten staan.
Van der Veen heeft toch gewoon laten zien dat hij prima kan spelen? Maar staat er nu gewoon weer naast.
Henstra is het grootste talent van de O21, gooi die eens wat vaker voor de leeuwen.

Zoals ze hebben gedaan met Bangura, Smit, Mercara Nartey en nu Daan Visser? Terwijl ook Kooistra en Van Der Veen regelmatig minuten maken?

Ik kan mij echt niet een tijd herinneren dat er meer kansen lagen voor spelers uit de opleiding.

Noordcambuur

We hebben dit seizoen iedereen nodig ook onze jeugdspelers en de ??n zal het sneller oppakken dan de ander.

Noordcambuur

Citaat van: Lore op augustus 31, 2025, 13:59:16
Zoals ze hebben gedaan met Bangura, Smit, Mercara Nartey en nu Daan Visser? Terwijl ook Kooistra en Van Der Veen regelmatig minuten maken?

Ik kan mij echt niet een tijd herinneren dat er meer kansen lagen voor spelers uit de opleiding.
klopt Lore maar ik kan genieten van die jonge honden lekker onbevangen.

Lore

Citaat van: Noordcambuur op augustus 31, 2025, 14:01:16
klopt Lore maar ik kan genieten van die jonge honden lekker onbevangen.

Ik ook, en extra als ze gewoon uit onze jeugd komen.

Noordcambuur

Citaat van: Lore op augustus 31, 2025, 15:22:14
Ik ook, en extra als ze gewoon uit onze jeugd komen.
:thumbsup