Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Iwan Henstra

Gestart door Arno A, mei 01, 2025, 13:54:16

Vorige topic - Volgende topic

Arno A

Ik zou 'm snel langer vastleggen. Anders gaat hij weg als topscorer van de Lentecompetitie. Genoeg belangstelling denk ik. Grutsk of net!

https://www.omropfryslan.nl/fy/fideo/5677351/iwan-henstra-is-grutsk-dat-er-yn-it-earste-fan-cambuur-spylje-mei




Bankzitter

Hij heeft een optie dus niet transfervrij.
maar ze zullen inderdaad wel een langer conctract willen aanbieden.

Arno A

Wel snel doen! Of voor 1 juli optie lichten toch?

Weer twee goals er bij. Topscorer of Houwaart. H. is een nummer 9. Contract loopt af, en al kkd ervaring. Krijgen ze een paar van ons als ruil of zo.

https://www.voetbal.com/doelpuntenmakers/ned-u21-h-divisie-1-2024-2025-lente/


Noordcambuur

Mooi zijn eerste invalbeurt op naar heel veel  :thumbsup

Bankzitter

I hate to be that guy ... maar zijn debuut was 29 oktober 2023 in de thuiswedstrijd tegen Groningen.

Maar nu al zin om in de voorbereiding te zien wie er gaan aanhaken voor de selectie volgend jaar.
12 goals uit 23 wedstrijden is natuurlijk uitstekend voor vorig seizoen.

Arno A

Zijn contract is afgelopen. Al bekend of en voor hoelang hij blijft?

Noordcambuur

Citaat van: Arno A op juli 05, 2025, 10:38:45
Zijn contract is afgelopen. Al bekend of en voor hoelang hij blijft?
staat nog onder kontrakt

Delamere

Fijne, vaardige speler!

wiekie1969

Kans geven die jongen. Gewoon opstellen de komende oefenpotjes

denistel

Citaat van: wiekie1969 op juli 05, 2025, 17:46:51
Kans geven die jongen. Gewoon opstellen de komende oefenpotjes

tuurlijk want Pauwels gaat toch weg

AL

Iwan ziet het spelletje wat van de meeste aanvallers niet gezegd kan worden.

Yellow Army

Deze jongen viel me positief op. Veel snelheid en diepgang
Area 58

Gasgeve

Aanbieding van FC Utrecht afgeslagen, gaat vol voor zijn kans bij ons.

Arno A

Citaat van: Noordcambuur op juli 05, 2025, 11:25:31
staat nog onder kontrakt

heel mooi. Galvez blijft die  ook?

Bankzitter

Verstandig, niet te vroeg erg zoals Bob Schepers. Wellicht verstandig om het ook te belonen met een verbeterd langdurig contract. Als subtoppers zich melden dan moeten jeugdspelers niet voor een fooi opgepikt kunnen worden.