Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

29september: dkv - cambuur

Gestart door pvanbuijtene, juni 13, 2013, 08:57:45

Vorige topic - Volgende topic

Ronnie tng

Citaat van: Galdiano op augustus 05, 2013, 22:33:20
Ik pleit voor voorrang voor sk houders in bezit van uitkaart.

Ik pleit voor een verkoop zonder uitkaart! Het wordt vast en zeker een buscombi, dus heb je geen uitkaart nodig!! Doordat de club waarschijnlijk weer allemaal eisen gaat stellen die niet nodig zijn, zul je weer een hoop ellende op je dak halen.

Roofvogel

Citaat van: Ronnie tng op augustus 06, 2013, 10:49:38
Ik pleit voor een verkoop zonder uitkaart! Het wordt vast en zeker een buscombi, dus heb je geen uitkaart nodig!! Doordat de club waarschijnlijk weer allemaal eisen gaat stellen die niet nodig zijn, zul je weer een hoop ellende op je dak halen.

Ik snap je punt maar dat kan je niet maken naar de mensen die wel dat gedrocht aan hebben geschaft.

Dokkumer

Ik meende toch echt te hebben gelezen dat de uitkaart voor buscombi's afgeschaft is/zou worden omdat die kaart dan helemaal geen nut meer zou hebben.

SCC-J

Als je uitwedstrijden van Cambuur wilt bezoeken, heb je een zogeheten Uitkaart nodig. De kaart vraag je aan bij de administratie van Cambuur. Je moet een geldig legitimatiebewijs en twee pasfoto's meenemen. De kaart is nodig bij alle vormen van reizen. Dus zowel bij autocombi's, buscombi's als bij vrij reizen. Van vrij reizen is overigens nu nog geen sprake. Het aantal buscombi's is ook zeer beperkt.

(bron: http://kernvancambuur.nl/wedstrijden/veiligheid-uit-en-thuis/uitkaart )

Dacht dat we van de uitkaart af waren bij buscombi...???

Ronnie tng

Citaat van: Roofvogel op augustus 06, 2013, 10:53:16
Ik snap je punt maar dat kan je niet maken naar de mensen die wel dat gedrocht aan hebben geschaft.

Vertel waarom niet? Een uitkaart is niet in het leven geroepen om mee te mogen met buscombi's. Het "gedrocht" is in het leven geroepen om de lokale 3-hoek te overtuigen dat het met een autocombi kan. Wanneer de lokale 3-hoek niet overtuigd is, kan de uitkaart weer in de kast. Een uitkaart is dan eerder een belemmering voor supporters, dan dat het vrijheid oplevert!


Roofvogel

Citaat van: Ronnie tng op augustus 06, 2013, 11:00:11
Vertel waarom niet? Een uitkaart is niet in het leven geroepen om mee te mogen met buscombi's. Het "gedrocht" is in het leven geroepen om de lokale 3-hoek te overtuigen dat het met een autocombi kan. Wanneer de lokale 3-hoek niet overtuigd is, kan de uitkaart weer in de kast. Een uitkaart is dan eerder een belemmering voor supporters, dan dat het vrijheid oplevert!

Dat snap ik allemaal wel maar zeker bij deze wedstrijd zullen ze het niet doen. en eerlijk gezegd weten we allemaal ook wel waarom toch? Ze willen juist nu van een ieder alle gegevens hebben.

Dokkumer

Citaat van: Roofvogel op augustus 06, 2013, 11:01:58
Dat snap ik allemaal wel maar zeker bij deze wedstrijd zullen ze het niet doen. en eerlijk gezegd weten we allemaal ook wel waarom toch? Ze willen juist nu van een ieder alle gegevens hebben.
Je moet je toch legitimeren bij inschrijving voor een buscombi? Dan heb je die gegevens immers ook en is de uitkaart alleen maar overbodig lijtk me.

Roofvogel

Citaat van: Dokkumer op augustus 06, 2013, 11:03:26
Je moet je toch legitimeren bij inschrijving voor een buscombi? Dan heb je die gegevens immers ook en is de uitkaart alleen maar overbodig lijtk me.

Klopt ook wel maar dan moeten ze alles opschrijven of een kopie maken van je id nu kunnen ze roepen dat ze de gegevsn al hebben via de uitkaart.

Ronnie tng

#38
Tegen Emmen en Excelsior heb je kunnen zien hoeveel supporters extra mee gaan zonder een uitkaart. Toen liep de club nog te pronken met het aantal supporters dat mee ging. Maar vergat er even bij te vertellen dat de helft zonder uitkaart ging. Dat kan naar Emmen, dat kan naar Excelsior.... maar ik ben benieuwd hoe dit straks gaat  :y

drg

Als supporters van tevoren al geregistreerd zijn zal het in sommige gevallen sommige processen iets sneller laten verlopen maar waarschijnlijk vinden ze het gewoon veiliger en prettiger dat men zich ter plekke kan identificeren met officieel papier dat je toch altijd bij je moet hebben...

Len Cantello

Deze wedstrijd wil iedereen heen, aankomende vrijdag staan we kompleet voor joker in een bijna leeg uitvak.. Tsja.....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

drg

Citaat van: Len Cantello op augustus 06, 2013, 11:57:28
Deze wedstrijd wil iedereen heen, aankomende vrijdag staan we kompleet voor joker in een bijna leeg uitvak.. Tsja.....

30 of 300 kilometer.. Vrijdag of zondagmiddag.. Belgen of Derby.. Vakantieperiode of vlak er na..

Ik denk dat wel duidelijk is waarom Roda niet vol zit en tegen dkv waarschijnlijk niet te houden is.

Len Cantello

Hou niet zo van die zelfbevlekking die op dit moment zich een beetje meester maakt over ons. We kunnen ons wel op de borst slaan vwb sfeer en supporterschap, etc, maar als we maar met één man en een paardekop in Kerkrade staan, mogen we onszelf ook wel even voor de spiegel zetten....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Roofvogel

Citaat van: Len Cantello op augustus 06, 2013, 12:07:13
Hou niet zo van die zelfbevlekking die op dit moment zich een beetje meester maakt over ons. We kunnen ons wel op de borst slaan vwb sfeer en supporterschap, etc, maar als we maar met één man en een paardekop in Kerkrade staan, mogen we onszelf ook wel even voor de spiegel zetten....

Beetje raar deze reactie maar goed zal wel. Denk je nou werkelijk dat iedereen maar vrij heeft om even op een vrijdagmiddag naar Kerkrade te kachelen? komt ook nog een keer bij dat het een klereeind weg is en dat brengt de nodige kosten met zich mee. Jij zal dat misschien kunnen betalen maar niet iedereen kan dat.

Len Cantello

Citaat van: Roofvogel op augustus 06, 2013, 12:09:15
Beetje raar deze reactie
Waarom raar? Omdat ik niet meega in de euforie?
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli