Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

29september: dkv - cambuur

Gestart door pvanbuijtene, juni 13, 2013, 08:57:45

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Gewoon de eerste 1200 uitkaarthouders + sk voorrang geven  :insane

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Galdiano op augustus 05, 2013, 22:33:20
Ik pleit voor voorrang voor sk houders in bezit van uitkaart.

Juist.

Zelfs ik zit te twijfelen om toch maar 1x in die kutbus te stappen. Dáár winnen wil ik toch eigenlijk écht niet missen!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

denistel

zijn al 1000 uitkaarten toch.........die stinkboeren krijgen van mij geen stuiver ju laat ze lekker verotten daar

Dokkumer

Man, dat zijn toch wedstrijden waar je 13 jaar op hebt zitten wachten? Of ga je met je Ajakkes achtergrond ook de Kakkerlak niet spekken of Pisvee?

Man oh man, het mocht wat mij betreft morgen al 29/9 zijn.. En overigens op een "normale" wijze dus 90+ minuten vol achter Cambuur en de hele maand oktober stemloos :D

RotterdamLeeuwarden

Busreis duurt 20 minuten of zoiets ?
daar ga ik ook geen probleem van maken deze keer.
Even van het principe afstappen moet kunnen.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Clint

Citaat van: denistel op augustus 05, 2013, 22:54:44
die stinkboeren krijgen van mij geen stuiver ju laat ze lekker verotten daar

_O_ _O_ _O_

Ik hoef ook geen plompeblaadjes te zien en dat Friese levenslied te horen. :clint

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Clint

Gheghe.

Als ik over mijn nek wil gaan, doe ik dat liever met drank. :clint

drg

Hoe mooi 't ook is om met de trouwste aanhang die stal onveilig te maken wil ik daar geen cent in steken, stik d'r maar in.  l8l

Maar voor iedereen die wel gaat :proost

Nightmarelwd

Ik blijf ook thuis, meer voor de veiligheid van die boer die toevallig op dat moment op de verkeerde plek loopt of staat.

Bij de thuiswedstrijd op 26 januari 2014 vind ik het al een probleem dat die boeren in het uitvak op 25 meter van mij afstaan. Laat staan dat ik met 25000 van die boeren in die varkensstal moet staan.
MI-Sider for Life

denistel

zo is het ja,,,,,,al 3 keer daar een wedstrijd niet haalt,,,voor wie de derby nog nooit heeft beleefd misschien een hoogtepunt voor
mij zeker niet,,,,,,,,,de wedstrijd leeft wel maar ik ga er zeker niet heen, en er willen wel 5000 of 6000 heen denk ik maar er kenne
maar 1200 heen,,,,ze zoeken het maar uit daar.

Sonnema

In dat dooie stink hok wil ik niet eens komen blijf lekker thuis. Gaat die kut boeren niet een rooie cent geven.

zeewolde

Hehe en vroeger kochten we de kaartjes bij de Bruin op de Bleeklaan. En altijd weer kinderkaartjes, want we moesten die boeren niet teveel sponsoren zei de Bruin.

Dokkumer

Citaat van: denistel op augustus 06, 2013, 09:34:29
zo is het ja,,,,,,al 3 keer daar een wedstrijd niet haalt,,,voor wie de derby nog nooit heeft beleefd misschien een hoogtepunt voor
mij zeker niet,,,,,,,,,de wedstrijd leeft wel maar ik ga er zeker niet heen, en er willen wel 5000 of 6000 heen denk ik maar er kenne
maar 1200 heen,,,,ze zoeken het maar uit daar.
Hev em in '91 bijna mist... Gelukkig kon ik net op tied de Chinees indúke met TF en consorten :devil
Kast wel sege dast die lui gien sent gunst, mar in dien plek gaat un ander en die freet en supt miskien dan oek nog foor 30 euro. Dat doestou niet en dan kist beter wel gaan :P

Clint

Die Denistel sit alleen aan de Calippo's juh. Stelt niks voor. :clint