Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

ADO Den Haag - SC Cambuur [2-5-25]

Gestart door Inferno-058, april 15, 2025, 17:34:17

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde


hobbes


NRG

Je kan zeggen wat je wil, maar het is wel effectief..

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

michello


Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

fred

Dit zal ongetwijfeld de tactiek zijn aan henk zijn jongens
Ado eerst even laten stormen en dan toeslaan  :_schater

CambuurArnhem

Ik dacht dat keepers een onderscheidend tenue moesten dragen. Keeper ADO speelt in het wit?! Maar dit terzijde.

fred

Citaat van: CambuurArnhem op mei 02, 2025, 20:37:57
Ik dacht dat keepers een onderscheidend tenue moesten dragen. Keeper ADO speelt in het wit?! Maar dit terzijde.
Weet niet wat jij hier wit in zit. Tis meer roze.

Bankzitter

Metd e zon erop lijkt het wit.

Ik vind Jansen wel een heel mooi shirt aanhebben.
(Tja als je het niet over het spel kunt hebben dan hier maar over ouwehoeren ;) )

zeewolde

Uit een vrije trap van Cambuur/ Diemers :(

wiekie1969

Smand. Een parodie op voetbal. Mooi naar Lions vriend. Kest het nog net belopen.

michello

Comedy Capers. Wat een belachelijke eerste helft.  :_schater :_schater

Bankzitter


sunderland

Citaat van: wiekie1969 op mei 02, 2025, 20:50:18
Smand. Een parodie op voetbal. Mooi naar Lions vriend. Kest het nog net belopen.
wat slecht maar v Mullem net zo triest