Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

ADO Den Haag - SC Cambuur [2-5-25]

Gestart door Inferno-058, april 15, 2025, 17:34:17

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Arno A op mei 01, 2025, 17:56:03
https://www.youtube.com/watch?v=sXYdS67lmNw

Gaat weg denk ik bij niet promoveren. Zwolle?

Uhhh, zegt hij nou dat zij er wel mee bezig zijn tegen wie ze moeten in de playiffs en zich ?daarom kunnen laten afzakken naar plek 4??

Arno A

Volgend jaar The Fonz (AG) weer voor de groep. Heeft GroenGeel bloed en het HofstadDNA. Kalezic is wel klaar met de voetballerij. Geen olifantenhuid en te emotioneel ( maar ja een Balkanees h?)

Bernardo

Citaat van: Lore op mei 01, 2025, 21:40:20
Uhhh, zegt hij nou dat zij er wel mee bezig zijn tegen wie ze moeten in de playiffs en zich ?daarom kunnen laten afzakken naar plek 4??

Dus hij speelt liever tegen Telstar dan tegen Den Bosch? :_schater

Bankzitter

Tja, en dan hoef je alleen als trainer maar te zeggen: ADO speelt liever tegen ons omdat ze denken dat wij de zwakste in de NC zijn...

Het is een grote loterij, het maakt echt niet uit wie de tegenstander is. Alleen de eredivisieclub wil je misschien niet direct treffen.

Arno A


Specuveter


Noordcambuur

Citaat van: Arno A op mei 02, 2025, 11:29:03
https://nos.nl/artikel/2565712-me-ingezet-vanwege-rellen-in-scheveningen-jongeren-bekogelen-politie

Erg toch die verNIELINGen. Na ja vanavond anders maar een avondklok daar.
politie kan ook niet optreden misschien MI-Side er maar ff met de harde hand optreden.

sunderland

Weds om niks van beide. Zou proberen om ons spel weer op nivo te krijgen.
Ben heel benieuwd naar Souren op die positie. Dat kan wel eens heel goed uitpakken. Slimme speler die daar bij mvv ook wel heeft gespeeld. Hoop de intensiteit en dynamiek van Denbosch uit weer terug te zien,

Johan-12

Citaat van: sunderland op mei 02, 2025, 12:46:03
Weds om niks van beide. Zou proberen om ons spel weer op nivo te krijgen.
Ben heel benieuwd naar Souren op die positie. Dat kan wel eens heel goed uitpakken. Slimme speler die daar bij mvv ook wel heeft gespeeld. Hoop de intensiteit en dynamiek van Denbosch uit weer terug te zien,
Hopelijk durft Souren wat meer initiatief te nemen op die andere positie. Op 6 vind ik het veel balletje breed, balletje terug. Er moeten naast Diemers meer spelers zijn die echt de bal willen hebben.

sunderland

Citaat van: Johan-12 op mei 02, 2025, 14:59:47
Hopelijk durft Souren wat meer initiatief te nemen op die andere positie. Op 6 vind ik het veel balletje breed, balletje terug. Er moeten naast Diemers meer spelers zijn die echt de bal willen hebben.
dat vind ik helemaal niet, hij ziet in eerste instantie altijd vooruit maar de rest staat te ver weg of wil de bal niet. Net zoals Diemers goed weg draait maar dan de bal niet kwijt kan in de diepte

Vlampiep

Citaat van: sunderland op mei 02, 2025, 17:19:28
dat vind ik helemaal niet, hij ziet in eerste instantie altijd vooruit maar de rest staat te ver weg of wil de bal niet. Net zoals Diemers goed weg draait maar dan de bal niet kwijt kan in de diepte
Is toch een "dingetje" wat we de trainerstaf aan mogen rekenen.

Bens

Wat weer een domme overtreden van Balk en geel.

sunderland

Onthutsend met een vreselijke scheidsrechter

Bernardo


sunderland

Niet om aan te gluren . Kerels tegen suuten zonder een idee