Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

ADO Den Haag - SC Cambuur [2-5-25]

Gestart door Inferno-058, april 15, 2025, 17:34:17

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Galdiano op april 28, 2025, 10:47:08
Ik heb ze liever in de 2de ronde. En voor hen de eerste ronde.
De ploeg die van Willem II wint gaat met heel veel zelfvertrouwen de finale in, en zal promoveren.
Willem II vliegt er sowieso wel uit. Dat zie je vaak met de ere ploegen die play offs spelen.

Gewoon De Graafschap -> Willem II ->  Finale  |:)
ik verwacht dat Willem 2 er gewoon inblijft maar ben het met jou eens. Een ronde eerder is beter

Inferno-058

Citaat van: sunderland op april 28, 2025, 13:47:04
ik verwacht dat Willem 2 er gewoon inblijft maar ben het met jou eens. Een ronde eerder is beter
Willem II stelt echt geen ruk voor

Inferno-058


sunderland

Zet het hier maar even neer. Gister Ard in sportcast waarin hij heel open was.
Sipke kwam erin en Smit ook.

Galdiano

Citaat van: sunderland op april 28, 2025, 13:47:04
ik verwacht dat Willem 2 er gewoon inblijft maar ben het met jou eens. Een ronde eerder is beter

Op basis van wat gewoon? Het is aangeschoten wild op dit moment.
Vanaf 2018 iedereen vanuit de ere die in de playoffs kwam vloog eruit.

Dus zo gewoon is het niet.
Ik verwacht dat de trainer er nog wel uitvliegt, dat zou nog wel eens een schokeffect kunnen veroorzaken, maar anders...
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Citaat van: sunderland op april 29, 2025, 09:49:10
Zet het hier maar even neer. Gister Ard in sportcast waarin hij heel open was.
Sipke kwam erin en Smit ook.

Wat moeten wij blij zijn met deze man. Zo nuchter, realistisch en eerlijk.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Stiens

Citaat van: Galdiano op april 29, 2025, 11:33:12
Ik verwacht dat de trainer er nog wel uitvliegt, dat zou nog wel eens een schokeffect kunnen veroorzaken, maar anders...

Glazen bol jij.  _O_


Johan-12

Dit wordt een leuke graadmeter is meerdere opzichten richting de nacompetitie. Helemaal met de uitwedstrijden tegen Emmen en Volendam in het achterhoofd.


upweer

Citaat van: Galdiano op april 29, 2025, 11:33:12
Op basis van wat gewoon? Het is aangeschoten wild op dit moment.
Vanaf 2018 iedereen vanuit de ere die in de playoffs kwam vloog eruit.

Dus zo gewoon is het niet.
Ik verwacht dat de trainer er nog wel uitvliegt, dat zou nog wel eens een schokeffect kunnen veroorzaken, maar anders...

Ze hebben naar je geluisterd

Dreet

Tony R?lke weer in de basis. Hopelijk wordt hij de revelatie van de play-offs.......

Arno A


Arno A

Nartey en De Leeuw ontbreken bij Cambuur
Trainer Henk de Jong kan vrijdag bij SC Cambuur niet beschikken over Matthias Nartey en Michael de Leeuw. Nartey is geschorst en mist om die reden de wedstrijd tegen ADO Den Haag. De Leeuw is geblesseerd na een bijzondere botsing op de training.
Nicky Souren is de vervanger van Nartey. Verder laat De Jong zijn basis intact. Dat betekent dat Tony R?lke opnieuw de voorkeur krijgt in de punt van de aanval. "Hij is heel doelgericht, maar moet zelf doorhebben hoe goed hij kan zijn", zegt De Jong over de Duitser.
Over anderhalve week beginnen de play-offs om promotie naar de eredivisie. De Jong hoopt dat Cambuur derde wordt, want dan zou het in de eerste twee rondes niet tegen de eredivisieclub hoeven.
Daarom neemt De Jong de wedstrijd tegen ADO Den Haag erg serieus: "Wij moeten zo hoog mogelijk eindigen. Ze hebben drie keer van ons verloren dit jaar, dus we kunnen wat verwachten."

Geluk bij een ongeluk? De Leeuw speelt ook niet tegen MVV.  :gelekaart . En dan schoon naar de nc