Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

ADO Den Haag - SC Cambuur [2-5-25]

Gestart door Inferno-058, april 15, 2025, 17:34:17

Vorige topic - Volgende topic

Inferno-058



Arno A

Nartey geschorst toch? vijfde  :gelekaart volgens mij.

Inferno-058


Arno A

N?? geen info ( stadion is niet bereiken en de omroep west ook niet - )over uitverkochte tent. En die 500 van ons zitten ook ( al) op het strand / in de tuin denk ik ....

Scheveningen is mooi. Maar die club erger ik me GROEN EN  :    AAN :zweep

NRG

Als je deze wint kan je nog 4e worden.
Als je puur naar de ranglijst kijkt een resultaat dat een stuk beter is dan vorig seizoen

Lore

Citaat van: NRG op april 27, 2025, 22:52:28
Als je deze wint kan je nog 4e worden.
Als je puur naar de ranglijst kijkt een resultaat dat een stuk beter is dan vorig seizoen

Als je naar het voetbal kijkt ook toch? Lijkt wel of sommige mensen dat helemaal vergeten zijn!

zeewolde

Citaat van: NRG op april 27, 2025, 22:52:28
Als je deze wint kan je nog 4e worden.
Als je puur naar de ranglijst kijkt een resultaat dat een stuk beter is dan vorig seizoen
dan kun je 3e worden. Dordrecht is zeer slecht in uitwedstrijden.

Specuveter

Wat is het voordeel van 3e of 4e worden in plaats van vijfde?

Bernardo

Citaat van: Specuveter op april 28, 2025, 08:58:43
Wat is het voordeel van 3e of 4e worden in plaats van vijfde?

Eredivisie ploeg pas in eventuele finale.

zeewolde


Bankzitter

Ook meer tv gelden... al is dat in de KKD kruimelwerk vergeleken met de ED.

Galdiano

Citaat van: Bernardo op april 28, 2025, 09:01:13
Eredivisie ploeg pas in eventuele finale.

Ik heb ze liever in de 2de ronde. En voor hen de eerste ronde.
De ploeg die van Willem II wint gaat met heel veel zelfvertrouwen de finale in, en zal promoveren.
Willem II vliegt er sowieso wel uit. Dat zie je vaak met de ere ploegen die play offs spelen.

Gewoon De Graafschap -> Willem II ->  Finale  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Arno A

Citaat van: Inferno-058 op april 27, 2025, 14:04:12
Tussenstand kaartverkoop?

Uitverkocht huis. Vijfde voorverkoopronde uitvak is nu ? Auto en buscombi staan nog open op;

https://www.cambuurawaydays.nl/

Lijkt mij uitverkocht uitvak. Alleen nergens te vinden. Een Gelb Gr?n Blaue wand dus...  500 overstemmen de 14500 toch wel? Trommels en megafoons zal wel niet toegestaan zijn. Dan ook geen bekers/vuurwerk en zwarte hoodies. Wel een vissersdorp , Dus harinkies happuh of een lekker broodje aal om op te eten en niet mee te gooien.  :_schater

Poetser