Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

zat.3 aug 19.45 zwolle-cambuur

Gestart door misideoldskool, juni 12, 2013, 20:12:06

Vorige topic - Volgende topic

misideoldskool

Rest van het voorlopige programma volgt morgen waarschijnlijk

Galdiano

25 augustus een heel mooi potje 8)

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

misideoldskool

Dan weet ik al genoeg haha mooi.Weet je waar het hele programma staat?

Galdiano

Citaat van: misideoldskool op juni 12, 2013, 20:34:51
Dan weet ik al genoeg haha mooi.Weet je waar het hele programma staat?

Verder niks bekend! ;) deze datum staat met rode stift omcirkelt bij alle noordelijke politie bazen ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Unknown

Citaat van: Galdiano op juni 12, 2013, 20:39:52
Verder niks bekend! ;) deze datum staat met rode stift omcirkelt bij alle noordelijke politie bazen ;)

Haha nice! Uit of thuis?

En dat we beginnen tegen Zwolle is toch nog niet 100% zeker?

Lwdscc

Citaat van: Unknown op juni 12, 2013, 21:32:02


Haha nice! Uit of thuis?

En dat we beginnen tegen Zwolle is toch nog niet 100% zeker?

Uit en wat morgen naar buiten komt is inderdaad niet 100% zeker want het is slechts een concept speelschema.

richard

Citaat van: Lwdscc op juni 12, 2013, 21:36:54
Uit en wat morgen naar buiten komt is inderdaad niet 100% zeker want het is slechts een concept speelschema.


dat is voor 98% zeker, hooguit wat wedstrijden van zaterdag naar zondag of andersom!!

Eewal

Citaat van: Lwdscc op juni 12, 2013, 21:36:54
Uit en wat morgen naar buiten komt is inderdaad niet 100% zeker want het is slechts een concept speelschema.

klinkt eigenlijk niet logisch; 3 augustus uit, 10 thuis, 17 uit en dan 25 weer uit?

misideoldskool

Idd door bv. europees voetbal voor de rest zal er bijna geen verandering zijn.

Galdiano

Citaat van: richard op juni 12, 2013, 21:40:51

dat is voor 98% zeker, hooguit wat wedstrijden van zaterdag naar zondag of andersom!!

Kreeg te horen thuis!

Wat is het nu, uit of thuis?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bernardo

Beginnen we dus vast en zeker meteen weer met een buscombi... :R

denistel

Citaat van: Eewal op juni 12, 2013, 21:46:12
klinkt eigenlijk niet logisch; 3 augustus uit, 10 thuis, 17 uit en dan 25 weer uit?

uit thuis thuis uit zal het dan wel zijn,,maar we zien wel morgen..zwolle uit om mee te beginnen ik vind het maar niks.

Galdiano

Citaat van: denistel op juni 12, 2013, 22:19:53
uit thuis thuis uit zal het dan wel zijn,,maar we zien wel morgen..zwolle uit om mee te beginnen ik vind het maar niks.

Waarom niet? Gelijk concurrent de eerste 3 punten afhandig maken!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Destroyer

Citaat van: denistel op juni 12, 2013, 22:19:53
uit thuis thuis uit zal het dan wel zijn,,maar we zien wel morgen..zwolle uit om mee te beginnen ik vind het maar niks.
Maakt toch niet uit? Als je kampioen willen worden moet je alle potten winnen  :P
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bernardo

Citaat van: Destroyer op juni 12, 2013, 22:48:03
Maakt toch niet uit? Als je kampioen willen worden moet je alle potten winnen  :P

Behalve bij psv gelijk :koffie