Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

zat.3 aug 19.45 zwolle-cambuur

Gestart door misideoldskool, juni 12, 2013, 20:12:06

Vorige topic - Volgende topic

RotterdamLeeuwarden

Degene die dit topic gestart is, is een beetje voorbarig geweest met het posten als eerste wedsatrijd van Cambuur tegen Zwolle.
dat klopt niet want zoals jullie lezen moet Feyenoord tegen Zwolle voetballen.
Das alles wat ik er mee wil zeggen  ;)
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Unknown

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op juni 13, 2013, 13:25:48
Degene die dit topic gestart is, is een beetje voorbarig geweest met het posten als eerste wedsatrijd van Cambuur tegen Zwolle.
dat klopt niet want zoals jullie lezen moet Feyenoord tegen Zwolle voetballen.
Das alles wat ik er mee wil zeggen  ;)

Tja, daar heb je een punt, sorry dan voor mijn reactie.

Ronnie tng

Citaat van: Unknown op juni 13, 2013, 13:26:45
Tja, daar heb je een punt, sorry dan voor mijn reactie.

Ook van mijn kant vervelende Feyenoord supporter  :wall

marrumer


misideoldskool

Had het van iemand anders gehoord foutje..Slotje!

Dokkumer