Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sportcast

Gestart door PePe, maart 04, 2025, 14:42:35

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Daar ben ik het dan toch niet met Sandor eens. Ten eerste kan  je moeilijk je promotie kiezen, dus als de kans er is moet je hem pakken. Ten tweede hebben wij het eerder overleeft in de eerste seizoenen in de eredivisie met minder geld en potentie. Als dat nu lukt ben je dus al in de eredivisie. Ten derde als je degradeert krijg je parachutegelden waardoor er meer geld is om direct weer te promoveren. Ten vierde promotie levert juist veel meer sponsoren op, dus zou je hierin versnellen ten opzichte van de eerste divisie. En als laatste is het makkelijker om de schulden sneller af te bouwen met een hogere begroting in de eredivisie.

Kortom: PROMOVEREN!!!!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op mei 13, 2025, 07:19:37
Daar ben ik het dan toch niet met Sandor eens. Ten eerste kan  je moeilijk je promotie kiezen, dus als de kans er is moet je hem pakken. Ten tweede hebben wij het eerder overleeft in de eerste seizoenen in de eredivisie met minder geld en potentie. Als dat nu lukt ben je dus al in de eredivisie. Ten derde als je degradeert krijg je parachutegelden waardoor er meer geld is om direct weer te promoveren. Ten vierde promotie levert juist veel meer sponsoren op, dus zou je hierin versnellen ten opzichte van de eerste divisie. En als laatste is het makkelijker om de schulden sneller af te bouwen met een hogere begroting in de eredivisie.

Kortom: PROMOVEREN!!!!
VRIJDAG IS DE HEL VAN LEEUWARDEN  _O_
Henk, held, bedankt

Arno A

Sander is wel realistisch . Het draait om het beschikbare geld. En ik vind het altijd raar ( ik ben te pragmatisch denk ik ) dat je eerst een sz kaart moet kopen en daarna maar moet afwachten wie er op het podium verschijnt. Wel spannend maar het kan tegenvallen als je verwachting anders / hoger is.

Waarom nu al niet aankopen presenteren? Daar vliegt de verkoop van duurkaarten ook omhoog. Anders dreigt het buren-scenario. Tienduizend lege plekken lege sponsorruimtes, een peperdure ?cademy"  Miljoenen stadionhuur. En alleen door verkopen het hoofd net boven water weten te houden. Maar een kaartenhuis valt een keer ..

Te weinig vissen in de Friese vijver. Het grote / multinationals zitten in de Randstad / Eindhoven en van Seumeren BV.

Dus top kkd spelen hoe gek is dat. Jaar in jaar uit. En heleboel clubs kijken in bewondering naar ons. 15.000 toeschouwers is een hele beleving als je normaal voor wat familieleden en buren en ballenjongens mag spelen. En iemand die het licht aan- en uitdoet.


debaas058

Citaat van: Lore op mei 13, 2025, 07:19:37
Daar ben ik het dan toch niet met Sandor eens. Ten eerste kan  je moeilijk je promotie kiezen, dus als de kans er is moet je hem pakken. Ten tweede hebben wij het eerder overleeft in de eerste seizoenen in de eredivisie met minder geld en potentie. Als dat nu lukt ben je dus al in de eredivisie. Ten derde als je degradeert krijg je parachutegelden waardoor er meer geld is om direct weer te promoveren. Ten vierde promotie levert juist veel meer sponsoren op, dus zou je hierin versnellen ten opzichte van de eerste divisie. En als laatste is het makkelijker om de schulden sneller af te bouwen met een hogere begroting in de eredivisie.

Kortom: PROMOVEREN!!!!

Eens. En een keer niet op maandagavond uit naar een Jong Utrecht of Oss is ook niet zo erg :y
Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

Johan-12

Citaat van: Lore op mei 13, 2025, 07:19:37
Daar ben ik het dan toch niet met Sandor eens. Ten eerste kan  je moeilijk je promotie kiezen, dus als de kans er is moet je hem pakken. Ten tweede hebben wij het eerder overleeft in de eerste seizoenen in de eredivisie met minder geld en potentie. Als dat nu lukt ben je dus al in de eredivisie. Ten derde als je degradeert krijg je parachutegelden waardoor er meer geld is om direct weer te promoveren. Ten vierde promotie levert juist veel meer sponsoren op, dus zou je hierin versnellen ten opzichte van de eerste divisie. En als laatste is het makkelijker om de schulden sneller af te bouwen met een hogere begroting in de eredivisie.

Kortom: PROMOVEREN!!!!
Goed verhaal. Wanneer je financieel met contracten geen gekke dingen doet, en eerlijk bent over de verwachtingen dan is promoveren altijd beter.
Ik vind Sandor zijn verhaal niet heel goed over dit onderwerp.

Yellow Army

Citaat van: Arno A op mei 13, 2025, 08:40:03
Sander is wel realistisch . Het draait om het beschikbare geld. En ik vind het altijd raar ( ik ben te pragmatisch denk ik ) dat je eerst een sz kaart moet kopen en daarna maar moet afwachten wie er op het podium verschijnt. Wel spannend maar het kan tegenvallen als je verwachting anders / hoger is.

Waarom nu al niet aankopen presenteren? Daar vliegt de verkoop van duurkaarten ook omhoog. Anders dreigt het buren-scenario. Tienduizend lege plekken lege sponsorruimtes, een peperdure ?cademy"  Miljoenen stadionhuur. En alleen door verkopen het hoofd net boven water weten te houden. Maar een kaartenhuis valt een keer ..

Te weinig vissen in de Friese vijver. Het grote / multinationals zitten in de Randstad / Eindhoven en van Seumeren BV.

Dus top kkd spelen hoe gek is dat. Jaar in jaar uit. En heleboel clubs kijken in bewondering naar ons. 15.000 toeschouwers is een hele beleving als je normaal voor wat familieleden en buren en ballenjongens mag spelen. En iemand die het licht aan- en uitdoet.

Om een speler te contracteren heb je natuurlijk 2 partijen nodig. Spelers, en zeker de beteren, zullen meedere opties hebben of willen wachten op andere opties. Zo werkt het helaas nu eenmaal.
Area 58

Bankzitter

Sandor ging hier wat te veel op de stoel van een TD zitten? taktiek is meer zijn expertise.
Hij legt de lat erg hoog voor het niveau dat hij graag in de selectie ziet maar denk dat men binnen de club echt wel bezig is geweest met lijstjes en financi?n als we promoveren.

Holwerd voor Cambuur

Burghout bij de Sportcast.

Ik vind het allemaal toch maar wat vaag vwb de assistent trainer positie. Klinkt in ieder geval dat velen het jammer vinden dat hij weg moet en z?ker hij zelf ook.

Wat heeft Reinsma eigenlijk meer dan Burghout? Of puur het feit dat Reinsma zijn contract doorloopt en die van Burghout afloopt?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

PePe

De beoogd assistent Johnny Jansen heeft 3 opties, eind deze week weet hij wat hij het komende seizoen gaat doen.

Lore

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 19, 2025, 22:41:33
Burghout bij de Sportcast.

Ik vind het allemaal toch maar wat vaag vwb de assistent trainer positie. Klinkt in ieder geval dat velen het jammer vinden dat hij weg moet en z?ker hij zelf ook.

Wat heeft Reinsma eigenlijk meer dan Burghout? Of puur het feit dat Reinsma zijn contract doorloopt en die van Burghout afloopt?

Zegt hij dat hij het vaag vindt? Of vindt jij dat naar het luisteren van de sportcast?

Specuveter

Citaat van: Lore op mei 20, 2025, 07:07:29
Zegt hij dat hij het vaag vindt? Of vindt jij dat naar het luisteren van de sportcast?
vooral de heren aan tafel vonden het vaag
Ze willen een jonge talentvolle trainer
Met papieren
Gaan ze praten met Janssen

Noordcambuur

We weten allemaal wel dat er een sterke assistent trainer naast Henk moet komen.
Ook op Henk zijn priv?leven niet te vergeten.

Bankzitter

Het gaat in de sport toch om kwaliteit?

Je wilt steeds beter presteren dus de lat ligt steeds hoger voor de kwaliteit die je nodig hebt. Dus voortdurend doorselecteren.
Dat geldt voor de selectie maar ook voor de staf.

Dat wil niet zeggen dat mensen het slecht gedaan hebben, maar de club moet door.

Galdiano

Citaat van: Specuveter op mei 20, 2025, 09:00:12
vooral de heren aan tafel vonden het vaag
Ze willen een jonge talentvolle trainer
Met papieren
Gaan ze praten met Janssen

Er is nergens door de club gezegd dat ze een jonge trainer willen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Specuveter

Citaat van: Galdiano op mei 20, 2025, 16:08:23
Er is nergens door de club gezegd dat ze een jonge trainer willen.
Staat weldegelijk in hun beleidsplan