Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Top Oss vrijdag 14 februari 20:00

Gestart door Noordcambuur, februari 10, 2025, 22:01:32

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Voorlopig pak ik de auto ipv de fiets.
Lopend naar stadion vind ik even wat fijner dan al fietsend langs de betonblokken (waarom liggen die daar??)
Dan een half uur in de rij op Oost 1
De omloop is inderdaad nog ongezellig
Maar als ik eenmaal op de tribune zit is het klaar
Gezellig kletsen en prachtig uitzicht.
Het komt allemaal nog wel hoop ik.

papier

Citaat van: Specuveter op februari 12, 2025, 17:18:55
Voorlopig pak ik de auto ipv de fiets.
Lopend naar stadion vind ik even wat fijner dan al fietsend langs de betonblokken (waarom liggen die daar??)
Dan een half uur in de rij op Oost 1
De omloop is inderdaad nog ongezellig
Maar als ik eenmaal op de tribune zit is het klaar
Gezellig kletsen en prachtig uitzicht.
Het komt allemaal nog wel hoop ik.

Ik vind het ook bijzonder hoe het scannen toch langen duurt terwijl we volgens mij meer scanners per persoon aanwezig zijn. Eerder op oost zaten natuurlijk minder mensen maar waren er maar 2, max 4 scanners aanwezig.

denistel

ga altijd op het fietske ken em 20 meter voor ingang van noord
neer zette en uur van te voren aanwezig loop je zo naar binnen.

Specuveter

Citaat van: denistel op februari 12, 2025, 17:31:39
ga altijd op het fietske ken em 20 meter voor ingang van noord
neer zette en uur van te voren aanwezig loop je zo naar binnen.
jij komt ook alleen maar om te ouwehoeren en te zuipen  :_schater

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Stanley

Citaat van: Specuveter op februari 12, 2025, 17:18:55
Voorlopig pak ik de auto ipv de fiets.
Lopend naar stadion vind ik even wat fijner dan al fietsend langs de betonblokken (waarom liggen die daar??)
Dan een half uur in de rij op Oost 1
De omloop is inderdaad nog ongezellig
Maar als ik eenmaal op de tribune zit is het klaar
Gezellig kletsen en prachtig uitzicht.
Het komt allemaal nog wel hoop ik.
De betonblokken liggen daar omdat je over het fietspad hoort te rijden!

Noordcambuur

Citaat van: Bussum op februari 12, 2025, 14:22:17
Misschien een onpopulaire mening maar de thuiswedstrijden bieden tot dusver zeer matig voetbal, lange wachtrijen, slechte parkeergelegenheid en nog niet echt het "gezellige avondje uit" gevoel wat in het oude stadion wel heerste. Veel dingen moeten nog groeien en verbeteren maar tot dusver is het (voor mij in ieder geval) niet echt genieten om tweewekelijks naar het Cambuur stadion te gaan. Vanaf Oost is met name de trieste aanblik op West een zeer groot punt van aandacht.
jaaaa helemaal met jou eens.
Maar het stadion is nog lang niet af en dat heeft Cambuur naar buiten gebracht.
Mei/juni moet het helemaal klaar zijn voor het nieuwe seizoen en dan hoop ik op een open dag voor iedereen.

Galdiano

Citaat van: Stanley op februari 12, 2025, 18:34:16
De betonblokken liggen daar omdat je over het fietspad hoort te rijden!
Direct rondom het stadion is veel te weinig plek voor fietsen. Met als gevolg dat men elders de fietsen neerzet. Denk aan de omgeving van de Jumbo etc. Dan kom je niet fatsoenlijk bij het fietspad. Er is totaal geen logica voor fietsers. Daarnaast ook absurd dat het pad richting het kanaal dicht is. Alles komt nu in een trechter terecht. Het is vragen om ongelukken.
En dan oproepen zoveel mogelijk met de fiets te komen.  :_schater
Ik ken ook iemand op leeftijd die niet meer met de fiets gaat vanwege de wirwar rondom het stadion. Die loopt liever 10/15 minuten naar de auto.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: papier op februari 12, 2025, 17:26:44
Ik vind het ook bijzonder hoe het scannen toch langen duurt terwijl we volgens mij meer scanners per persoon aanwezig zijn. Eerder op oost zaten natuurlijk minder mensen maar waren er maar 2, max 4 scanners aanwezig.
dat ligt aan het fouilleren. Dat gaat traag, die scan gaat best. Kom altijd op het laatste moment ( uit de kroeg) en ben altijd voor de aftrap binnen

Eewal

Citaat van: sunderland op februari 12, 2025, 19:05:12
dat ligt aan het fouilleren. Dat gaat traag, die scan gaat best. Kom altijd op het laatste moment ( uit de kroeg) en ben altijd voor de aftrap binnen
fouilleren is niet op oost

Specuveter

Citaat van: Galdiano op februari 12, 2025, 18:58:19
Direct rondom het stadion is veel te weinig plek voor fietsen. Met als gevolg dat men elders de fietsen neerzet. Denk aan de omgeving van de Jumbo etc. Dan kom je niet fatsoenlijk bij het fietspad. Er is totaal geen logica voor fietsers. Daarnaast ook absurd dat het pad richting het kanaal dicht is. Alles komt nu in een trechter terecht. Het is vragen om ongelukken.
En dan oproepen zoveel mogelijk met de fiets te komen.  :_schater
Ik ken ook iemand op leeftijd die niet meer met de fiets gaat vanwege de wirwar rondom het stadion. Die loopt liever 10/15 minuten naar de auto.
precies dat.....

TheDutchman

Citaat van: Specuveter op februari 12, 2025, 17:18:55
Voorlopig pak ik de auto ipv de fiets.

Van plan om binnenkort ook maar met de auto te gaan ipv OV. Dat is ook geen feestje namelijk. Waar zet jij de auto neer?

De Gast

Citaat van: michello op februari 12, 2025, 16:34:37
Zuid is dan ook qua conform de beste tribune momenteel. Ik heb er tegen Excelsior gezeten voor een keer en het was idd prima vertoeven. Lekker verwarmd ook in de omloop.

Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Oost heeft een mooi uitzicht maar verder vind ik het (nog) niks. De omloop is koud, kil, nat ook op de ??n of andere manier. Ik weet niet wat ze nog van plan zijn maar volgens mij blijft het een overdekte buitenomloop. Overweeg dan ook volgend jaar elders te gaan zitten.

Specuveter

Citaat van: TheDutchman op februari 12, 2025, 19:54:41
Van plan om binnenkort ook maar met de auto te gaan ipv OV. Dat is ook geen feestje namelijk. Waar zet jij de auto neer?
In de zijstraat vd Kwikfit.
Vanaf daar is het 5 minuten lopen naar stadion.
En na de wedstrijd ben je er zo weer weg.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Specuveter op februari 12, 2025, 21:55:35
In de zijstraat vd Kwikfit.
Vanaf daar is het 5 minuten lopen naar stadion.
En na de wedstrijd ben je er zo weer weg.
Nou niet meer, knetterdruk de volgende keer :proost
Henk, held, bedankt