Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Top Oss vrijdag 14 februari 20:00

Gestart door Noordcambuur, februari 10, 2025, 22:01:32

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

 :R
Citaat van: De Gast op februari 12, 2025, 10:14:53
Laten we Sjors een warm welkom geven als oud medewerker die ons prachtige embleem met trots heeft gedragen.
:R

mark1989

Citaat van: De Gast op februari 12, 2025, 10:14:53
Laten we Sjors een warm welkom geven als oud medewerker die ons prachtige embleem met trots heeft gedragen.

Dat zou wel mooi zijn. Dat we laten zien dat als je hier hebt gewerkt en je hebt ingezet dat dat wordt gewaardeerd. Sjors heeft toen er wel alles aan gedaan. Ook al heeft het weinig gebracht. Het is niet gelukt helaas. Met name dat jaar in de eredivisie vond ik er teleurstellend. Zo zie je maar hoe moeilijk het is om bij Cambuur succesvol te zijn.
Ik vind het wel een correcte en leuke trainer.

denistel

Citaat van: Poetser op februari 12, 2025, 10:09:58
Veldverwarming toch? Mag hopen dat ze die al vantevoren hebben aangezet

wachten ze zo lang mogelijk mee kost handen vol poen

Huizen

Citaat van: Noordcambuur op februari 11, 2025, 19:42:26
mooi teken ik voor  :y
Er zijn nog voldoende kaarten beschikbaar zelf Noord is niet uitverkocht.
Snap ik helemaal niks van sta je 3e komen ze niet?..zeker mooi weer supporters  :_schater

Misschien een onpopulaire mening maar de thuiswedstrijden bieden tot dusver zeer matig voetbal, lange wachtrijen, slechte parkeergelegenheid en nog niet echt het "gezellige avondje uit" gevoel wat in het oude stadion wel heerste. Veel dingen moeten nog groeien en verbeteren maar tot dusver is het (voor mij in ieder geval) niet echt genieten om tweewekelijks naar het Cambuur stadion te gaan. Vanaf Oost is met name de trieste aanblik op West een zeer groot punt van aandacht.

Leeuwarder94

#19
Citaat van: Bussum op februari 12, 2025, 14:22:17
Misschien een onpopulaire mening maar de thuiswedstrijden bieden tot dusver zeer matig voetbal, lange wachtrijen, slechte parkeergelegenheid en nog niet echt het "gezellige avondje uit" gevoel wat in het oude stadion wel heerste. Veel dingen moeten nog groeien en verbeteren maar tot dusver is het (voor mij in ieder geval) niet echt genieten om tweewekelijks naar het Cambuur stadion te gaan. Vanaf Oost is met name de trieste aanblik op West een zeer groot punt van aandacht.

Helemaal mee eens. Het stadionbezoek moet meer zijn dan alleen de drie punten. Anders kun je wel lekker warm thuis op de bank Teletekst kijken. Je komt net name voor de beleving en om leuke dingen op het veld te zien en dat ontbreekt vaan in de thuiswedstrijden bij Cambuur. Gelukkig lijkt de sfeer de laatste wedstrijden wel iets op te leven. 

Dat half-lege gevoel herken ik ook, met name West. En zelfs al zijn sommige plekken verkocht, het oogt wat mager, vooral die hoeken op Noord en de ook de onderste rijen op Zuid ( die wel altijd verkocht lijken?).

Veel mensen zullen het er niet mee eens zijn en zeggen dat nu alleen de punten tellen. Maar In de KKD draait het elke wedstrijd om aanhaken of afhaken, en dat kan niet altijd een excuus zijn. deze selectie die er nu staat kan meer bieden hoop ik de komende tijd met jongens als Hilterman. Vaak is het nu een helft wel aardig en dan zakt het weer weg.
De wens is de vader van de gedachte

Eewal

Citaat van: Bussum op februari 12, 2025, 14:22:17
Misschien een onpopulaire mening maar de thuiswedstrijden bieden tot dusver zeer matig voetbal, lange wachtrijen, slechte parkeergelegenheid en nog niet echt het "gezellige avondje uit" gevoel wat in het oude stadion wel heerste. Veel dingen moeten nog groeien en verbeteren maar tot dusver is het (voor mij in ieder geval) niet echt genieten om tweewekelijks naar het Cambuur stadion te gaan. Vanaf Oost is met name de trieste aanblik op West een zeer groot punt van aandacht.
eens!

Bernardo

Citaat van: Bussum op februari 12, 2025, 14:22:17
Misschien een onpopulaire mening maar de thuiswedstrijden bieden tot dusver zeer matig voetbal, lange wachtrijen, slechte parkeergelegenheid en nog niet echt het "gezellige avondje uit" gevoel wat in het oude stadion wel heerste. Veel dingen moeten nog groeien en verbeteren maar tot dusver is het (voor mij in ieder geval) niet echt genieten om tweewekelijks naar het Cambuur stadion te gaan. Vanaf Oost is met name de trieste aanblik op West een zeer groot punt van aandacht.

Eens.

fred

Toen we voor 3.000 man speelden hoorde je niemand hierover en was de sfeer op de tribunes vaak perfect  |:)

Poetser

Citaat van: fred op februari 12, 2025, 15:38:01
Toen we voor 3.000 man speelden hoorde je niemand hierover en was de sfeer op de tribunes vaak perfect  |:)

Is natuurlijk ook klinkklare onzin en over geromantiseerd.

Ik geniet iedere twee weken weer van ons mooie nieuwe stadion. Voor geen goud wil ik meer terug.

Voor mij voelt het echt al 'eigen'. Er is natuurlijk helemaal geen historie in onze nieuwe tempel, dus dat moeten we zelf cre?ren. En we kunnen zeuren en zaniken over van alles en nog wat omtrent ons nieuwe stadion, ik was twee weken geleden in het fietsenhok van FC Eindhoven.. dan denkst wel even drie keer na.

Maar goed, zeuren zit in het Liwwadder bloed.. helaas.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bussum op februari 12, 2025, 14:22:17
Misschien een onpopulaire mening maar de thuiswedstrijden bieden tot dusver zeer matig voetbal, lange wachtrijen, slechte parkeergelegenheid en nog niet echt het "gezellige avondje uit" gevoel wat in het oude stadion wel heerste. Veel dingen moeten nog groeien en verbeteren maar tot dusver is het (voor mij in ieder geval) niet echt genieten om tweewekelijks naar het Cambuur stadion te gaan. Vanaf Oost is met name de trieste aanblik op West een zeer groot punt van aandacht.

Niet eens  8)
Vind het prachtig, had een stel vrienden mee naar Den Haag en we vonden het allemaal prachtig. Vrijdag met beide dochters mweer mooi mee. Is een feestje elke keer. Slecht voetbal ben ik al 50 jaar gewend, dat doet me niks.  :proost
Henk, held, bedankt

Galdiano

Citaat van: Poetser op februari 12, 2025, 15:53:22
Is natuurlijk ook klinkklare onzin en over geromantiseerd.

Ik geniet iedere twee weken weer van ons mooie nieuwe stadion. Voor geen goud wil ik meer terug.

Voor mij voelt het echt al 'eigen'. Er is natuurlijk helemaal geen historie in onze nieuwe tempel, dus dat moeten we zelf cre?ren. En we kunnen zeuren en zaniken over van alles en nog wat omtrent ons nieuwe stadion, ik was twee weken geleden in het fietsenhok van FC Eindhoven.. dan denkst wel even drie keer na.

Maar goed, zeuren zit in het Liwwadder bloed.. helaas.

Ik heb dat gevoel ook echt. Met 3  tot 5 duizend man was de sfeer echt behoorlijk goed.
Ik ben blij dat de sfeer langzaam aan beter begint te worden.
Maar oh wat mis ik het Cambuurplein nog elke wedstrijd.
Kan mij ook volledig vinden in de woorden van Bussum.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

ik mis het cambuurplein niet vind het prima int nieuwe stadion voor
en na de tijd een lekker drankje en op de tribune lekker lullen met
mien vrienden en normaal naar de wc kenne en geen bier meer over
je heen krijgen nu alleen nog op naar 22 graden dan is helemaal klaar

michello

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 12, 2025, 15:58:30
Niet eens  8)
Vind het prachtig, had een stel vrienden mee naar Den Haag en we vonden het allemaal prachtig. Vrijdag met beide dochters mweer mooi mee. Is een feestje elke keer. Slecht voetbal ben ik al 50 jaar gewend, dat doet me niks.  :proost

Zuid is dan ook qua conform de beste tribune momenteel. Ik heb er tegen Excelsior gezeten voor een keer en het was idd prima vertoeven. Lekker verwarmd ook in de omloop.

Eewal

Citaat van: michello op februari 12, 2025, 16:34:37
Zuid is dan ook qua conform de beste tribune momenteel. Ik heb er tegen Excelsior gezeten voor een keer en het was idd prima vertoeven. Lekker verwarmd ook in de omloop.
de omloop bij oost is 1 grote ongezellige kille chaos met flinke wachtrijen. Ik weet niet hoe zuid is maar hopelijk is oost nog lang  niet klaar.

papier

Citaat van: Bussum op februari 12, 2025, 14:22:17
Misschien een onpopulaire mening maar de thuiswedstrijden bieden tot dusver zeer matig voetbal, lange wachtrijen, slechte parkeergelegenheid en nog niet echt het "gezellige avondje uit" gevoel wat in het oude stadion wel heerste. Veel dingen moeten nog groeien en verbeteren maar tot dusver is het (voor mij in ieder geval) niet echt genieten om tweewekelijks naar het Cambuur stadion te gaan. Vanaf Oost is met name de trieste aanblik op West een zeer groot punt van aandacht.

Nog los van het gebrek aan mensen op die tribune ziet het er nog veel te grauw uit. Hopelijk op termijn aankleding als op noord. Vwb het parkeren had ik de illusie dat het top zou zijn op een nieuwe locatie maar het oude stadion vond ik vooralsnog beter. Maar goed, het zal nog wat onwennig zijn want daar ben ik vaak met de auto geweest en het nieuwe pas 2x.