Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Top Oss vrijdag 14 februari 20:00

Gestart door Noordcambuur, februari 10, 2025, 22:01:32

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Nou a.s. Vrijdag volle bak er tegenaan ik hoop op een uitverkocht zuid,oost en noordtribune.

Destroyer

Doe maar een een lekkere sfeeractie en vol er in knallen  |:) :scc
** Poolwinner 18/19 - 21/22

CambuurArnhem


CambuurAmersfoort

Ja, nu thuis een keer laten zien dat je echt promotie aspiratie hebt!
Minimaal 5 tegen een team wat helemaal onderaan bungelt. 12-13000 man die je aanmoedigen en de wetenschap dat Vilendam een moeilijke pot heeft en je dus zomaar op 2 punten van de nr 1 positie kan komen.
Geen excuses en 90 minuten lang volle bak op het veld en de tribunes.

Galdiano

Klap nu gewoon eens alle kaarten online. Het stadion moet vol! (west)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland


Arno A

Top Oss uit dit seizoen nog geen wedstrijd gewonnen. Ik zeg minstens 4-0.

Noordcambuur

Citaat van: Arno A op februari 11, 2025, 19:20:17
Top Oss uit dit seizoen nog geen wedstrijd gewonnen. Ik zeg minstens 4-0.
mooi teken ik voor  :y
Er zijn nog voldoende kaarten beschikbaar zelf Noord is niet uitverkocht.
Snap ik helemaal niks van sta je 3e komen ze niet?..zeker mooi weer supporters  :_schater

Lowieke

Citaat van: Arno A op februari 11, 2025, 19:20:17
Top Oss uit dit seizoen nog geen wedstrijd gewonnen. Ik zeg minstens 4-0.

Na elke verloren uitwedstrijd komt degene die ze gaan winnen dichterbij. Voor mijn gevoel iets te veel: dit gaat een simpele overwinning worden, dat heb ik dit seizoen nog niet gezien.
Zou wel eens mooi zijn trouwens. Maar op voorhand verheug ik me nergens op.

PePe

Cambuur kan/moet deze wedstrijd winnen. (maar het verlies van de uit wedstrijd ben ik nog niet vergeten)
Korte en Ultee gaan er alles aan doen om ook punten te pakken. (Skerp wese, is noodzakelijk)

denistel


Inferno-058

Citaat van: Destroyer op februari 10, 2025, 22:03:29
Doe maar een een lekkere sfeeractie en vol er in knallen  |:) :scc
De hoeken van Noord moeten ook maar eens vol...

PePe


Poetser

Citaat van: PePe op februari 12, 2025, 10:07:41
Sneeuw, Su ut wel deur gaan vrijdag?

Veldverwarming toch? Mag hopen dat ze die al vantevoren hebben aangezet

De Gast

Laten we Sjors een warm welkom geven als oud medewerker die ons prachtige embleem met trots heeft gedragen.