Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong psv- Cambuur

Gestart door Specuveter, februari 01, 2025, 09:07:01

Vorige topic - Volgende topic

666

Citaat van: sunderland op februari 11, 2025, 10:51:58
mercera doet het verdedigend wel goed en dat is het allerbelangrijkste toch.

Verdedigend vaak sterk maar gisteren werd hij wel een aantal keren voorbij gelopen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

michello

Goal van PSV liet Mercera z?n man wel heel makkelijk de voorzet geven. In de eerste helft ging ie rond de achterlijn erg ongelukkig de fout in, liep maar net goed af. Heeft het idd net als Pauwels momenteel niet, komt wel weer.

sunderland

Citaat van: michello op februari 11, 2025, 13:28:20
Goal van PSV liet Mercera z?n man wel heel makkelijk de voorzet geven. In de eerste helft ging ie rond de achterlijn erg ongelukkig de fout in, liep maar net goed af. Heeft het idd net als Pauwels momenteel niet, komt wel weer.
zo ist. Hij had wel een hele goede snelle speler bij hem. Zo kun je ook naar dingen zien. Als we een goal tegen krijgen is dat zelden vanaf de zijkant. Heel vaak door het centrum

denistel

Citaat van: Galdiano op februari 11, 2025, 09:22:03
Hoe goed Pauwels de eerste wedstrijden was zo slecht is hij nu.  :|

Het rendament moet echt omhoog.

stond in de lc gister dat hij zich goed had ontwikkeld,,klopt toch helemaal
niet wordt juist met de week minder mut eens logisch gaan spelen ipv
steeds de moeilijke weg zoeken.

Cambuur Groningen

Citaat van: michello op februari 11, 2025, 13:28:20
Goal van PSV liet Mercera z?n man wel heel makkelijk de voorzet geven. In de eerste helft ging ie rond de achterlijn erg ongelukkig de fout in, liep maar net goed af. Heeft het idd net als Pauwels momenteel niet, komt wel weer.
Het ging daarvoor al mis bij van Mullem. Kennelijk riep Jansen los, maar kopte van Mullem hem naar de tegenstander toe. Daar komt vervolgens de voorzet uit waar de tegengoal uit valt...

denistel

#155
Citaat van: Cambuur Groningen op februari 11, 2025, 15:08:18
Het ging daarvoor al mis bij van Mullem. Kennelijk riep Jansen los, maar kopte van Mullem hem naar de tegenstander toe. Daar komt vervolgens de voorzet uit waar de tegengoal uit valt...

we waren 20 min lang niet scherp terwijl je weet dat die lui volle bak zullen gaan

Vlampiep

#156
Ja wat ik heb gezien was het niet altijd even goed en hadden we met name in de 2e helft moeite met deze jonkies.
Maar toch win je met 1-4, waar we in het verleden de punten lieten  liggen.
Het is nog lang niet 100%, maar bij onze concurrenten die het wel beter voor elkaar hadden komen haarscheurtjes in hun positie.
Het voordeel is dat er bij ons nog veel rek in de ploeg zit. Wie had kunnen vermoeden dat we nu op 2 punten afstand staan van rechtstreekse promotie.
We hebben een brede selectie wat van grote invloed kan zijn in het verdere verloop van de competitie.
Dit gaat bij onze 2 koplopers voor onrust zorgen en daar kunnen wij van profiteren.
We worden thuis nog niet verwend met sprankelend voetbal, maar ik begin wel er op te vertrouwen dat dit wel gaat gebeuren. Wat wel een gevaar op de weg omhoog kan worden is onderschatting van onze " zwakkere" tegenstanders.
Dus hopelijk verandert het Kooi stadion wederom in " De hel van Liwwadden".

Eewal

Citaat van: Vlampiep op februari 11, 2025, 18:48:26
Ja wat ik heb gezien was het niet altijd even goed en hadden we met name in de 2e helft moeite met deze jonkies.
Maar toch win je met 1-4, waar we in het verleden de punten lieten  liggen.
Het is nog lang niet 100%, maar bij ons concurrenten die het wel beter voor elkaar hadden komen haarscheurtjes in hun positie.
Het voordeel is dat er bij ons nog veel rek zit in de ploeg. Wie had kunnen vermoeden dat we nu op 2 punten afstand staan van rechtstreekse promotie.
We hebben een brede selectie wat van grote invloed kan in het verdere verloop van de competitie.
Dit gaat bij onze 2 koplopers voor onrust zorgen en kunnen wij daar van profiteren.
We worden thuis nog niet verwend met sprankelend voetbal, maar begin wel er op te vertrouwen dat dit ook gaat gebeuren. Wat wel een gevaar op de weg omhoog kan worden is onderschatting van onze " zwakkere" tegenstanders.
Dus hopelijk verandert het Kooi stadion wederom in " De hel van Liwwadden".
1 punt  :devil

Vlampiep

#158
Citaat van: Eewal op februari 11, 2025, 19:12:36
1 punt  :devil
We mutte dur op en dur over.