Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong psv- Cambuur

Gestart door Specuveter, februari 01, 2025, 09:07:01

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 10, 2025, 22:22:42
Afolabi er uitgehaald zodat hij zich niet meer kon blesseren.
Souren er uitgehaald zodat die vrijdag niet te moe is.
Pauwels was te ego?stisch las ik, dus terechte wissel.
De Jong er in en die scoort.

Prima wissels zo te zien :thumbsup
onzin

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: sunderland op februari 10, 2025, 22:49:51
onzin

Ik dacht dat dat ook wel duidelijk was :_schater
Maar idd, dit was gwn een geintje. Ik heb niks gezien dus geen idee.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 10, 2025, 22:51:27
Ik dacht dat dat ook wel duidelijk was :_schater
Maar idd, dit was gwn een geintje. Ik heb niks gezien dus geen idee.
1 e en 4 e waar :zweep

YellowBlue

Citaat van: Bankzitter op februari 10, 2025, 22:05:08
We moeten nog met meer overtuiging gaan spelen. Het was weer onnodig moeizaam.
Wel vertrouwen dat De Jong daar ook echt hard mee aan het werk is. Die heeft vaker om de prijzen gespeeld.

Benieuwd hoe Kruys en Den Uil met tegenslag en druk omgaan.
ze moeten het gewoon samen uitspelen en minder voor eigen succes gaan. Dan hadden we zo 3,4 extra goals kunnen maken.

De Gast

Wij spelen echt lekker.. maar dan nog de goal. Man man man man man wat dat gaat moeilijk. Je ziet het aan de goals terug. Geen klasse goals maar puur op doorzettingsvermogen.
En dan heb je eens een heerlijk uitgespeelde aanval uit het boekje zoals je ?m eigenlijk veel vaker wilt zien en dan komt Diemers net niet goed uit met zn passen zo lijkt het en jaagt hij hem over.. symbolisch voor het stukje scorend vermogen wat we nauwelijks hebben.

Maar toch kunnen we gewoon promoveren  |:)

sunderland

Als je het zag dan zit er zoveel meer in. Toch maak je er 4 en schiet je 2 x op de lat.
1-4 is gewoon hele goeie uitslag. Bij 1-2 was psv wel 20 min de betere.

666

Aan de reactie op dit topic tijdens de 1e en 2e helft kun je afleiden hoe de wedstrijd is verlopen, prachtig om even terug te lezen  :devil

Souren vind ik al een aantal wedstrijden echt goed, je hebt ook nog voldoende momenten in de wedstrijd dat hij de bal wil hebben maar dat ze hem niet (voor mijn gevoel) durven aan te spelen. De 1e helft had het gewoon 0-4 moeten staan en maak je de wedstrijd dood, erg jammer dat dit niet gebeurde. Benji was ik fan van maar hij moet echt wat veranderen aan zijn spel, ik irriteer mij kapot dat hij voor zichzelf aan het spelen is en dat vallen.....! Voor de rest vind ik het voetballende gedeelte wel matig, dat mag ook wel beter. Inspelen op het juiste been, aannames.

En waarom een rechtspoot op links.. was Poll geblesseerd? 

Al met al ontzettend blij met de inzet en de 3 punten, ik hoop toch zo dat zie vrijdag van die dominee gaan winnen
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Galdiano

Hoe goed Pauwels de eerste wedstrijden was zo slecht is hij nu.  :|

Het rendament moet echt omhoog.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Stiens

Inherent aan de leeftijd. Vertrouwen blijven geven dan komt het wel weer goed met Pauwels.

janou

Prima overwinning. Slap begin in 2e helft maar je ziet dat onze bank gewoon echt goed is op het moment. Het is gewoon super dat je met een voorsprong bijvoorbeeld Kieftenbelt in kan brengen, die voor extra coaching en stukje organisatie zorgt. Trainert van de tegenstander begon daar ook over. Zou lekker zijn als we wedstrijden eerder gaan beslissen, maar als we op deze manier blijven winnen vind ik het ook prima!


janou

Citaat van: Stiens op februari 11, 2025, 09:29:49
Inherent aan de leeftijd. Vertrouwen blijven geven dan komt het wel weer goed met Pauwels.

Precies. Als ie zo extreem stabiel goed zou zijn, dan had ie ook niet bij Cambuur gespeeld. Daarnaast zakken tegenstanders tegenwoordig ook wat meer in tegen ons waardoor er minder ruimte is.

De Gast

Pauwels heeft het niet. Misschien is het bankje wel even goed voor hem. Even een stap terug.

Huizen

Citaat van: Galdiano op februari 11, 2025, 09:22:03
Hoe goed Pauwels de eerste wedstrijden was zo slecht is hij nu.  :|

Het rendament moet echt omhoog.

Zelfde met Mercera. Is geen schim meer van zijn eerste wedstrijden. Beide misschien iets te veel gaan vliegen, hopelijk snel weer terug op oude niveau.

De Gast

Citaat van: 666 op februari 11, 2025, 08:32:41

Al met al ontzettend blij met de inzet en de 3 punten, ik hoop toch zo dat zie vrijdag van die dominee gaan winnen

Dit was wel h?t trainerstalent waar Henk het in zag zitten, Foeke, Ard. Iedereen lyrisch.
Snap niet dat men niet in heeft gezien dat het niet meer is dan een omhooggevallen assistent.

sunderland

Citaat van: Bussum op februari 11, 2025, 10:15:16
Zelfde met Mercera. Is geen schim meer van zijn eerste wedstrijden. Beide misschien iets te veel gaan vliegen, hopelijk snel weer terug op oude niveau.
mercera doet het verdedigend wel goed en dat is het allerbelangrijkste toch.