Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur-Jong AZ

Gestart door nee,wel?, december 14, 2024, 15:05:31

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Vlampiep op december 16, 2024, 13:42:14
Dat we met z'n allen de jong teams liever gisteren al zagen verdwijnen is wel duidelijk. Maar we zijn toch supporter van oans klupke en geen demonstranten.
Dus vrijdagavond veel vlaggen, wat mij betreft trommels en heel veel gezang en aanmoedigingen zodat we kunnen steunen om de  o zo belangrijke 3 punten te pakken. Dur op en dur over en de gehele speeltijd de Kerst gedachte vergeten.
trommels !!! Wat is dat nu voor vreselijk nep gedoe.

anderszchristian

Citaat van: sunderland op december 16, 2024, 16:25:59
trommels !!! Wat is dat nu voor vreselijk nep gedoe.
Alles beter dan dat stilte centrum wat we nu zijn geworden in het nieuwe stadion. (Met uitzondering van Megafoon gekkies)

Vlampiep

Citaat van: sunderland op december 16, 2024, 16:25:59
trommels !!! Wat is dat nu voor vreselijk nep gedoe.
Wat mij betreft staat ut hele Pasveer korps te speulen, ast mar met helpt foor de overwinning en niet of ut Sunderland bevalle sal. :proost

sunderland

Citaat van: Vlampiep op december 16, 2024, 21:13:52
Wat mij betreft staat ut hele Pasveer korps te speulen, ast mar met helpt foor de overwinning en niet of ut Sunderland bevalle sal. :proost
nou dat is belangrijker dan dat simpele dkv gedoe

V-man

Wat ik tot nu toe hoor vanuit het uitvak, paar x hadden die lui een trommel mee, zijn mislukte pogingen om de liederen kracht bij te zetten. Vaak slaat de 1 of andere goed willende amateur de liedjes vroegtijdig weg. Begint vaak steeds met hetzelfde, simpele, gehuf. Ik heb niet de indruk dat dat bij ons anders gaat worden. Zou wel leuk zijn als op Zuid naast het uitvak een trommel huffer gaat slaan zodra de uitvak "percussionist" aanstalten maakt.   

Destroyer

Citaat van: sunderland op december 16, 2024, 21:35:23
nou dat is belangrijker dan dat simpele dkv gedoe

Dit slaat natuurlijk nergens op, volgens mij hebben we wel 15 jaar een trommel gehad op Noord en zelfs op zuid.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: V-man op december 16, 2024, 23:45:19
Wat ik tot nu toe hoor vanuit het uitvak, paar x hadden die lui een trommel mee, zijn mislukte pogingen om de liederen kracht bij te zetten. Vaak slaat de 1 of andere goed willende amateur de liedjes vroegtijdig weg. Begint vaak steeds met hetzelfde, simpele, gehuf. Ik heb niet de indruk dat dat bij ons anders gaat worden. Zou wel leuk zijn als op Zuid naast het uitvak een trommel huffer gaat slaan zodra de uitvak "percussionist" aanstalten maakt.   

Ook weer een opmerking van niks. Wie was diegene bij de laatste wedstrijd die ergens op sloeg op Noord? Toen was er eindelijk wat ritme en massaal gezang daar. Blijkbaar mag je je handen wel kapot slaan op stoelen of wanden maar krijgen de meesten hier een allergische reactie van het woord 'trommel'  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Vlampiep

Citaat van: Destroyer op december 17, 2024, 15:17:00
Ook weer een opmerking van niks. Wie was diegene bij de laatste wedstrijd die ergens op sloeg op Noord? Toen was er eindelijk wat ritme en massaal gezang daar. Blijkbaar mag je je handen wel kapot slaan op stoelen of wanden maar krijgen de meesten hier een allergische reactie van het woord 'trommel'  :_schater
Ut binne primaten jonge :_schater

scc-aaron

Laatste wedstrijd van 2024. Cambuur maak ons gek!
Terugdenkend aan deze eerste seizoenshelft in ons nieuwe stadion moet ik zeggen dat ik het nog altijd onwennig vind voelen. Hopen dat er snel memorabele wedstrijden gaan komen. Te beginnen met JAZ. Ik voorspel een gekke wedstrijd 3-2  :scc

SCC

Hopelijk zit het weer wat mee. Laten we er een mooie laatste wedstrijd van maken. 90 minuten volle bak achter de ploeg en reclame maken.
Dan is het voor nieuwe inkomende transfers misschien een extra reden om deze kant op te komen.

In de pauze worden ook de jeugdelftallen die kampioenen zijn geworden gehuldigd. Ook voor hen een geweldige ervaring / belevenis natuurlijk!

Ik verwacht geen Casas in de basis. Die viel me van week tegen RKC ook even flink tegen. Nu is meedraaien in een minder elftal sowieso lastig en dan ook nog op een onwennige positie tegen een snellere tegenstander.
Maar hoe hij soms te druistig inkwam of aan de verkeerde kant dekte, dan geeft dat wel even te denken. Had ik na de wedstrijd tegen Helmond Sport (zijn debuut) toch echt anders ingeschat.

Noordcambuur

De kaartverkoop valt me nog iets tegen?.komop supporters koop je kaart :D

666

Citaat van: Noordcambuur op december 19, 2024, 12:46:05
De kaartverkoop valt me nog iets tegen?.komop supporters koop je kaart :D

Mij ook.. Er zijn wel veel kerstborrels bij bedrijven en in de stad, wellicht dat dit invloed heeft op de kaartverkoop.
En een Hollandse avond bij de Oldehove
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Specuveter


sunderland

Citaat van: 666 op december 19, 2024, 12:52:14
Mij ook.. Er zijn wel veel kerstborrels bij bedrijven en in de stad, wellicht dat dit invloed heeft op de kaartverkoop.
En een Hollandse avond bij de Oldehove
dat weet ik wel zeker.

sunderland

Moet het nog maar zien. Wij verliezen 4-1 en hun hadden niks. Gelukkig doen poku en Addia en Meerdink niet mee.