Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Zaterdag 7 dec. 16:30 Cambuur - ADO

Gestart door Noordcambuur, november 30, 2024, 10:15:02

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: oost op december 04, 2024, 19:42:40
Ik snap echt niet waarom de club niet gewoon losse verkoop doet voor west zolang die kaarten niet verkocht zijn aam sponsoren. Desnoods vraag je iets meer voor die kaarten (net als in het oude stadion.) Dat lijkt mij best lucratieve. Beter dan tegen zo'n lege tribune aan te kijken
Dat kan vergunning technisch niet...
IN HENK WE TRUST!!!

oost

Citaat van: Grijskijkert op december 04, 2024, 19:49:12
Dat kan vergunning technisch niet...

Mja er moesten wel plaatsen vrij blijven idd meende iets van 1500? Dat zou dan toch betekenen dat je wel meer kaarten kan verkopen dan nu wordt gedaan?

Zuid1991

Citaat van: oost op december 04, 2024, 20:16:09
Mja er moesten wel plaatsen vrij blijven idd meende iets van 1500? Dat zou dan toch betekenen dat je wel meer kaarten kan verkopen dan nu wordt gedaan?
Iemand idee hoe dat zit met die vergunning?
Duurt allemaal lang.
Te hopen dat na de winterstop alles nu eens klaar is.

Grijskijkert

Citaat van: Zuid1991 op december 04, 2024, 20:25:57
Iemand idee hoe dat zit met die vergunning?
Duurt allemaal lang.
Te hopen dat na de winterstop alles nu eens klaar is.
Zodra het stadion opgeleverd wordt in januari komt er een permanente vergunning..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: oost op december 04, 2024, 20:16:09
Mja er moesten wel plaatsen vrij blijven idd meende iets van 1500? Dat zou dan toch betekenen dat je wel meer kaarten kan verkopen dan nu wordt gedaan?
Dit kan niet omdat er niet genoeg vluchtroutes e.d. zijn... Tot januari is dit de maximale capaciteit  :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur

Nou we zullen het zien in januari   :O Het duurt mij allemaal veel te lang.

waldkip

Citaat van: Noordcambuur op december 04, 2024, 22:06:47
Nou we zullen het zien in januari   :O Het duurt mij allemaal veel te lang.
Gewoon blij zijn met wat er tot nu toe staat is te veel gevraagd?

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: CambuurAmersfoort op december 04, 2024, 04:29:12
Prima tijd. Dan ben ik tenminste niet pas na middernacht thuis zoals meestal bij een vrijdagavond wedstrijd.

Er is altijd voor iemand wel een plus of minpunt. Ik vind zo'n potje op zaterdagnamiddag sowieso wel lekker. Heb je de avond nog vrij daarna.

En als we hopelijk snel weer Eredivisie spelen zullen we toch weer moeten wennen aan allerlei verschillende speeltijden door het hele weekend.
Jah heerlijk tijdstip! Helemaal eens, lekkervroeg achter n beerenburger, met 3 punten inne buse.

Specuveter

Zullen we het nu weer over d? wedstrijd hebben ipv aanvangstijd??
Ik denk dat Ottesen weer start.

Gasgeve

Citaat van: Specuveter op december 05, 2024, 08:36:34
Zullen we het nu weer over d? wedstrijd hebben ipv aanvangstijd??
Ik denk dat Ottesen weer start.
Als rechtsback of als verkapte rechtsbuiten?

Noordcambuur


Lowieke

Citaat van: Noordcambuur op december 05, 2024, 12:00:17
ik denk in de spits?. :y

Hij kan wel goed koppen. Beter dan Balk, maar verder...

sunderland

Citaat van: Gasgeve op december 05, 2024, 10:26:11
Als rechtsback of als verkapte rechtsbuiten?
dat is niet deshenks. Gewoon je eigen plan volgen. Zeker vanaf het begin. Het draaide als een tierelier voor de beker maar ze hebben nu 8 andere op het veld staan

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op december 05, 2024, 12:24:22
dat is niet deshenks. Gewoon je eigen plan volgen. Zeker vanaf het begin. Het draaide als een tierelier voor de beker maar ze hebben nu 8 andere op het veld staan
Welke 8?
IN HENK WE TRUST!!!

hobbes

Citaat van: sunderland op december 05, 2024, 12:24:22
dat is niet deshenks. Gewoon je eigen plan volgen. Zeker vanaf het begin. Het draaide als een tierelier voor de beker maar ze hebben nu 8 andere op het veld staan

In de bekerwedstrijd stonden er 6 andere in vergelijking met de wedstrijd er voor.