Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Zaterdag 7 dec. 16:30 Cambuur - ADO

Gestart door Noordcambuur, november 30, 2024, 10:15:02

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Noordcambuur op december 03, 2024, 18:18:10
nou nergens om Grijskijkert voetbal moet je spelen op vrijdag/zaterdag en zondag en niet anders.
Kappen met die maandagavond en dinsdagavond  :(
Ja deze wedstrijd is op zaterdag, en verder weet je ruim van te voren wanneer er gespeeld wordt en kan je kiezen om wel of niet heen te gaan. :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op december 03, 2024, 18:29:17
Ja deze wedstrijd is op zaterdag, en verder weet je ruim van te voren wanneer er gespeeld wordt en kan je kiezen om wel of niet heen te gaan. :thumbsup
snap ik Grijskijkert maar ze denken niet aan de supporters wanneer de wedstrijd moet worden gespeeld ESPN bepaalt alles? :(

Vlampiep

Voetbal is een kijkspel, dus lijkt het mij logisch dat er gestreefd wordt de wedstrijden op dagen en tijdstippen te spelen waarmee je zo veel mogelijk publiek in het stadion kunt verwachten. Nu is de speeldag en tijdstip ondergeschikt aan de tv uitzending.
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat het grote aantal verkochte sk de club niet aanmoedigt om zich tegen degelijke waardeloze tijdstippen en dagen te verzetten.

Inferno-058

#18
Citaat van: Zuid1991 op december 03, 2024, 17:29:06
Dus jij vindt het een prima tijd voor iedereen, zaterdagmiddag 16.30 uur?
Het is geen werkdag. In Engeland en Duitsland is zaterdagmiddag voetballen heel normaal! Ik vind dit supportersvriendelijker dan vrijdag waar je een halve verlofdag op je werk moet opnemen als je helemaal naar Brabant wilt afreizen.

Inferno-058

Citaat van: denistel op december 03, 2024, 17:40:23
ja dat vrijdagavond de speelavond is van he favoriete club
Als je dat gevolgd hebt de laatste jaren dan weet je dat KKD niet alleen op vrijdagavond is...

EdsjeSCC

Citaat van: Inferno-058 op december 03, 2024, 19:53:06
Als je dat gevolgd hebt de laatste jaren dan weet je dat KKD niet alleen op vrijdagavond is...

Dan kan je dat toch nog steeds klote vinden? En dan kan je toch constateren dat dat voor veel amateurvoetballers niet haalbaar is?
En leuk en aardig dat het nu al een paar jaar zo is en dat het lang vantevoren bekend is, je kan het kut blijven vinden en dat vind ik ook. Als iemand veroordeelt is tot de doodstraf  en de dag daar eindelijk is.. ja dat weet je toch al lang, niet huilen! Manman.

Feit is dat er heel veel amateurvoetballers in de knel komen (misschien zelfs door het gedrocht weekendvoetbal), als je uit speelt doe je er al helemaal niks aan, en dat de laatste thuis op dinsdagavond (trainingsavond) ook al ruk was.

PePe

TV gelden zijn belangrijke inkomsten voor de KKD. Zonder dit zou een kaartje echt duurder zijn. Hierdoor bepaald ESPN mede het voetbalprogramma.

denistel

Citaat van: PePe op december 03, 2024, 21:25:12
TV gelden zijn belangrijke inkomsten voor de KKD. Zonder dit zou een kaartje echt duurder zijn. Hierdoor bepaald ESPN mede het voetbalprogramma.

uiteraard is dat zo maar ideaal is het voor veel mensen niet ik ben er altijd wel.

CambuurAmersfoort

Prima tijd. Dan ben ik tenminste niet pas na middernacht thuis zoals meestal bij een vrijdagavond wedstrijd.

Er is altijd voor iemand wel een plus of minpunt. Ik vind zo'n potje op zaterdagnamiddag sowieso wel lekker. Heb je de avond nog vrij daarna.

En als we hopelijk snel weer Eredivisie spelen zullen we toch weer moeten wennen aan allerlei verschillende speeltijden door het hele weekend.

papier

Citaat van: CambuurAmersfoort op december 04, 2024, 04:29:12
Prima tijd. Dan ben ik tenminste niet pas na middernacht thuis zoals meestal bij een vrijdagavond wedstrijd.

Er is altijd voor iemand wel een plus of minpunt. Ik vind zo'n potje op zaterdagnamiddag sowieso wel lekker. Heb je de avond nog vrij daarna.

En als we hopelijk snel weer Eredivisie spelen zullen we toch weer moeten wennen aan allerlei verschillende speeltijden door het hele weekend.

Ik heb weer liever dat eerste, heb je nog een hele zaterdag voor de boeg. Nu kun je in de middag en in de avond niet zoveel doen eigenlijk want daar wordt een grote hap uit genomen.

Andy King

Citaat van: EdsjeSCC op december 03, 2024, 20:32:43
Dan kan je dat toch nog steeds klote vinden? En dan kan je toch constateren dat dat voor veel amateurvoetballers niet haalbaar is?
En leuk en aardig dat het nu al een paar jaar zo is en dat het lang vantevoren bekend is, je kan het kut blijven vinden en dat vind ik ook. Als iemand veroordeelt is tot de doodstraf  en de dag daar eindelijk is.. ja dat weet je toch al lang, niet huilen! Manman.

Feit is dat er heel veel amateurvoetballers in de knel komen (misschien zelfs door het gedrocht weekendvoetbal), als je uit speelt doe je er al helemaal niks aan, en dat de laatste thuis op dinsdagavond (trainingsavond) ook al ruk was.

Leuke vergelijking...

Zuid1991

Gaat redelijk goed met de losse verkoop.
Denk nog zo?n 600 kaarten beschikbaar.

Vlampiep

Citaat van: CambuurAmersfoort op december 04, 2024, 04:29:12
Prima tijd. Dan ben ik tenminste niet pas na middernacht thuis zoals meestal bij een vrijdagavond wedstrijd.

Er is altijd voor iemand wel een plus of minpunt. Ik vind zo'n potje op zaterdagnamiddag sowieso wel lekker. Heb je de avond nog vrij daarna.

En als we hopelijk snel weer Eredivisie spelen zullen we toch weer moeten wennen aan allerlei verschillende speeltijden door het hele weekend.
As je oek se ver van de Oldehove woanen gane,,ist elke keer oek un pokke eind rieden. Mar eerluk pet af foor jimme die dit iedere keer weer onder nimme.

Noordcambuur

Citaat van: Zuid1991 op december 04, 2024, 14:10:21
Gaat redelijk goed met de losse verkoop.
Denk nog zo?n 600 kaarten beschikbaar.
klopt helemaal  :thumbsup
Noord ongeveer 40 kaarten beschikbaar
Zuid ongeveer 50 kaarten beschikbaar
Oost ongeveer 500 kaarten beschikbaar.

oost

Citaat van: Noordcambuur op december 04, 2024, 19:11:15
klopt helemaal  :thumbsup
Noord ongeveer 40 kaarten beschikbaar
Zuid ongeveer 50 kaarten beschikbaar
Oost ongeveer 500 kaarten beschikbaar.

Ik snap echt niet waarom de club niet gewoon losse verkoop doet voor west zolang die kaarten niet verkocht zijn aam sponsoren. Desnoods vraag je iets meer voor die kaarten (net als in het oude stadion.) Dat lijkt mij best lucratieve. Beter dan tegen zo'n leege tribune aan te kijken