Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Zaterdag 7 dec. 16:30 Cambuur - ADO

Gestart door Noordcambuur, november 30, 2024, 10:15:02

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: Noordcambuur op december 06, 2024, 07:22:32
Noord is uitverkocht  :thumbsup

ja maar niet alle plaatsen zullen bezet zijn helaas

denistel

Citaat van: NRG op december 06, 2024, 18:00:03
Beetje vol uitvak zou wel leuk zijn morgen. Op ??n of andere manier moet ik altijd terugdenken aan 1981 als deze wedstrijd op het programma staat.

82 was het

Specuveter

Of die wedstrijd waar ze het plexiglas eruit hebben geramd met zijn allen in uitvak
Dat was toch ook Den Haag?

denistel

Citaat van: Specuveter op december 06, 2024, 18:49:33
Of die wedstrijd waar ze het plexiglas eruit hebben geramd met zijn allen in uitvak
Dat was toch ook Den Haag?

ja

denistel


zeewolde

Was toch ook een keer dat er paar Cambuur fans tussen uitfans stonden van Ado?

Noordcambuur

Citaat van: KernvanCambuur op december 06, 2024, 18:26:32
ADO Den Haag reist met 253 supporters af naar Leeuwarden in 2 bussen en ca. 53 auto's.
valt mij tegen van zo?n club.

Noordcambuur

Citaat van: denistel op december 06, 2024, 18:41:08
ja maar niet alle plaatsen zullen bezet zijn helaas
denistel kan mij een reet roesten  ;)
Ik denk zelf dat het bijna uitverkocht wordt alleen op Oost vakje 21 zijn er nog veel plaatsen beschikbaar.

Viper

Citaat van: Noordcambuur op december 06, 2024, 20:40:42
valt mij tegen van zo?n club.

Sowieso is het merkwaardig dat Den Haag (565.000 inwoners) ? en zelfs de metropoolregio, goed voor 2,3 miljoen ? een club heeft met een stadioncapaciteit van 15.000, waarvan momenteel slechts driekwart gevuld is.

Dreet

Citaat van: denistel op december 06, 2024, 19:04:59
https://www.youtube.com/watch?v=LLVA94xOZFI

dat was 82 een zeer chaotische avond in Leeuwarden en omstreken
Ik weet het nog goed. Ik was 9 jaar en was de tweede helft de hoofdtribune opgeglipt..De angst was voelbaar en zichtbaar op de tribune.

sunderland

Citaat van: denistel op december 06, 2024, 19:04:59
https://www.youtube.com/watch?v=LLVA94xOZFI

dat was 82 een zeer chaotische avond in Leeuwarden en omstreken
zeg dat wel omstreken. Familie woonde bij werpsterhoek en daar lag een bank uit een bus op de weg hebben ze mij verteld. Was zelf bij de wedstrijd as mantje en heeft veel indruk gemaakt

sunderland

Citaat van: Viper op december 06, 2024, 21:09:20
Sowieso is het merkwaardig dat Den Haag (565.000 inwoners) ? en zelfs de metropoolregio, goed voor 2,3 miljoen ? een club heeft met een stadioncapaciteit van 15.000, waarvan momenteel slechts driekwart gevuld is.
heb je gezien waar dat Stadion staat. Dat is toch totaal niet aantrekkelijk

sunderland

Citaat van: Specuveter op december 06, 2024, 18:49:33
Of die wedstrijd waar ze het plexiglas eruit hebben geramd met zijn allen in uitvak
Dat was toch ook Den Haag?
het mooie was toen dat bij ons iedereen op scherp stond en de leiders ( oudere gasten)van ADO  gingen vooraan staan en daardoor is er verder niks gebeurd. Ze hadden zomaar uit het vak gekund.

Viper

Citaat van: sunderland op december 07, 2024, 09:26:40
heb je gezien waar dat Stadion staat. Dat is toch totaal niet aantrekkelijk

Ja, de bereikbaarheid is inderdaad kut. Maar ook in het Zuiderpark was het gemiddelde relatief laag.

Het zou te maken kunnen hebben met de slechte reputatie van de supporters, of misschien door het feit dat Den Haag toch ongunstig ligt: aan de ene kant de zee, en aan de andere kant ingesloten door Feyenoord, Sparta, Ajax en Utrecht. Zonde, want ik denk dat er wel degelijk potentie is.

Bankzitter

En een heel stuk (financieel) wanbeleid. Dat heeft ook niet meegeholpen, oa het gedoe met de Chinesen.