Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Christovao

Gestart door YellowBlue, juni 03, 2013, 17:01:06

Vorige topic - Volgende topic

YellowBlue

Christovao (20) komt over van de beloften van FC Groningen, maar speelde in de jeugd ook voor Cambuur. De aanvaller kan op alle plekken in de voorhoede uit de voeten. Christovao, die in april debuteerde in de hoofdmacht van Groningen, heeft een contract voor één seizoen met een optie voor nog twee seizoenen.

WELKOM (TERUG)!

SCCornjum

Welkom bij onze mooie club.
Watching Football Is Not A Crime

drg

Gaat 't ons ook zo iets kosten?   :?

In ieder geval welkom! We mogen vast wel Alex zeggen toch? Christovao roept zo lastig  8P

denistel

nee is transfer vrij toch,,welkom back zou ik zeggen en laat het maar zien.

sytsa

Welkom terug bij ons mooie club,en succes en ga ervoor

michello

Enkele quotes van wat vrienden hier die diehard fan zijn van de FCG:

" Alex is een van de sterkste spitsen van de eredivisie, en ook nog snel"
" Centenkakkers bij Groningen, gaan we spijt van krijgen "
" Wanbeleid!!"

Ben benieuwd! ;) Welkom |:)

Dokkumer

Welkom thuis Alex!

wiekie1969

Net even beelden bekeken, liekt op Fabian de Freitas. Sterk en snel!!!  _O_

Welkom |:) |:)

thankyou

Citaat van: wiekie1969 op juni 03, 2013, 19:02:30
Net even beelden bekeken, liekt op Fabian de Freitas. Sterk en snel!!!  _O_

Welkom |:) |:)

Heb je een link van de beelden bvd
Cambuur, Beer & Loyal Mates

cambuurlegend

Welkom Christovao  !! Verbaas me maar ...

poelie-lwd

Wat een domme ossen daar in Groningen. Dit is een toptalent!

Prima gedaan  :thumbsup

Welkom Alex!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

kgscc

Ben benieuwd. Heeft nog niet veel meegedaan met Groningen, maar de supporters daar zijn positief over hem

Destroyer

Welkom bij "The Real Pride Of The North", of misschien beter gezegd, welkom terug!  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

okkele

sportieve,fitte jongen.

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

wiekie1969

Citaat van: poelie-lwd op juni 03, 2013, 20:52:41
Wat een domme ossen daar in Groningen. Dit is een toptalent!

Prima gedaan  :thumbsup

Welkom Alex!


:0=JUUST POELSTRA