Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Christovao

Gestart door YellowBlue, juni 03, 2013, 17:01:06

Vorige topic - Volgende topic

SCCRulez

Ziet er sterk, explosief uit in filmpje. Zou toch mooi zijn als we bij SCC nou eens een verrassend talent krijgen die na 2 jaar verkocht kan worden voor miljoentje of 2! |:)

Yellow Army

Alexander Christovao heeft de medische keuring doorstaan en is vanaf 1 juli officieel speler van SC Cambuur!

Area 58

Goudvinger

Van dat veld af, Auke Christovao!  :clint

kgscc

Keuring was waarschijnlijk niet op het veld :P

justremco

Kwam dit tegen op een site van Groningen, lijkt me een jongen die voor z'n (laatste?) kans wil vechten en daar alles voor over heeft en zelfs doortraint in z'n vakantie:

Alex Christovao is de afgelopen week in Leeuwarden medisch goedgekeurd maar blijft voorlopig in Groningen wonen. "Ik vind het jammer dat ik wegga bij FC Groningen" laat hij optekenen aan het DvhN. "Ik kreeg geen contract aangeboden, mocht alleen blijven op amateurbasis". "Ik wil gewoon graag zekerheid, bij Cambuur kreeg ik die. Het is me wel tegengevallen dat FC Groningen niet meer vertrouwen in mij heeft getoond".

De spits is zijn voormalig coach Robert Maaskant dankbaar dat hij vijf keer mocht aantreden in de hoofdmacht. De aanvaller is van mening dat zijn ontwikkeling met name het laatste half jaar goed ging en dat hij een aantal jongens voorbij gegaan was. Zijn hoop om een grotere rol van betekenis te krijgen voor het nieuwe seizoen verdween na het laatste gesprek met FC.

Bij Cambuur hoopt Christovao een vaste basisplek te veroveren en gaat de concurrentie aan met Martijn Barto. Alex focust zich op zijn eigen kwaliteiten. "Ik vind mezelf een allround spits, ik kan in de voeten of in de diepte worden aangespeeld, ik combineer mijn fysiek met mijn snelheid. Als ik kijk naar Genèro Zeefuik, vind ik mezelf completer. Hij kan een balletje vasthouden maar ik kan meer. Ik had daar moeten staan maar dat is mijn persoonlijke mening. De mensen bij de club kijken daar anders tegenaan, jammer maar ik wil er niet langer over treuren".

Hij is dankbaar dat FC Groningen hem beter heeft gemaakt en gaat nu verder. FC blijft hoe dan ook zijn club. Christovao woont sinds zijn vertrek uit Angola vanaf zijn achtste in de stad. Groningen zit in zijn hart. Zijn ambitie is nu om het ongelijk van FC Groningen te bewijzen.

Op 19 juni begint bij Cambuur de voorbereiding maar Christovao traint druk voor zichzelf. Geen vakantie dit jaar, omdat er zo laat zekerheid kwam. Alex Christovao leeft voor het voetbal, is altijd bezig met zijn sport en hoopt ooit genoeg geld te hebben om zijn moeder op te zoeken in Angola die hij ruim zeven jaar niet meer gezien of gesproken heeft.

Galdiano

Even met zijn alleen wat geld lappen en we halen zijn moeke hier gewoon heen! Dan speelt hij de sterren van de hemel!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Treb

Citaat van: Galdiano op juni 12, 2013, 23:29:34
Even met zijn alleen wat geld lappen en we halen zijn moeke hier gewoon heen! Dan speelt hij de sterren van de hemel!

7 jaar niet gezien omdat hij niet genoeg geld heeft voor een ticket?   :_schater
We leven in Nederland.. niet in 1 of ander ontwikkelingsland.

Daddy T.

Citaat van: Galdiano op juni 12, 2013, 23:29:34
Even met zijn alleen wat geld lappen en we halen zijn moeke hier gewoon heen! Dan speelt hij de sterren van de hemel!

Internoord ff bellen, die wil wel weer meedoen!


Wedje brengt vader Mboua naar Leeuwarden

Gepubliceerd op 07 februari 2008, 11:55
Laatst bijgewerkt op 07 februari 2008, 11:57

LEEUWARDEN -
De vader van Kameroenese sterspeler Marc Mboua kan voor het eerst zijn zoon zien voetballen in het Cambuurshirt. Clubdirecteur Alex Pama vertelde na het gewonnen bekerduel tegen AZ eind september, waarin Mboua uitblonk, aan sponsors dat vader Mboua nog nooit een wedstrijd van zijn zoon in Europa had bijgewoond. Dat was een uitdaging die directeur Erik van der Waard van Reisburo Internoord opnam: ,,Als jij er voor zorgt dat hij bijtekent in de winterstop haal ik zijn vader naar Nederland.'' De vliegtickets zijn inmiddels geregeld.

Mboua senior komt op 31 maart voor twee weken naar Leeuwarden en kan dan op de tribune zitten bij de thuisduels tegen ADO Den Haag en Helmond Sport. Van der Waard hoopt dat Mboua dan het niveau haalt van de wedstrijd tegen AZ. ,,De bedoeling is dat we uit die beide wedstrijden zes punten halen."
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

MP4L

Ik zou het echt een mooi gebaar vinden van ons tegenover die speler om dat te doen. En ik durf te wedden dat het ook nog goed is voor de club in het algemeen. Zulke publiciteit kan Cambuur wel gebruiken. Als de fans zo ver gaan voor hun spelers zou dat misschien wel spelers kunnen aantrekken die er normaal niet aan denken om hier te komen.

S(CC)upporter

Citaat van: Treb op juni 12, 2013, 23:42:57
7 jaar niet gezien omdat hij niet genoeg geld heeft voor een ticket?   :_schater
We leven in Nederland.. niet in 1 of ander ontwikkelingsland.

Met KLM is het 2000 dollar voor een retourtje in de aanbieding...

Cambuur058

Over zijn blessure: Hij gaat maandag naar het MCL om scans te maken om beter inzicht te krijgen.

SCCRulez

Citaat van: Cambuur058 op juni 30, 2013, 11:23:33
Over zijn blessure: Hij gaat maandag naar het MCL om scans te maken om beter inzicht te krijgen.
Al iets over bekend?

Lwdscc

Citaat van: SCCRulez op juli 03, 2013, 10:06:35
Al iets over bekend?

Volgens mij zag ik hem meetrainen in Garderen?!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lwdscc op juli 03, 2013, 10:23:42
Volgens mij zag ik hem meetrainen in Garderen?!

Gisteren niet, hij werd behandeld, vanochtend wel!
Henk, held, bedankt

Cambuur058

Citaat van: SCCRulez op juli 03, 2013, 10:06:35
Al iets over bekend?
Niet dat ik weet, maar het zal vast niet zo ernstig zijn aangezien hij al weer meegetraind heeft.