Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Telstar - Cambuur [29-11-24]

Gestart door Inferno-058, november 20, 2024, 20:41:38

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Hoogst haalbare met deze selectie heeft Henk toch aangegeven. 8e

moodygrunn

2e helft is een stuk beter dan de 1e. Nu nog een paar goals
In Henk en Sandor we trust

denistel

Citaat van: Vlampiep op november 29, 2024, 21:15:33
Hoogst haalbare met deze selectie heeft Henk toch aangegeven. 8e

je moet bij de 1e 8 komen zei ie hoogst haalbare weet je niet,maar we zijn
tot nu te wisselvallig

papier


AL

Er wordt niets gecre?erd en alles door het midden.
Gewoon kansloos voetbal.

anderszchristian

Citaat van: AL op november 29, 2024, 21:35:57
Er wordt niets gecre?erd en alles door het midden.
Gewoon kansloos voetbal.
Dat blijf je houden als je zonder spits voetbalt

AL

Citaat van: anderszchristian op november 29, 2024, 21:41:31
Dat blijf je houden als je zonder spits voetbalt

Dus dan juist meer over de vleugels spelen. Maar ja ze gaan allemaal naar binnen spelen.
Onbegrijpelijk.

Delfzijl/Cambuur


AL


Cambuur Groningen


drg

Man man man, een gestolen punt. Wat een geluk dat zij er niet meteen 4 ingeknikkerd hadden in de eerste helft  :_schater

zeewolde

Citaat van: drg op november 29, 2024, 21:56:27
Man man man, een gestolen punt. Wat een geluk dat zij er niet meteen 4 ingeknikkerd hadden in de eerste helft  :_schater
1e helft telstar
2e helft cambuur

Verdiend gelijkspel.

AL

Niks gecre?erd en toch 2x scoren. Dat is wel effici?nt haha.
Deze maar snel vergeten.
Ottensen prima ingevallen om iets postitiefs te noemen.

De Gast

Niks gestolen.. dik verdiend.
Tweede helft heer en meester. Zeer knap, had er geen cent meer voor gegeven.

Cambuur Groningen

Tsja? niet best, toch een punt. Wederom een lamlendig begin, duurde dit keer een hele helft. Zaterdag er godsamme gewoon een keer vanaf minuut 1 vol in. Dit gebrei levert ook steeds tegengoals op.