Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Telstar - Cambuur [29-11-24]

Gestart door Inferno-058, november 20, 2024, 20:41:38

Vorige topic - Volgende topic

MP4L


Cambuur Groningen

Citaat van: Bernardo op november 29, 2024, 20:22:10
Nou dit kan wel eens een afstraffing worden. :zucht
Alle tijd nog, maar kan nog niet veel lijn in ons spel ontdekken

De Gast

Uktgeblust elftal vanavond. Zware benen.. zit er niet in.

anderszchristian

Klopt voor geen ene meter, worden volledig overklast. Houden de bal voorin geen seconde vast

zeewolde

1-0 zag Nieling er niet best uit.
Kieftenbelt , Diemers Alhaft en Mercera allemaal niet goed.

Ik zou Ottesen brengen voor Alhaft om die nummer 2 af te stoppen.

drg

Mercera d'r ook maar af, die man sjokt maar wat

anderszchristian

Citaat van: drg op november 29, 2024, 20:31:49
Mercera d'r ook maar af, die man sjokt maar wat
Diemers en Kieftenbeld ook. Nog nooit zo zwak zien spelen

moodygrunn

Citaat van: MP4L op november 29, 2024, 20:22:25
iemand een stream?
Ik kijk via espn watch. Kan ook niet zo snel een minder legale stream vinden. Stelt het je gerust als ik zeg dat je niks mist?
In Henk en Sandor we trust

Bernardo

Citaat van: Cambuur Groningen op november 29, 2024, 20:23:01
Alle tijd nog, maar kan nog niet veel lijn in ons spel ontdekken

We hebben helemaal niks te vertellen en mogen bli zijn dat het maar 1-0 staat.

drg

Godverdomme en ze verdienen het ook nog.

Wat de fuck is dit

AL

Wat staan we voor lul zeg.
Waarom grijp Henk niet in???

Cambuur Groningen


michello

Compleet weggespeeld. Kansloze avond.

zeewolde

Wat een wanvertoning.

Wat een zwakke rechterkant vandaag :(

anderszchristian

Schaam je kapot! Vol Uitvak en dan dit op de mat leggen, 0 strijd en beleving