Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Telstar - Cambuur [29-11-24]

Gestart door Inferno-058, november 20, 2024, 20:41:38

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: denistel op november 29, 2024, 17:48:24
spelers bus met pech op de afsluitdijk niet best
tja niet ideale voorbereiding maar ken toch gebeuren. Niet best klinkt alsof er iemand is overleden..

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op november 29, 2024, 18:25:32
tja niet ideale voorbereiding maar ken toch gebeuren. Niet best klinkt alsof er iemand is overleden..
kun je pas beoordelen vanavond rond 22:00 :y

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op november 29, 2024, 18:32:47
kun je pas beoordelen vanavond rond 22:00 :y
we hewwe nu ervaring in de ploeg dus moet goed komen. Ben alleen bang voor hun aanvallers. Ze hebben 3 van die jongens die even goed zijn dan die nummer 7 van Denbosch

denistel

Citaat van: sunderland op november 29, 2024, 18:25:32
tja niet ideale voorbereiding maar ken toch gebeuren. Niet best klinkt alsof er iemand is overleden..

vorig seizoen oek al een keer toch dat bedoel ik.

Beul B


Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

drg


AL

Lekker begin zeg pfff.
Gelukkig niet afgestraft.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Nartey loopt nu al warm en deed ook al een langere wu voor de wedstrijd? Kieftenbelt?
Henk, held, bedankt

drg

Ja hoor, weer helemaal weggespeeld uit een simpele counter  :zucht

AL

Sorry maar Nieling dat kan echt niet. Drama zeg.

Cambuur Groningen

Voor de zoveelste keer beginnen we veel en veel te slap. Waarom er niet bovenop zoals 2e helft tegen Den Bosch?

janou

Schitterende goal. Eerlijk is eerlijk.

Cambuur Groningen


Bernardo

Nou dit kan wel eens een afstraffing worden. :zucht