Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Telstar - Cambuur [29-11-24]

Gestart door Inferno-058, november 20, 2024, 20:41:38

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 29, 2024, 22:28:13
Eddahchouri komt van amateurs
El Kachati komt van amateurs
Hamdaoui op amateurbasis aangetrokken
Kharchouch getekend op 24 augustus. Wilde terug naar NL vanuit de zandbak



Allemaal haalbaar geweest  :devil

Velsen zuid ligt nu eenmaal dichterbij Amsterdam dan Leeuwarden vriend.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: janou op november 29, 2024, 23:37:11
Dit moet zeker niet onderschat worden inderdaad.

Verder prima puntje denk ik. Toch knap terug gekomen. Vorig jaar hadden we deze pot verloren.
Telstar..... sjonge kijk nou es naar het stadion, toeschouwers, sponsoren,begroting...en dan blij moeten zijn met een punt. We doen dus iets verkeerd. Weet ook wel een beetje wat.
Vd Water idioot  veel geld aan verknoeid, hadden 3 eerstedivisie spelers voor kunnen lopen...is 1 van hen een topper loop je al binnen. Geen spits....kan toch echt niet waar zijn in betaalde voetbal.
Afolabi...is dat nu een missertje van zoontje de Jong? Ik heb daar de pest aan dat zoontjes en vriendjes  baantjes krijgen. Net als in gewoon arbeids leven.
In je eigen kring loopt een prima gast, weet overal  vanaf en kan heel veel.
Wordt het niet. Een externe, vriendje van...
Telstar Dordrecht Mvv Top vvv helmond dat soort clubs daar moet je van de 10 potjes er gewoon 8 van winnen.
Blij met een punt? Gezien deze wedstrijd wel maar eigenlijk niet.

Galdiano

Citaat van: Destroyer op november 30, 2024, 00:09:29
Velsen zuid ligt nu eenmaal dichterbij Amsterdam dan Leeuwarden vriend.

Ze spelen daar voor een gevulde koek. Dat mag toch helemaal geen reden zijn.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Poetser

Hoor het interview maar eens van Henk op OF.
Kwamen dampen in de bus. Iedereen had last van het hoofd en de ogen. Toen als een idioot naar Velsen en je hebt je excuus voor de eerste helft.

Prima herpakt daarna!  |:)

papier

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 30, 2024, 01:54:21
In je eigen kring loopt een prima gast, weet overal  vanaf en kan heel veel.
Wordt het niet. Een externe, vriendje van...

Huh wacht. Het wordt het vriendje van ipv het vriendje van?

Specuveter

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 30, 2024, 01:54:21
Telstar..... sjonge kijk nou es naar het stadion, toeschouwers, sponsoren,begroting...en dan blij moeten zijn met een punt. We doen dus iets verkeerd. Weet ook wel een beetje wat.
Vd Water idioot  veel geld aan verknoeid, hadden 3 eerstedivisie spelers voor kunnen lopen...is 1 van hen een topper loop je al binnen. Geen spits....kan toch echt niet waar zijn in betaalde voetbal.
Afolabi...is dat nu een missertje van zoontje de Jong? Ik heb daar de pest aan dat zoontjes en vriendjes  baantjes krijgen. Net als in gewoon arbeids leven.
In je eigen kring loopt een prima gast, weet overal  vanaf en kan heel veel.
Wordt het niet. Een externe, vriendje van...
Telstar Dordrecht Mvv Top vvv helmond dat soort clubs daar moet je van de 10 potjes er gewoon 8 van winnen.
Blij met een punt? Gezien deze wedstrijd wel maar eigenlijk niet.
Snap je verhaal niet helemaal
De fout ligt bij Ruben dat we Afolabi hebben gehaald?
En er is iemand anders bij Cambuur die beter is in het aantrekken van nieuwe spelers?

Noordcambuur

Volgens mij is dit de 2e keer dat ze pech hebben gehad met de bus.
Is het niet verstandig om de bus wat vaker na te kijken voor mankementen.

Nu snap ik dat we een hele slechte eerste helft hebben gespeeld.
Tweede helft goed hersteld.

Op naar volgende week zaterdag ik hoop op een volle bak  |:)

De Gast

Snap Delfzijl wel. We proberen een paar jaar wanbeleid om te draaien. Dat is de realiteit. Dat lukt aardig maar de invulling van de spitspositie is natuurlijk compleet mislukt met een bejaarde en een chronisch geblesseerde speler.

Lars Lambooij mag zich straks bewijzen door die fouten te herstellen.

Beul B

en dan komende zaterdag maar op de fiets.

oost

Het niveau verschil tussen de helften en wedstrijden zijn gewoon te groot. Ik vind het erg lastig te duiden waar dat aanligt. Vooraf dacht ik nog dat dit middenveld het beste zou zijn. Vooral de wissel Nartey voor Souren. Uit het niet zakt ineens Kieftenbelt door de ondergrens terwijl hij misschien wel de beste was afgelopen 5 a 6 duels.
Na zijn wissel draaide het weer prima.
(Wederom goed gewisseld). Ik lees hier een daar dat mensen vinden dat R de jong en lambooij de schuld krijgen dat we geen spits hebben.
Echter is het toch echt de schuld van de club dat ze duure contracten aan Water en Bergsma hebben uitgedeeld. Nu vind ik persoonlijk dat de spelers die gehaalde zijn echt prima functioneren.
Dat Balk nu zoveel scoord is top maar je ziet gewoon wanneer we de tegenstander hebben omsingeld dat er gewoon niemand is die de trekker kan overhalen.
Daar ligt nu echt de achilleshiel van dit Cambuur.
Hopelijk is er een beetje geld om in de winter wat te doen omtrent de spits positie. Mocht dat lukken gaan we 100% PO halen. Tot afgelopen dinsdag dacht ik dat we zelf mee konden doen om plek 2.
Maar dat is nu wel een utopie geworden helaas.

Grijskijkert

Citaat van: De Gast op november 30, 2024, 09:10:13
Snap Delfzijl wel. We proberen een paar jaar wanbeleid om te draaien. Dat is de realiteit. Dat lukt aardig maar de invulling van de spitspositie is natuurlijk compleet mislukt met een bejaarde en een chronisch geblesseerde speler.

Lars Lambooij mag zich straks bewijzen door die fouten te herstellen.
Dat gaat ook gebeuren, die nieuwe spits komt er wel... Maar we weten toch dat Cambuur door Kortrijk(en zaakwaarnemer Afolabi) in de maling is genomen wat betreft Afolabi, kan je dan over een fout spreken?
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur

Wat een vies mannetje Youssef El Kachati met zijn vingertje naar het uitvak en uitdagen maar  :(
Maar wie het laatst lacht  w:)

EdsjeSCC

Citaat van: Noordcambuur op november 30, 2024, 10:39:01
Wat een vies mannetje Youssef El Kachati met zijn vingertje naar het uitvak en uitdagen maar  :(
Maar wie het laatst lacht  w:)

Dat hadden schijnbaar niet veel door "hee eddahchouri je moeder..." manmanman

papier

Als ik zie wat Lambooij heeft gedaan in de zomerperiode krijgt hij van mij echt een dikke voldoende. Pauwels, Jansen, Nieling echt hele goede talenten voor ons. Diemers, Souren, Kieftenbelt, De Leeuw, die gaan dit seizoen ook een hele belangrijke bijdrage doen. Dan het vertrek van Bergsma, Vd Water, Van Kaam, Van Osch goed werk en Smit een prachtig bedrag gekregen. Natuurlijk is het jammer dat Afolabi een dikke tegenvaller is maar Lambooij krijgt echt een hele dikke voldoende voor zijn werk vooralsnog.

Inferno-058

Citaat van: papier op november 30, 2024, 11:17:34
Als ik zie wat Lambooij heeft gedaan in de zomerperiode krijgt hij van mij echt een dikke voldoende. Pauwels, Jansen, Nieling echt hele goede talenten voor ons. Diemers, Souren, Kieftenbelt, De Leeuw, die gaan dit seizoen ook een hele belangrijke bijdrage doen. Dan het vertrek van Bergsma, Vd Water, Van Kaam, Van Osch goed werk en Smit een prachtig bedrag gekregen. Natuurlijk is het jammer dat Afolabi een dikke tegenvaller is maar Lambooij krijgt echt een hele dikke voldoende voor zijn werk vooralsnog.
Qua doorselecteren is het aardig gelukt. Ik ben wel van mening dat we te laag staan voor een club als Cambuur.