Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ruud Swinkels

Gestart door YellowBlue, juni 03, 2013, 16:59:51

Vorige topic - Volgende topic

YellowBlue

Cambuur heeft doelman Ruud Swinkels aangetrokken.
De 26-jarige Swinkels, die een tweejarig contract tekende in Leeuwarden, was afgelopen seizoen derde keeper bij PSV. Daarvoor speelde hij drie jaar bij FC Eindhoven.

WELKOM!

richard

Prima aankoop, laat hem maar lekker het gaan uitvechten met Nienhuis die volgens vi terugkomt!!

wiekie1969

Neem aan dat ze Swinkels bekeken hebben. Keepte bij de beloften van psv.

SCCornjum

Welkom bij onze mooie club.
Watching Football Is Not A Crime

drg

Aan de ene kant sneu voor Nienhuis die een uitstekende periode achter zijn rug heeft met een bijna droevig eind.

Maar laat ze het maar lekker uitzoeken, Nienhuis zal ook wel niet (weer) over zich heen laten lopen

denistel

#5
welkom bij onze mooie club en lekker de strijd aan met de anders keepers wie het ook maar zijn

wiekie1969


sytsa

Welkom bij ons mooie club,en laat maar wat zien...Succes

Delamere

Prima keeper lijkt me. Maakte bij Eindhoven een goede indruk.

fred

Prima keeper, laat hem maar lekker strijden met Nienhuis (als die terug komt)

Destroyer

Welkom, in zijn Eindhoven tijd vond ik het altijd een ballenpakker eerste klas met soms rare uitspattingen. Maarwat heb ik hem soms vervloekt dat hij de meest onmogelijke ballen pakte tegen ons.

Goede aankoop  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

SCCRulez

Mooie aanwinst! Hopen dat hij ons 2 keer de 0 gaat bezorgen tegen DKV en dat Cristovao er dan even 2 per wedstrijd inkegelt! :scc

Bernardo

Zat niet bij de selectie. Geblesseerd of gepasseerd?

el haj

Swinkels is een beetje teleurgesteld over het feit dat hij niet onze eerste keeper is geworden. Na het weekend pakken Lodeweges en De Jong (en ik neem aan Grotenhuis) dat verder op. Is verder niet zoveel boeiends.

pvanbuijtene

Citaat van: el haj op augustus 04, 2013, 15:34:42
Swinkels is een beetje teleurgesteld over het feit dat hij niet onze eerste keeper is geworden. Na het weekend pakken Lodeweges en De Jong (en ik neem aan Grotenhuis) dat verder op. Is verder niet zoveel boeiends.
Was 10min na t laatste fluitsignaal al naar huis... las ik via twitter van een cambuursupporter.