Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ruud Swinkels

Gestart door YellowBlue, juni 03, 2013, 16:59:51

Vorige topic - Volgende topic

Scout

Dat is niet een lekkere  |:) instelling. Ik snap dat je teleurgesteld bent maar wij hebben dit jaar vechters nodig!

Galdiano

Gelukkig hebben we Zeinstra nog! Swinkels maar op de tribune!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

el haj

Citaat van: pvanbuijtene op augustus 04, 2013, 15:36:18
Was 10min na t laatste fluitsignaal al naar huis... las ik via twitter van een cambuursupporter.

Dan is het dus misschien wel iets boeiends. Als dit waar blijkt te zijn getuigt het idd niet van een beste mentaliteit.

speculeter

Hoorde het op de tribune
de meeste supporters hadden zoiets van donder
nu maar op...

Dokkumer

Citaat van: el haj op augustus 04, 2013, 15:34:42
Swinkels is een beetje teleurgesteld over het feit dat hij niet onze eerste keeper is geworden. Na het weekend pakken Lodeweges en De Jong (en ik neem aan Grotenhuis) dat verder op. Is verder niet zoveel boeiends.
Teleurgesteld, prima... Moet hij hard werken om een basisplaats te verdienen.

Dokkumer

Citaat van: peter op augustus 04, 2013, 15:40:47
Hoorde het op de tribune
de meeste supporters hadden zoiets van donder
nu maar op...
Eerste gedachte inderdaad... Hoorde eerst dat hij niet op de bank wou zitten, later bleek dat in overleg te zijn gegaan.
Teleurstelling prima, maar dan keihard werken om een basisplaats proberen te veroveren. Loop je weg dan mag je per direct je contract inleveren zonder enige vorm van vergoeding. Werkweigering...

PeterTa

Vond 'em in de voorbereiding ook niet super gemotiveerd, maar dit is geen professionele instelling, hij moet gewoon zeggen "kop ervoor en gaan", kijken of je je kans kan pakken. Dit geeft in ieder geval geen krediet bij de supporters...

Kuzmanovic-Apeldoorn

Als ie niet teleurgesteld was zou hij geen topsporter zijn, maar als hij geen vechtlust toont zal hij nooit een topper worden...

En wij kunnen dit zeker niet gebruiken, we hebben een vechtmachine nodig. Pas op met die rotte appels!! :zweep
Henk, held, bedankt

Collingwood

Zo'n mentaliteit kunnen we missen als kiespijn. Hij kan beter proberen op de trainingen het ongelijk van de TS te bewijzen.
Kalmte alleen kan u redden.


Bernardo

Rot dan ook maar lekker op, stumper.

Drumfather SCC

DAAAAAAAAAAAAAAAAG!
Waar is dat uitzaai-poppetje als je hem nodig hebt!
Klasse opgepakt door HdJ; Geen Bullshit hier!

Holwerd voor Cambuur

Het waren 2 fantastische dagen...
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

drg

Wat mij betreft hoeft ie dan ook niet weer z'n kop in het stadion te laten zien ;)

Sonnema

Mooi laten gaan en als het hem lukt om ergens anders onderdak te vinden heel veel succes. Ongemotiveerd ergens aanwezig zijn is niet goed, hij heeft een risico genomen en is verkeerd uitgepakt. Tot ziens