Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Tyrique Mercera

Gestart door Huizen, september 23, 2024, 22:01:28

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Poetser op juni 12, 2025, 15:10:03
Mercera heeft de hele 2e seizoenshelft met een rugzak vol bakstenen gespeeld.

Die heeft van alle spelers in de KKD de meeste passes achteruit gedaan. Kapot ge?rgerd.
niet mee eens, na de winterstop was het 10 wedstrijden erg matig maar daarna weer goed opgepakt met ook hele goede wedstrijden.

Galdiano

Citaat van: sunderland op juni 12, 2025, 18:31:47
er zijn 2 clubs zeer serieus

Dat is mooi. Prima vervangbaar.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Arno A

#167
wo 18 juni Curacao - El Salvador 2.15 u

zo 22 jun vs Canada 1 u 

di 24 jun vs Honduras 1 u

live op espn 1




Noordcambuur

Citaat van: Arno A op juni 13, 2025, 19:53:40
wo 18 juni Curacao - El Salvador 2.15 u

zo 22 jun vs Canada 1 u 

di 24 jun vs Honduras 1 u

live op espn 1
top bedankt  :thumbsup

Arno A

uitgeschakeld en al weer terug in Leeuwarden?  In september, oktober en november nog maar eens zes potjes en misschien naar het WK? Ze spelen straks tegen Jamaica, Trinidad & Tobago en Bermuda. Zo kom je nog eens ergens.

Zal dan vast de enige (oud) Cambuurspeler zijn. De aanvangstijden zijn aangepast aan Europa. Oftewel overdag te bekijken. Maar vier potjes per dag. Dus genoeg keuze.

Bankzitter

We spelen in interlandweekends.
Snel verkopen als we hem zo vaak moeten missen.  Het is zonde van het salaris dan.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op juni 29, 2025, 07:51:08
We spelen in interlandweekends.
Snel verkopen als we hem zo vaak moeten missen.  Het is zonde van het salaris dan.
krijgt de club een vergoeding voor.

Galdiano

Citaat van: Bankzitter op juni 29, 2025, 07:51:08
We spelen in interlandweekends.
Snel verkopen als we hem zo vaak moeten missen.  Het is zonde van het salaris dan.

En zo goed is hij nou ook weer niet.
Rechtsback is de makkelijkste positie om een vervanger te vinden.

Bij een mooi bot maar een strik erom.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Oud Cambuur

Citaat van: Galdiano op juni 29, 2025, 08:53:10
En zo goed is hij nou ook weer niet.
Rechtsback is de makkelijkste positie om een vervanger te vinden.

Bij een mooi bot maar een strik erom.

Bot? het is geen hond je zal Bod bedoelen

Bankzitter

Ik vind het een prima speler, goede gozer ook maar het zijn ook nog eens wedstrijden aan de andere kant van de wereld.
Vergoeding is leuk maar daar je zal een goede back-up moeten hebben om puntverlies te voorkomen.
En inderdaad, een rechtsback is niet moeilijk te vervangen.


Galdiano

Citaat van: Oud Cambuur op juni 29, 2025, 09:22:41
Bot? het is geen hond je zal Bod bedoelen

Haha die is wel heel fout.  :_schater
Natuurlijk bedoel ik bod. :proost
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Dagblad van het noorden meldt dat Groningen voor mercera gaat

Leeuwarder94

Momenteel is blijkbaar vanuit Cambuur de vraagprijs nog te hoog lees ik. Ik betwijfel of Groningen bereid is diep in de buidel te tasten voor een rechtsback die het afgelopen jaar vrij wisselend heeft gepresteerd in de kkd. Contract loopt ook nog tot 2027 met een optie.
De wens is de vader van de gedachte

Lore

#178
Citaat van: Leeuwarder94 op juli 12, 2025, 23:03:01
Momenteel is blijkbaar vanuit Cambuur de vraagprijs nog te hoog lees ik. Ik betwijfel of Groningen bereid is diep in de buidel te tasten voor een rechtsback die het afgelopen jaar vrij wisselend heeft gepresteerd in de kkd. Contract loopt ook nog tot 2027 met een optie.

Ja, wij zitten perfect. Hij heeft nog een lang contract en is nog jong. Wij hebben net veel binnen gehaald met transfers. Het is prima als hij blijft. Dus betalen of niet!

Bernardo

Citaat van: Leeuwarder94 op juli 12, 2025, 23:03:01
Momenteel is blijkbaar vanuit Cambuur de vraagprijs nog te hoog lees ik. Ik betwijfel of Groningen bereid is diep in de buidel te tasten voor een rechtsback die het afgelopen jaar vrij wisselend heeft gepresteerd in de kkd. Contract loopt ook nog tot 2027 met een optie.

Groningen zelf ook miljoenen ontvangen voor Valente, dus trek die portemonnee maar. Cambuur hoeft niet te verkopen met nog 2-jarig contract