Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Tyrique Mercera

Gestart door Huizen, september 23, 2024, 22:01:28

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: Yellow Army op februari 05, 2025, 17:38:02
Voor 3,5 ton kest amper meer een tussenwoning kopen juh. Lachwekkend

die spelers wonen toch allemaal bij elkaar :_schater

papier

Citaat van: diekhuzen op februari 05, 2025, 09:15:35
3.5 ton mooi bedrag voor een speler die het aardig heeft gedaan voor de winterstop. Wij hebben met Gabi in mijn beleving een betere back

In wat is Gabi dan een betere back? Hij was met zijn drive een positieve speler in het seizoen waarin we werkelijk waardeloos waren. In mijn ogen heeft Mercera niet minder potentie en heeft hij ook niet minder gepresteerd dan Gabi afgelopen seizoen. Waarbij ik Mercera met zijn fysiek een plus vind hebben en het feit dat hij minder blessuregevoelig is.

kapseltje

Toen Caschili nog fit was, was het nog geen waardeloos seizoen. Zal niet alleen daaraan liggen, maar hij brengt pit en aanvallend veel meer dan Mercera. Caschili vind ik in de meeste facetten beter dan Mercera, behalve fysiek.

Snap ook niet waarom het zo lang duurt voordat hij terug is...

Gasgeve

Citaat van: kapseltje op februari 05, 2025, 20:09:36
Toen Caschili nog fit was, was het nog geen waardeloos seizoen. Zal niet alleen daaraan liggen, maar hij brengt pit en aanvallend veel meer dan Mercera. Caschili vind ik in de meeste facetten beter dan Mercera, behalve fysiek.

Snap ook niet waarom het zo lang duurt voordat hij terug is...
Als die nu nog geen minuut heeft gespeeld, dan hoef je dit seizoen pas aan het eind een volledig fitte Gabi te verwachten. En dan maar kijken hoe hij terug is gekomen. Kan snelheid verloren zijn, duelkracht verminderd. Een jaar lang geen wedstrijd spelen heeft een enorme impact op een speler.

Specuveter

Moet je eens op de training kijken
Een echte bikkel!
Waar iedereen dik in de kleren zit loopt hij in de korte broek.
Ik zie hem dit seizoen echt nog wel terugkeren.

Gasgeve

Citaat van: Specuveter op februari 06, 2025, 08:53:23
Moet je eens op de training kijken
Een echte bikkel!
Waar iedereen dik in de kleren zit loopt hij in de korte broek.
Ik zie hem dit seizoen echt nog wel terugkeren.
Dat hij in een korte broek traint, heeft niks met zijn kruisband herstel te maken. Hij keert dit seizoen ook wel terug, maar voordat je weer top en topfit bent na een jaar geen voetbal is het eind seizoen. Zelfs voor een bikkel.

oost

Mentaliteit is zo belangrijk, wanneer een speler 100% gemotiveerd is om zo snel mogelijk weer fit te zijn lukt dat veel sneller dan wanneer je een type Kramer hebt die alleen dat doet wat moet.

janou

#142
Citaat van: oost op februari 06, 2025, 09:13:26
Mentaliteit is zo belangrijk, wanneer een speler 100% gemotiveerd is om zo snel mogelijk weer fit te zijn lukt dat veel sneller dan wanneer je een type Kramer hebt die alleen dat doet wat moet.

Ik denk dat dat heel erg meevalt. Die gasten doen er vaak alles aan om zo snel weer te mogen voetballen en worden volledig begeleid in het herstel. Gevaar zit m denk ik vooral dat spelers te graag en te snel willen met zulke blessures.

Bankzitter

En soms lukt het ook niet Jhontley vd Meer, Maxim Gullit en Jordy v Deelen bijvoorbeeld.
Ik hoop van harte dat Schaapman en Caschili terugkomen maar ze missen een jaar in hun ontwikkeling en het team /concurentie zijn wel doorgegroeit. Schaapman hoopt er in ieder geval met een maand weer bij te zijn in de wedstrjdselectie.

Bankzitter

Geselecteerd voor de Gold Cup.

Specuveter

Mag van mij wel voor goed bedrag naar een nieuwe club
Ben h??l eerlijk geen fan van hem

Yellow Army

Citaat van: Specuveter op mei 17, 2025, 10:46:25
Mag van mij wel voor goed bedrag naar een nieuwe club
Ben h??l eerlijk geen fan van hem

Rechterkant loopt voor geen meter tussen hem en Balk
Area 58

Noordcambuur

Citaat van: Yellow Army op mei 17, 2025, 10:50:02
Rechterkant loopt voor geen meter tussen hem en Balk
en Nartey

Huizen

Citaat van: Specuveter op mei 17, 2025, 10:46:25
Mag van mij wel voor goed bedrag naar een nieuwe club
Ben h??l eerlijk geen fan van hem

Vergelijk de flank van bijv Telstar eens met onze flank. Die snelheid missen wij enorme. Heimwee naar Bangura en Kallon?.

Johan-12

Citaat van: Bussum op mei 17, 2025, 11:22:30
Vergelijk de flank van bijv Telstar eens met onze flank. Die snelheid missen wij enorme. Heimwee naar Bangura en Kallon?.
Die speelden samen, Balk doet maar wat op intu?tie en kijkt alleen naar het gras.