Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Tyrique Mercera

Gestart door Huizen, september 23, 2024, 22:01:28

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Citaat van: Grijskijkert op januari 24, 2025, 18:10:17
Het zou best nog kunnen gebeuren Mercera---->>> Pisa..
tsja....en mischien ook wel niet :_schater

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Sakas

Er zijn nog geruchten dat Twente misschien nog iets gaat proberen voor Mercera

https://www.twentefans.nl/fc-twente-denkt-nog-aan-21-jarige-rechtsback-van-sc-cambuur/
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Trainert!

Citaat van: Sakas op februari 04, 2025, 18:35:49
Er zijn nog geruchten dat Twente misschien nog iets gaat proberen voor Mercera

https://www.twentefans.nl/fc-twente-denkt-nog-aan-21-jarige-rechtsback-van-sc-cambuur/


350 k? wat zijn dit voor mickey mouse bedragen?

Noordcambuur

Citaat van: Trainert! op februari 04, 2025, 18:49:57

350 k? wat zijn dit voor mickey mouse bedragen?
marktwaarde h?  ;)

denistel


mark1989

Citaat van: Trainert! op februari 04, 2025, 18:49:57

350 k? wat zijn dit voor mickey mouse bedragen?

Ja hoor  Twentefans, de transferwaarde wordt geschat op 1.350.000.
No way dat ze hem even voor 350k ophalen. Die tijd is geweest.

Bovendien bepaalt Cambuur wat ie waard is en niet twentefans.nl

PePe

De tijd dat je in Leeuwarden talent voor een koopje weg kan plukken is voorbij!! (miljoen vergissen, kan)  :_schater

mark1989

#128
Citaat van: PePe op februari 04, 2025, 21:13:36
De tijd dat je in Leeuwarden talent voor een koopje weg kan plukken is voorbij!! (miljoen vergissen, kan)  :_schater

Precies anders posten wij ook een nieuwsberichtje..

" SC Cambuur laat oog vallen op Sem Stijn, de talentvolle spits heeft een geschatte waarde van 550k. "

Bron: Cambuuronline.nl

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: mark1989 op februari 04, 2025, 19:28:14
Ja hoor  Twentefans, de transferwaarde wordt geschat op 1.350.000.
No way dat ze hem even voor 350k ophalen. Die tijd is geweest.

Bovendien bepaalt Cambuur wat ie waard is en niet twentefans.nl

Transfermarkt.nl

Dat bedenkt twentefans natuurlijk niet zelf.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

diekhuzen

3.5 ton mooi bedrag voor een speler die het aardig heeft gedaan voor de winterstop. Wij hebben met Gabi in mijn beleving een betere back

sunderland

Citaat van: diekhuzen op februari 05, 2025, 09:15:35
3.5 ton mooi bedrag voor een speler die het aardig heeft gedaan voor de winterstop. Wij hebben met Gabi in mijn beleving een betere back
verdedigend zeker niet. Ben ook zeker een fan van Gabi.  Dat een reserve van psv 10 miljoen opbrengt en een aanvaller van ADO 2 miljoen en dan zouden wij een speler voor 3.5 ton wegdoen zeker ?.Vind het altijd zo mooi dat iedereen de mooie dingen onthoud. Net zoals met oude stadion. Dat was de laatste 5 jaar ook kut met 5 uitzonderingen per seizoen zoals vorig seizoen Vitesse en NEC en Roda.

Inferno-058

Citaat van: diekhuzen op februari 05, 2025, 09:15:35
3.5 ton mooi bedrag voor een speler die het aardig heeft gedaan voor de winterstop. Wij hebben met Gabi in mijn beleving een betere back
Dat bedrag is niks man, vooral gezien de algemene inflatie de laatste tijd  :_schater

Noordcambuur

Citaat van: diekhuzen op februari 05, 2025, 09:15:35
3.5 ton mooi bedrag voor een speler die het aardig heeft gedaan voor de winterstop. Wij hebben met Gabi in mijn beleving een betere back
3.5 ton gaat hij nooit voor weg  :_schater ruim over de miljoen heen.

Yellow Army

Voor 3,5 ton kest amper meer een tussenwoning kopen juh. Lachwekkend
Area 58