Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Tyrique Mercera

Gestart door Huizen, september 23, 2024, 22:01:28

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Je moet zo rekenen: als hij het goed dat dan nemen ze hem over voor 9 ton.
Pisa promoveert serie A.

Het moment dat Mercera daar tekent voor 3 jaar is ? ie direct minimaal het dubbele waard.
Gewoon al het risico bij de verhurende club en alle winst voor de club die huurt.

Destroyer

Citaat van: sunderland op januari 22, 2025, 09:22:21
Even wat anders. Cambuur heeft het nu goed staan en de dynamiek in de groep is erg goed.
In mijn ogen moet je heel erg nadenken over dat te willen veranderen.
Met Mercera ,Ottesen staat het als een huis en zeker in uitwedstrijden.

Dat bedoeling ik met is het verstandig
** Poolwinner 18/19 - 21/22

kapseltje

Zeker overwegen (nadat je er meer geld uit hebt onderhandled). Caschili is op de weg terug en aanvallend een stuk beter. Anders belandt een van beide op de bank

Lore

Citaat van: Grijskijkert op januari 22, 2025, 09:00:50
Heb die Italiaanse journalist gevraagd, de hoofdsom schijnt 900K te zijn..

Oef, dat is serieus geld voor een speler die een half jaar basisspeler is.

Galdiano

Als het waar is, heb je snel minimaal 3 ton verdiend.
Als het al een succes is, pak je er 6 ton bij. Valt het tegen heb je altijd nog 3 ton overgehouden en Mercera zal er nooit minder van worden, mocht hij wel terugkeren.

Maar tot vorige week was er nog geen bod gedaan, dan zal dit pas de eerste zijn. Laat ze nog maar wat hoger bieden.

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: kapseltje op januari 22, 2025, 12:50:23
Zeker overwegen (nadat je er meer geld uit hebt onderhandled). Caschili is op de weg terug en aanvallend een stuk beter. Anders belandt een van beide op de bank
dus je denkt dat cashilli binnen een week weer op nivo is? Die heeft ook nog wel 10 weken nodig. En is ie nog zo goed? Vind ook dat er wel een beetje een hype rond hem is. Hij deed het prima maar speelde ook heel wisselvallig

denistel

Citaat van: sunderland op januari 22, 2025, 13:12:49
dus je denkt dat cashilli binnen een week weer op nivo is? Die heeft ook nog wel 10 weken nodig. En is ie nog zo goed? Vind ook dat er wel een beetje een hype rond hem is. Hij deed het prima maar speelde ook heel wisselvallig

had wel power en kwam vaak
goed op verdedigend misschien wat minder
maar zag em graag spelen. idd afwachten hoe ie terug komt.

SCC

Gabi had veel drive en energie en een beetje crue gezegd was dat een fittere/ jongeren/ snellere versie van Doke. Daarmee bedoel ik: types die je nodig hebt qua leveren energie, waardoor de rest meegaat.
Aanvallend was Gabi beter, maar verdedigend stond hij wel t? vaak verkeerd.

Qua balans vind ik het met Mercera beter, want eigenlijk is Poll aanvallend/ opkomend ook beter dan verdedigend. Heb je Poll en Gabi op een back, dan ben je defensief wel kwetsbaar, vrees ik.
Ik vind het centrum met Nieling en van Mullem nu heel stabiel/ degelijk en minder risico nemend (bal gaat eerder naar de back of lang, als er geen oplossing geboden wordt). Ook minder terug, dat komt ook omdat Janssen (onze beste speler, wat een held) voetballend (met name lange bal) nog niet de beste is. Maar met Mercera en Poll, zie je dat ons centrum die beide de bal ook toevertrouwd. Met een hoger op het veld staande Gabi, hoop ik niet dat dit invloed heeft op onze defensieve stabiliteit. Ik vind dat dit ook meegenomen moet worden bij een eventuele transfer van Tyrique.

PePe

De onderhandelingen rekken tot de laatste datum van de winter transfer periode!!
Als ze wat willen, dan komen ze wel met een goed bod.

Fish!!!

Sowieso bizar dat je deadline 4 februari is in Nederland. We voetballen allang weer.
na het weekend (lees eind volgende week) komt er pas druk op transfers en zullen we wat horen.
Dus duurt lang, maar ook weer logisch. SCC gaat Mercera niet verhuren, er is nu geld nodig als je wat wilt.
Zekerheid voorop.

sunderland

Citaat van: denistel op januari 22, 2025, 13:29:09
had wel power en kwam vaak
goed op verdedigend misschien wat minder
maar zag em graag spelen. idd afwachten hoe ie terug komt.
begrijp mij niet verkeerd. Mag hem ook graag zien spelen. Hij raakte eruit in Venlo met een hele zware blessure. Een wedstrijd daar vlak voor was hij slecht in Dord.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Lore op januari 22, 2025, 12:58:59
Oef, dat is serieus geld voor een speler die een half jaar basisspeler is.

Jup, klein tegenbodje misschien, maar daarna snel toehappen (inclusief doorverkooppercentage). We zitten prima in de vervangers en kunnen dat geld goed gebruiken.
Volgens mij totaal niet realistisch om veel meer te verwachten.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

PePe

De transferwindow kan best 1 dag duren, de andere dagen gebeurt er toch niks.  :y

Specuveter

Citaat van: PePe op januari 22, 2025, 19:14:11
De transferwindow kan best 1 dag duren, de andere dagen gebeurt er toch niks.  :y
Geld voor meeste clubs toch...
Het is rustig op transfer gebied

Grijskijkert

Het zou best nog kunnen gebeuren Mercera---->>> Pisa..
IN HENK WE TRUST!!!