Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Tyrique Mercera

Gestart door Huizen, september 23, 2024, 22:01:28

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Citaat van: Noordcambuur op september 24, 2024, 11:15:37
en dat hier mensen zijn dat we moeten ophouden met jeugdspelers op te stellen  :_schater

Sommigen wel ja

Huizen

Hahaha 1 zwaluw maakt geen zomer, dat zagen we bij Wiebe. Maarrrrrrrrrr Mercera, Nartey en ook Marsman hebben zeker wel wat in de mars man  |:) Benieuwd hoe het gaat zondag

Bankzitter

Ik ben er van overtuigd dat Nartey op een gegeven moment naast Diemers komt en dan niet meer uit het elftal gaat.
Kwaliteit komt altijd wel bovendrijven.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op september 26, 2024, 10:50:04
Ik ben er van overtuigd dat Nartey op een gegeven moment naast Diemers komt en dan niet meer uit het elftal gaat.
zo zit dat Bankzitter  :thumbsup

sunderland

Citaat van: Bankzitter op september 26, 2024, 10:50:04
verwacht het ook. Meestal ontstaan dingen door omstandigheden. Dat kan overal in het elftal gebeuren op iedere positie. Mercera linksback had niemand in juli kunnen zeggen. Feyenoord had geen cent onder Koeman en opeens braken er 5 jeugd spelers door die achteraf erg goed waren. Groningen vorig seizoen?

Noordcambuur

Wat kan ik genieten van jouw geweldige speler  :thumbsup
Ga zo door  :thumbsup

Tanjajeah

Nu al niet meer uit de basis weg te denken.

wiekie1969

Mooi laten staan op de rechtsback met Nartey. Geweldig duo.

Grijskijkert

Schuldig aan het eerste doelpunt, greep niet in en voorkwam door een sliding te maken dat van Mullem kon ingrijpen...
IN HENK WE TRUST!!!

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Grijskijkert op oktober 19, 2024, 00:12:28
Schuldig aan het eerste doelpunt, greep niet in en voorkwam door een sliding te maken dat van Mullem kon ingrijpen...

Ik heb nog niet teruggekeken, maar dat was toch vooral ook Poll? Die had ruim voor de 16 die Bilal neer moeten leggen.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Grijskijkert

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 19, 2024, 00:14:32
Ik heb nog niet teruggekeken, maar dat was toch vooral ook Poll? Die had ruim voor de 16 die Bilal neer moeten leggen.
Dat was de pass op Muhren, Mercera had een overtreding moeten maken of het overlaten aan van Mullem.
IN HENK WE TRUST!!!

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Grijskijkert op oktober 19, 2024, 00:16:09
Dat was de pass op Muhren, Mercera had een overtreding moeten maken of het overlaten aan van Mullem.

Heb ik niet scherp meer.

Maarja, Muhren had die bal natuurlijk gewoon naast moeten schieten.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Grijskijkert

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 19, 2024, 00:21:46
Heb ik niet scherp meer.

Maarja, Muhren had die bal natuurlijk gewoon naast moeten schieten.
Probeerde hij ook, maar het instinct nam het over :P
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur

Klasse kerel als verdediger al 3 doelpunten  :thumbsup

michello

Wederom uitstekend gespeeld. Sterk in de duels vandaag.
Ook nog nieuws:  Lambooij vertelde dat er veel ge?nformeerd wordt naar Mercera en dat zijn contract wordt opengebroken/opgewaardeerd. Goed nieuws dus!  |:)