Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Maandag 23 sept. Jong Utrecht - Cambuur 20:00

Gestart door Noordcambuur, september 17, 2024, 13:33:48

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: V-man op september 24, 2024, 22:55:34
Niks mis mee lijkt mij. Keepertje nd verkeerde hoek.
zo zag ik het ook. Keeper ging en dan is het simpel houden

SCC

Citaat van: janou op september 24, 2024, 09:43:06
Je kan zien dat een Kieftenbelt bijvoorbeeld verdedigend positioneel een stuk beter staat. Aan de bal vind ik het nog niet alles, maar dat zorgt wel voor wat stabiliteit.
Zo kijk ik er ook naar. Voetballend en qua handelingssnelheid (fitheid, leeftijd?) vind ik het nog tegenvallen, maar je ziet wel dat hij op de juiste momenten net even een teamgenoot komt helpen, de ballen net even op tijd wegwerkt, even een duwtje links of rechts geeft.
Dus ik verwacht dat wanneer hij fitter is en hij zijn teamgenoten beter leert kennen (zwaktes / sterktes), dat hij wel heel waardevol. Daarentegen verwacht ik straks wel weer Souren op het middenveld, haha dat dan weer wel.

janou

Citaat van: SCC op september 25, 2024, 11:31:57
Zo kijk ik er ook naar. Voetballend en qua handelingssnelheid (fitheid, leeftijd?) vind ik het nog tegenvallen, maar je ziet wel dat hij op de juiste momenten net even een teamgenoot komt helpen, de ballen net even op tijd wegwerkt, even een duwtje links of rechts geeft.
Dus ik verwacht dat wanneer hij fitter is en hij zijn teamgenoten beter leert kennen (zwaktes / sterktes), dat hij wel heel waardevol. Daarentegen verwacht ik straks wel weer Souren op het middenveld, haha dat dan weer wel.

Helemaal eens. Merkte het vooral in een counter van J Utrecht. Hij stapte niet in, maar liep constant de lijn naar de aanvallers dicht. Waarschijnlijk goed gecoacht vanuit achteruit, maar ook goed positie gekozen waardoor die counter vertraging oploopt. Dit valt niet heel erg op, maar voorkomt simpelweg ook doelpunten. Speelde m daarna overigens wel direct in de voeten van de tegenstander haha  :_schater

papier

Is het voor jou nog allemaal gelukt @CambuurArnhem?

CambuurArnhem

Zeker!  Met dank aan Kuzmanovic, met wie ik mee kon rijden. Het was een mooie ervaring (mede door de goals natuurlijk)!

Huizen

Citaat van: CambuurArnhem op september 27, 2024, 11:50:47
Zeker!  Met dank aan Kuzmanovic, met wie ik mee kon rijden. Het was een mooie ervaring (mede door de goals natuurlijk)!

Kuzman to the rescue  _O_

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt