Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Maandag 23 sept. Jong Utrecht - Cambuur 20:00

Gestart door Noordcambuur, september 17, 2024, 13:33:48

Vorige topic - Volgende topic

Trainert!

Citaat van: sunderland op september 24, 2024, 08:17:25
conclusie Wiekie wut positiever. Onvoorstelbaar die statistieken van ons. Achterin eigenlijk heel erg goed.


Niet overdrijven. Er was gister 1 die aangaf dat hij benieuwd is hoe deze verdediging zich staande houdt als ze echt onder druk komen, hier ben ik ook benieuwd naar. Het oogt heel stroperig. In ieder geval lekker dat we nu ook een keeper in de goal hebben

sunderland

Citaat van: Trainert! op september 24, 2024, 08:45:27

Niet overdrijven. Er was gister 1 die aangaf dat hij benieuwd is hoe deze verdediging zich staande houdt als ze echt onder druk komen, hier ben ik ook benieuwd naar. Het oogt heel stroperig. In ieder geval lekker dat we nu ook een keeper in de goal hebben
je ziet nu wel duidelijk dat we geen kneuzen goals tegen krijgen waarvan je denkt hoe is het mogelijk. Dat het compleet verkeerd staat met Tol en Smand bijvoorbeeld. Dat zie ik niet meer. Wel fouten door verkeerd inspelen ed.

janou

Hebben nog niet vaak wedstrijden gehad waarin we de eerste helft zoveel kansen tegen kregen. V Mullem begon dramatisch maar hersteld zich simpelweg prima. 2e helft aan de bal steeds comfortabeler (vertrouwen). Belangrijke overwinning voor het vertrouwen. Enige verschil met de andere wedstrijden is dat de ballen er nu wel in vlogen. Kon niet anders dan dat dit een keer goed ging vallen.

Zondag hele belangrijke pot. Als je die wint stijgt het vertrouwen gigantisch.

zeewolde

Citaat van: sunderland op september 24, 2024, 08:53:49
je ziet nu wel duidelijk dat we geen kneuzen goals tegen krijgen waarvan je denkt hoe is het mogelijk. Dat het compleet verkeerd staat met Tol en Smand bijvoorbeeld. Dat zie ik niet meer. Wel fouten door verkeerd inspelen ed.
kneuzen goals vielen ook door middenveld met van Kaam en Fedde.

janou

Citaat van: zeewolde op september 24, 2024, 09:38:45
kneuzen goals vielen ook door middenveld met van Kaam en Fedde.

Je kan zien dat een Kieftenbelt bijvoorbeeld verdedigend positioneel een stuk beter staat. Aan de bal vind ik het nog niet alles, maar dat zorgt wel voor wat stabiliteit.   

Lore

Citaat van: CaseP op september 24, 2024, 08:43:58
Voor mij in ieder geval wel weer onbegrijpelijk waarom R?lke hangend rechts wordt neergezet. Dat is geen buiten, net zoals Smit dat niet was. Ben ervan overtuigd dat wanneer je die vijf wedstrijden op de nr. 10 zet achter Afolabi dat je er een, voor KKD- begrippen, topper aan hebt. Pauwels en Balk voorin, achterin met Nieling-Casas in het centrum...speel je minimaal playoffs. Als ze allemaal een keer mogen blijven staan en er automatismen kunnen ontstaan... |:)

Pauwels en Alhaft konden niet een hele wedstrijd. Volgens mij kan dan alleen Kooistra daar nog spelen. Wie zou jij er neer zetten dan?

sunderland

Citaat van: Lore op september 24, 2024, 10:07:26
Pauwels en Alhaft konden niet een hele wedstrijd. Volgens mij kan dan alleen Kooistra daar nog spelen. Wie zou jij er neer zetten dan?
heel appart maar voor de stabiliteit in het team staat het meestal wel beter in het begin. Zie je vaak, vorig seizoen Smit Uldrikus.  Vroeger Barto Hemmen, Ogbeche Barto.

sunderland

Citaat van: Lore op september 24, 2024, 10:07:26
Pauwels en Alhaft konden niet een hele wedstrijd. Volgens mij kan dan alleen Kooistra daar nog spelen. Wie zou jij er neer zetten dan?
je had ze ook beide een helft kunnen laten spelen.

Lore

Citaat van: sunderland op september 24, 2024, 11:07:04
je had ze ook beide een helft kunnen laten spelen.

Ja, dat was zeker een optie geweest. Wat dat betreft was ik ook wel benieuwd geweest wat Henk had gedaan als wij niet voorstonden aan het einde van de wedstrijd. De Leeuw en Afolabi kunnen beiden niet een hele wedstrijd. Was dus wel een gokje om hen beiden te laten starten

denistel

SC Cambuur hofleverancier Elftal van de Week
24 september 2024, 15:00
SC Cambuur levert liefst drie spelers af voor het Elftal van de Week van de voorbije speelronde in de Keuken Kampioen Divisie. Tyrique Mercera, Jeremy van Mullem en Mark Diemers hebben een plekje in het team veroverd.

Zij danken hun uitverkiezing aan hun sterke optreden tegen Jong FC Utrecht. SC Cambuur pakte de volle buit, scoorde vier keer en hield de nul. Mercera maakte twee doelpunten en Van Mullem verzorgde de assist op de 0-3 van Fedde de Jong.

Goed bezig, mannen!

mercera terecht maar andere 2  niet en diemers zeker niet die had gewoon een mindere avond toch

D.H.Skolten

Eindelijk van die onderste plaatsen af. 7 uit 7 staat een stuk beter. Er was een penalty en een rode kaart voor nodig maar misschien nu met Afolabi dat de vloek van niet kunnen scoren verbroken is. (en de vloek van het missen van penalties)

Bankzitter

Diemers op een mindere avond is nog steeds enorme meerwaarde.
Gevaar is een beetje dat we de taktiek nu te veel op Diemers afstemmen en de tegenstander dat ook doet. Steeds weer aanspelen in de dekking waarop ook steeds een overtreding volgde.

fred

Ik zat net even terug te kijken, maar deze penalty was ook niet best ingeschoten  :devil

V-man

Niks mis mee lijkt mij. Keepertje nd verkeerde hoek.

sunderland

Citaat van: zeewolde op september 24, 2024, 09:38:45
kneuzen goals vielen ook door middenveld met van Kaam en Fedde.
ook maar in 80 % van de gevallen waren het blunders achterin