Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Maandag 23 sept. Jong Utrecht - Cambuur 20:00

Gestart door Noordcambuur, september 17, 2024, 13:33:48

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: janou op september 20, 2024, 11:33:15
Vraagje! Heeft er iemand nog twee plekken over in de auto voor maandag waar mijn vader en ik mee in kunnen? Dat wij dichtbij Galgenwaard parken en dan even kort meeliften? Willen graag heen maar max aantal auto's is bereikt :(.

Zie PB
Henk, held, bedankt

sunderland

Citaat van: D.H.Skolten op september 19, 2024, 21:58:16
Ja ik hou er niet van als mijn club naar de klote wordt gewerkt, raar h??
mijn club? Je komt hier alleen als het slecht gaat. Dat is heel erg triest en dan sta je ook heel erg negatief in het leven. Dat je niet eens weet dat Henk zijn zoon bij de scouting werkt zegt wel iets over jou betrokkenheid bij Cambuur. Dan weet je dus heel weinig en kunnen wij ook jou negatieve gedachten hier wat beter plaatsen.

janou

Citaat van: D.H.Skolten op september 19, 2024, 21:58:16
Ja ik hou er niet van als mijn club naar de klote wordt gewerkt, raar h??

Die mensen die jij benoemt zijn evenveel eigenaar van die club als dat jij dat bent. Het enige verschil is dat zij een daadwerkelijke bijdrage leveren aan de groei van de club en jij vanaf afstand kritiek uit op basis van vooroordelen zonder ook maar enige verstand van zaken te hebben. Hoe kan jij nou weten dat Ruben helemaal niets toevoegt, je kent hem niet eens.

Dit is een beetje hetzelfde als spelers uitfluiten. Er is nog nooit een speler beter gaan spelen door het uitfluiten, enige dat daarmee bereikt kan worden is dat spelers nog minder vertrouwen krijgen waardoor ze nog slechter gaan spelen.

Ik houd er niet van als mijn club naar de klote wordt geholpen doordat mensen zoals jij de best presterende directie ooit uit de weg willen ruimen. Raar h??

janou


zeewolde

Citaat van: janou op september 20, 2024, 16:40:18
Die mensen die jij benoemt zijn evenveel eigenaar van die club als dat jij dat bent. Het enige verschil is dat zij een daadwerkelijke bijdrage leveren aan de groei van de club en jij vanaf afstand kritiek uit op basis van vooroordelen zonder ook maar enige verstand van zaken te hebben. Hoe kan jij nou weten dat Ruben helemaal niets toevoegt, je kent hem niet eens.

Dit is een beetje hetzelfde als spelers uitfluiten. Er is nog nooit een speler beter gaan spelen door het uitfluiten, enige dat daarmee bereikt kan worden is dat spelers nog minder vertrouwen krijgen waardoor ze nog slechter gaan spelen.

Ik houd er niet van als mijn club naar de klote wordt geholpen doordat mensen zoals jij de best presterende directie ooit uit de weg willen ruimen. Raar h??
denk om je hart Janou :_schater

carlo de leeuw

Ik ben er net achter gekomen dat Sjors Ultee is ontslagen bij Cambuur  :_schater :_schater :_schater

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

De Gast

Ik hoop dat de stemming na de wedstrijd nog zo goed is  :)

We hewwe echt mazzel dat die degradatieregeling dr niet meer is. Had menigeen een hartverzakking bezorgd, incl mezelf overigens.

Noordcambuur

Er MOET maandag gewonnen worden anders kan het wel eens verkeerd aflopen.
En de ervaren spelers moeten ook eens opstaan?..

Bankzitter

Als het "verkeerd afloopt" dan komt dat vooral omdat er onnodig paniek en onrust is met nog  maar 7 van de 38 wedstrijden gespeeld.

Er is ook geen reden om bang te zijn voor deze wedstrijd.  Achterin het weer dicht houden en dit keer wel de kansen afmaken.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: De Gast op september 21, 2024, 08:17:51
Ik hoop dat de stemming na de wedstrijd nog zo goed is  :)

Volgens mij geven wij alleen aan dat we zin hebben in een wedstrijd van SC Cambuur, dat lijkt me toch vrij logisch.  :D

Ik heb nooit begrepen dat supporters overwinningen en geweldig spel verwachten, of soms zelfs eisen (omdat het om betaalde spelers gaat  :_schater). Ik vind het mooi om bij Cambuur te kijken, Uit bij een nederlaag bij Fortuna met 5 man in de KKD en uit bij DKV met wat meer man en juichen om Reijnen. Ik vind beide prachtig.

In de jaren 70 van de vorige eeuw heb ik 2 plakboeken gemaakt, eentje over een periodetitel die we net niet wonnen (Excelsior won) en eente over een nacompetitie die we net niet wonnen (Wageningen won en promoveerde). en beide koester ik als sprookjesboeken. Gloryhunter? ik had geen idee wat glory was.
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

En ik hoop met hart en ziel dat we maandag winnen. Ik vertel altijd vol trots dat ik op geen enkele social media zit behalve.... Cambuur Online. Dat wil ik graag zo houden, maar het wordt me wel moeilijk gemaakt 8)
Henk, held, bedankt

De Gast

Respect, absoluut.

Hier inmiddels meer een toestand van ?oh ja, Cambuur vanavond?. Geen adrenaline meer vooraf en geen diepe teleurstelling meer na het zoveelste onnodige puntenverlies. Had het graag anders gezien.

Inferno-058

#58
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 21, 2024, 10:49:30
Volgens mij geven wij alleen aan dat we zin hebben in een wedstrijd van SC Cambuur, dat lijkt me toch vrij logisch.  :D

Ik heb nooit begrepen dat supporters overwinningen en geweldig spel verwachten, of soms zelfs eisen (omdat het om betaalde spelers gaat  :_schater). Ik vind het mooi om bij Cambuur te kijken, Uit bij een nederlaag bij Fortuna met 5 man in de KKD en uit bij DKV met wat meer man en juichen om Reijnen. Ik vind beide prachtig.

In de jaren 70 van de vorige eeuw heb ik 2 plakboeken gemaakt, eentje over een periodetitel die we net niet wonnen (Excelsior won) en eente over een nacompetitie die we net niet wonnen (Wageningen won en promoveerde). en beide koester ik als sprookjesboeken. Gloryhunter? ik had geen idee wat glory was.
Ik kom altijd (goede & slechte tijden) maar ik wil wel progressie bij de club zien, nu al helemaal door het nieuwe stadion. Waar ik de afgelopen seizoenen naar gekeken heb heeft niks te maken met progressie maar achteruitgang. En nee we hoeven niet elke week te winnen, maar ze moeten wel gas geven net zoals wij dat doen op de tribune. En dat mis ik.

Hopelijk kunnen we maandag het tij keren.

De Gast

Geven we geen gas? Volgens mij hebben we elke wedstrijd wel meer balbezit en proberen we het wel. Maarja wie mut een goal maken. Wie is de nieuwe Breij.. het niveau van een bankzitter in onze kampioensjaren waar we nu zo naar smachten.