Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Maandag 23 sept. Jong Utrecht - Cambuur 20:00

Gestart door Noordcambuur, september 17, 2024, 13:33:48

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: EdsjeSCC op september 17, 2024, 21:40:35
Ik hoop dat die het nog wel om gaat gooien, daarna voorlopig niet zoveel meer.
Jansen; Ottesen (bij gebrek aan een alternatief), Nieling, Casas, Mercera (bij gebrek aan een alternatief); Souren, Diemers, Nartey; Alhaft, Afolabi en Pauwels.
Zo indien mogelijk maar een paar weken spelen

alhaft en afolabi gaat niet lukken helaas pauwels staat door omstandigheden een
week stil wordt ook lastig

Westerpark

Citaat van: De Gast op september 17, 2024, 18:27:22
Dit vinden dkv?ers prachtig he.. dat supporters de coach die de club de grootste successen heeft bezorgd belachelijk maken. Die joezie is zo groot. Die genieten hiervan.

Nu kan het niet veel slechter maar zonder Henk verliest de club zn smoel en krijgen we weer een zoveelste Rob Maas of Sjors Ultee. Wil je dat dan?

Is maar een kleine groep die daar echt zo over denkt is mijn indruk.
Maar wat bedoel je met jaloezie? Als dat is wat je wilde schrijven. Daar gaat gaat het toch helemaal niet om. Is afgunst en logisch want andersom is het idem dito.

De Gast

Ik denk dat veel mensen Henk daar wel hadden willen hebben.. maarja ze hebben de boot gemist.

anderszchristian

Citaat van: denistel op september 17, 2024, 22:09:38
alhaft en afolabi gaat niet lukken helaas pauwels staat door omstandigheden een
week stil wordt ook lastig
Is er al meer bekend over Pauwels?

papier

Na deze wedstrijd zouden we goed laatste kunnen staan! Wanneer is dat voor het laatst gebeurd?

wiekie1969

Bij verlies zijn we laatste. Laten we in godsnaam hopen dat ons dat bespaart blieft.

wiekie1969


Stanley

Citaat van: wiekie1969 op september 18, 2024, 16:36:33
Bij verlies zijn we laatste. Laten we in godsnaam hopen dat ons dat bespaart blieft.
Angst is de slechtste raadgever. Als je bang bent om te verliezen gebeurt het vaak ook. Ga nu eens uit van eigen kwaliteit en kracht. Jong Utrecht is toch niet te vergelijken met jong Ajax. De mensen die zich hier de grootse realisten noemen, lijken de grootse angsthazen. Je wilt toch niet zeggen dat jong Utrecht meer kwaliteit heeft dan Cambuur.

Inferno-058

Citaat van: Stanley op september 18, 2024, 17:03:07
Angst is de slechtste raadgever. Als je bang bent om te verliezen gebeurt het vaak ook. Ga nu eens uit van eigen kwaliteit en kracht. Jong Utrecht is toch niet te vergelijken met jong Ajax. De mensen die zich hier de grootse realisten noemen, lijken de grootse angsthazen. Je wilt toch niet zeggen dat jong Utrecht meer kwaliteit heeft dan Cambuur.
Wat een overmoedig praat. Ja we zijn beter dan Jong Utrecht maar momenteel zitten wij in zo?n slechte vorm dat we van iedereen kunnen verliezen en dan maakt de kwaliteit niet uit. Ook maandag wordt weer een hele opgave, laten we beginnen om eens te scoren.

Bankzitter

Natuurlijk moeten we normaal blijven doen, weinig reden tot arrogant gedrag. Maar we hoeven ons ook niet naar zelf omlaag te praten of angst te hebben.

Met lef voetballen, niet bang zijn om te verliezen. Voorin is het behelpen, maar wordt wel kneiterhard gewerkt. De rest van het team staat goed met Jansen en Diemers als uitblinkers. De goals komen wel en achterin houden we het goed dicht.

wiekie1969

Citaat van: Stanley op september 18, 2024, 17:03:07
Angst is de slechtste raadgever. Als je bang bent om te verliezen gebeurt het vaak ook. Ga nu eens uit van eigen kwaliteit en kracht. Jong Utrecht is toch niet te vergelijken met jong Ajax. De mensen die zich hier de grootse realisten noemen, lijken de grootse angsthazen. Je wilt toch niet zeggen dat jong Utrecht meer kwaliteit heeft dan Cambuur.

Hangt ervan af wie ze opstellen. Meestal is het maandag team sterker dan het vrijdag team
Ik heb het hier niet over angst
Maar we hebben dit hele jaar 2024 maar 4 potjes gewonnen
En dat we geen goals maken is duidelijk.

CambuurArnhem

Als ik vanuit Arnhem een uitwedstrijd van Cambuur wil bezoeken... Hoe doe ik dat? Of is er maar 1 mogelijkheid, eerst vanuit Arnhem naar Lwd dan naar de uitwedstrijd en na afloop weer naar Lwd en daarna terug naar Arnhem... ?

Inferno-058

Citaat van: CambuurArnhem op september 18, 2024, 22:05:17
Als ik vanuit Arnhem een uitwedstrijd van Cambuur wil bezoeken... Hoe doe ik dat? Of is er maar 1 mogelijkheid, eerst vanuit Arnhem naar Lwd dan naar de uitwedstrijd en na afloop weer naar Lwd en daarna terug naar Arnhem... ?
Even een mailtje naar de club doen dan kan je op eigen gelegenheid naar Utrecht

papier

Het is autocombi dus gewoon te doen lijkt mij.

CambuurArnhem

#29
Bedankt Inferno en Papier. Ik zal ze mailen. Ik moet gewoon bij die eerste overwinning zijn :)
edit: Vraag me wel af of mijn uitkaart nog geldig is... Die is van 2011 namelijk.