Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Maandag 23 sept. Jong Utrecht - Cambuur 20:00

Gestart door Noordcambuur, september 17, 2024, 13:33:48

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Dit keer gewoon autocombi en omwisselen bij uitvak, je hoeft dus niet te mailen. Als het omwisselpunt onderweg is en je gaat een andere route, heb je wel een afspraak nodig
Henk, held, bedankt

CambuurArnhem

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 18, 2024, 22:32:27
Dit keer gewoon autocombi en omwisselen bij uitvak, je hoeft dus niet te mailen. Als het omwisselpunt onderweg is en je gaat een andere route, heb je wel een afspraak nodig

Ok? bedankt, heb ze wel net gemaild, ook over die oude uitkaart van mij. Heb momenteel geen auto trouwens... Of maakt dat ook niet uit, als je je gewoon bj het uitvak mag melden... (?) We gaan het zien.

papier

Citaat van: CambuurArnhem op september 18, 2024, 23:05:43
Ok? bedankt, heb ze wel net gemaild, ook over die oude uitkaart van mij. Heb momenteel geen auto trouwens... Of maakt dat ook niet uit, als je je gewoon bj het uitvak mag melden... (?) We gaan het zien.

Dan is mailen wel nodig. Bij een autocombi met wisselen bij het uitvak is het wel altijd nodig om een kenteken in te voeren, daarvoor is het wel handig om een auto te hebben die ook dat kenteken heeft :P in sommige gevallen mag je je ook via het OV bij het uitvak melden maar daarvoor moet je inderdaad mailen.

janou

Citaat van: CambuurArnhem op september 18, 2024, 22:21:10
Bedankt Inferno en Papier. Ik zal ze mailen. Ik moet gewoon bij die eerste overwinning zijn :)
edit: Vraag me wel af of mijn uitkaart nog geldig is... Die is van 2011 namelijk.

Wij komen vaak vanuit Zeewolde/Zwolle. Met Autocombi kan je omwisselbiljet vaak onderweg omwisselen. In dit geval zie ik dat je gewoon naar de Galgenwaard kan rijden en daar het omwisselbiljet kan ruilen. W.b.t. uitkaart, heb ik ook al heel lang, zit volgens mij geen einddatum aan? Overigens heb ik m nog nooit hoeven laten zien.

papier

Citaat van: janou op september 19, 2024, 11:48:05
Wij komen vaak vanuit Zeewolde/Zwolle. Met Autocombi kan je omwisselbiljet vaak onderweg omwisselen. In dit geval zie ik dat je gewoon naar de Galgenwaard kan rijden en daar het omwisselbiljet kan ruilen. W.b.t. uitkaart, heb ik ook al heel lang, zit volgens mij geen einddatum aan? Overigens heb ik m nog nooit hoeven laten zien.

Zit wel een einddatum op. Die van mij was op een gegeven moment verlopen en toen moest ik een nieuwe aanvragen. Vervolgens heb ik exact dezelfde kaart gekregen met een nieuwe datum erop :P

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: papier op september 19, 2024, 14:00:55
Zit wel een einddatum op. Die van mij was op een gegeven moment verlopen en toen moest ik een nieuwe aanvragen. Vervolgens heb ik exact dezelfde kaart gekregen met een nieuwe datum erop :P

verdomd die van mij is ook geldig tot 2016  :_spank
Henk, held, bedankt

CambuurArnhem

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 19, 2024, 14:23:41
verdomd die van mij is ook geldig tot 2016  :_spank

De mijne is zo oud dat er niet eens een geldig tot datum staat vermeld...

D.H.Skolten

Citaat van: De Gast op september 17, 2024, 18:27:22
Dit vinden dkv?ers prachtig he.. dat supporters de coach die de club de grootste successen heeft bezorgd belachelijk maken. Die joezie is zo groot. Die genieten hiervan.

Nu kan het niet veel slechter maar zonder Henk verliest de club zn smoel en krijgen we weer een zoveelste Rob Maas of Sjors Ultee. Wil je dat dan?
Je bent meer Henk supporter dan Cambuur supporter zie ik. Henk heeft geen flauw idee waar hij mee bezig is. Ik heb een gigantische hekel aan dkv, maar waarom zouden die dkv?ers jaloers moeten zijn op Cambuur?

D.H.Skolten

Ik ben er net achter gekomen dat de zoon van Henk hoofd scouting is bij Cambuur  :_schater :_schater :_schater Dit is toch te triest voor woorden! Nu begrijp ik waarom wij het lachertje van het Nederlands voetbal zijn geworden , wij zijn er om de familie de Jong baantjes te bezorgen. Laten we onze naam veranderen in FC de Jong.

michello

Onder welke steen heb jij geleefd? Je begint een beetje obsessief te worden met je anti-de jong campagne. Juiste topic ook wel dit.

D.H.Skolten

Citaat van: michello op september 19, 2024, 21:48:20
Onder welke steen heb jij geleefd? Je begint een beetje obsessief te worden met je anti-de jong campagne. Juiste topic ook wel dit.
Ja ik hou er niet van als mijn club naar de klote wordt gewerkt, raar h??

papier

Citaat van: D.H.Skolten op september 19, 2024, 21:58:16
Ja ik hou er niet van als mijn club naar de klote wordt gewerkt, raar h??

Op zich heeft Michelle wel een punt. Dat Ruben de Jong bij Cambuur zit en is doorgeschoven? dat is echt oud nieuws. Als je het nieuws zo slecht volgt adviseer ik je met name deze slechte periodes te skippen.

Stiens

Citaat van: D.H.Skolten op september 19, 2024, 20:39:33
Ik ben er net achter gekomen dat de zoon van Henk hoofd scouting is bij Cambuur  :_schater :_schater :_schater Dit is toch te triest voor woorden! Nu begrijp ik waarom wij het lachertje van het Nederlands voetbal zijn geworden , wij zijn er om de familie de Jong baantjes te bezorgen. Laten we onze naam veranderen in FC de Jong.

Artikel is van mei 2024... Welkom in September Skolten. Jij bent zo langzamerhand het lachertje van dit forum aan het worden, als je dat niet al was.  :_schater

michello


janou

Vraagje! Heeft er iemand nog twee plekken over in de auto voor maandag waar mijn vader en ik mee in kunnen? Dat wij dichtbij Galgenwaard parken en dan even kort meeliften? Willen graag heen maar max aantal auto's is bereikt :(.