Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - dkv

Gestart door John Hiatt, juni 02, 2013, 10:43:40

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Deze wedstrijd vindt waarschijnlijk plaats op zondag 18 augustus of zaterdag 17 augustus. Zeker niet de eerste competitieronde. Bron: Twitter, voor wat het waard is....

mescc

Citaat van: John Hiatt op juni 02, 2013, 10:43:40
Deze wedstrijd vindt waarschijnlijk plaats op zondag 18 augustus of zaterdag 17 augustus. Zeker niet de eerste competitieronde. Bron: Twitter, voor wat het waard is....

bierontbijt dus 8)

Galdiano

Zou mooi zijn! Mis ik deze wedstrijd gelukkig niet!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

marrumer

Citaat van: Galdiano op juni 02, 2013, 11:23:21
Zou mooi zijn! Mis ik deze wedstrijd gelukkig niet!
jep ik ook.

Eewal

Citaat van: Galdiano op juni 02, 2013, 11:23:21
Zou mooi zijn! Mis ik deze wedstrijd gelukkig niet!

please op zondag dan, deze wil ik echt niet missen...  ;(

Bernardo

Ik wacht wel met vakantie plannen :proost

Eewal

Citaat van: Bernardo op juni 02, 2013, 12:08:54
Ik wacht wel met vakantie plannen :proost

zo slim was ik niet ;)

Galdiano

Citaat van: Bernardo op juni 02, 2013, 12:08:54
Ik wacht wel met vakantie plannen :proost

Gelukkig bestaat er een annulerings verzekering! :)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bascambuur

Kan me niet voorstellen dat je deze wedstrijd mist door een vakantie. Die vakantie komt ieder jaar terug. Cambuur - DKV is eenmalig, want na dit seizoen spelen ze JL.  l0l

richard

Dan ben ik weer terug van vakantie...... Mis eerste 2 wedstrijden.... ;(

denistel

Citaat van: John Hiatt op juni 02, 2013, 10:43:40
Deze wedstrijd vindt waarschijnlijk plaats op zondag 18 augustus of zaterdag 17 augustus. Zeker niet de eerste competitieronde. Bron: Twitter, voor wat het waard is....

zaterdag vast niet of wel???  met pek en veren de stad uit ju die lui

Dokkumer

Citaat van: denistel op juni 02, 2013, 17:19:50
zaterdag vast niet of wel???  met pek en veren de stad uit ju die lui
Niks met pek en veren de stad uut... Die lui komme de stad niet eens in :devil

TM

Zal wel op een zondagmiddag om half 1 gespeeld worden.

denistel

denk ik ook wel en meerdere wedstrijden.

Galdiano

Doe maar 16:30 en om 10:00 uur bier ontbijt!!  :proost
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets