Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - dkv

Gestart door John Hiatt, juni 02, 2013, 10:43:40

Vorige topic - Volgende topic

denistel

dat durft crone toch niet

sunderland

Citaat van: denistel op juni 02, 2013, 23:00:37
dat durft crone toch niet
Iedereen heeft het maar over Crone maar de politie top is hier de baas in lwd .Die beslist alles en die zijn bepaalde dingen nog niet vergeten

sunderland

Denk dat de beveiliging ook maximaal moet zijn voor deze wedstr .

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op juni 03, 2013, 11:20:41
Iedereen heeft het maar over Crone maar de politie top is hier de baas in lwd .Die beslist alles en die zijn bepaalde dingen nog niet vergeten
En wie staat aan de top van de politie... De burgemeester dus die bepaald..
IN HENK WE TRUST!!!

richard

Citaat van: grijskijker op juni 03, 2013, 11:36:14
En wie staat aan de top van de politie... De burgemeester dus die bepaald..

_O_ _O_

sunderland

Citaat van: grijskijker op juni 03, 2013, 11:36:14
En wie staat aan de top van de politie... De burgemeester dus die bepaald..
prima jij denkt het jouwe ik weet het mijne

Ronnie tng

Citaat van: grijskijker op juni 03, 2013, 11:36:14
En wie staat aan de top van de politie... De burgemeester dus die bepaald..

Hij neemt inderdaad de beslissingen, maar hij word uiteraard wel geadviseerd door de politie en met name de "Cambuurwatchers".

0517

Hoe hard is zo'n concept programma normaliter?

Galdiano

Citaat van: 0517 op juni 03, 2013, 20:04:20
Hoe hard is zo'n concept programma normaliter?

Heel hard.

90/95 % blijft gelijk
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

nikjeuh

Meestal wordt het programma van de Eredivisie in de eerste/tweede week van juni bekend volgens mij... Dan krijgen de clubs een concept en mogen ze reageren en daarna past de KNVB hier en daar nog wat aan... Dus lang zal het niet meer duren denk ik... Vaak opent ook de kampioen Ere uit tegen kampioen JL, dus dan zou Cambuur - Ajax de openingswedstrijd kunnen zijn... Maar de laatste jaren gebeurt dat niet meer zo heel vaak volgens mij.

Bernardo

13 juni concept programma dacht ik, 20 juni definitief.

0517

Citaat van: Bernardo op juni 04, 2013, 16:04:53
13 juni concept programma dacht ik, 20 juni definitief.

Hoe kom men (nu al) aan deze datum dan?

oost

Citaat van: 0517 op juni 04, 2013, 18:45:14
Hoe kom men (nu al) aan deze datum dan?

Omdat het onzin is waarschijnlijk :devil

Maar het is nooit  te vroeg voor dit topic Sterker nog vind hem rijkelijk Laat :zweep :zweep 

0517

Wachten we de annulering van m'n vakantie even af...

punkman

Is een serieuze overweging van de KNVB.
Na de Johan Cruyff schaal willen ze dit als openingswedstrijd.Of het mogelijk is dat is een tweede.
Grote kans dat Cambuur-DKV de openingswedstrijd wordt.
We zullen zien, maar ik verwacht een grote media aandacht om deze wedstrijd en een grote impuls voor het nieuwe seizoen.