Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wooninitiatief

Gestart door speculeter, juni 01, 2013, 13:30:23

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Even heel wat anders.....
Mijn vrouw en ik hebben een wooninitiatief waar mensen wonen met een verstandelijke beperking.
Dit doen we nu drie jaar.
Wij hebben nu vijf mensen bij ons wonen en die wonen hier naar volle tevredenheid.
Maar we hebben nog plek voor twee mensen..
voorwaarde is dat je minimaal 18jaar bent en een verstandelijke en/of lichaamelijke beperking.
Weet je toevallig iemand die op zoek is dan hoor ik dat graag!
Het grote voordeel is dat de zorgondernemer,ik dus,en zijn zoon grote Cambuursupporters zijn!

Dit is een serieuse vraag....dus graag geen grappen over we sturen Arts wel oid.....
Mocht je iets weten...ik hoor het graag,groet Peter.


Dokkumer

Nee, ik ga geen grappen maken dat je hier keus hebt uit ruim 300 verstandelijk beperkten want ik vind het een mooi initiatief. Het zou mooi zijn dat de laatste 2 plekken gevuld kunnen worden door mensen die net zoals jullie een geel/blauw hart hebben.

speculeter

Citaat van: Dokkumer op juni 01, 2013, 14:47:50
Nee, ik ga geen grappen maken dat je hier keus hebt uit ruim 300 verstandelijk beperkten want ik vind het een mooi initiatief. Het zou mooi zijn dat de laatste 2 plekken gevuld kunnen worden door mensen die net zoals jullie een geel/blauw hart hebben.
Wat ontzettend leuk om te horen!
Zo ben ik ook al aan het dagdromen hoor..
Mooi hier bij ons wonen en op de wedstrijddag met me mee
naar Cambuur toe!

Taurus Jr

Even verplaatst naar Algemene Discussie :) en een sticky van gemaakt, hopelijk worden die plekken gevuld :)


Verstuurd vanaf mijn iPhone via Tapatalk
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

speculeter

Citaat van: Taurus Jr op juni 01, 2013, 18:48:25
Even verplaatst naar Algemene Discussie :) en een sticky van gemaakt, hopelijk worden die plekken gevuld :)


Verstuurd vanaf mijn iPhone via Tapatalk
okee.....bedankt!
Groet Peter.

poelie-lwd

Wees gerust Peter, Arts komt hier niet voor in aanmerking.  ;)

Goed initiatief man, heb veel respect voor de mensen die dit soort woonvormen opzetten en runnen!  :thumbsup
Iedereen heeft recht op mijn mening.

SCCRulez

Thomashuis of geheel particulier?

speculeter

Wij hebben een Thomashuis!

Taurus Jr

Hoe gaat het met het Thomashuis (dit wooninitiatief)? :)
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

speculeter

Hoi taurus
aardig dat je het vraagt!
we hebben weer nieuwe aanmeldingen!
Dus goede hoop....

Taurus Jr

Citaat van: peter op augustus 05, 2013, 19:11:20
Hoi taurus
aardig dat je het vraagt!
we hebben weer nieuwe aanmeldingen!
Dus goede hoop....

No problem, en goed om te horen was benieuwd hoe het er mee ging ivm de sticky en al :)
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

speculeter

Het gaat goed met ons Thomashuis.
We hebben nog plek voor een bewoner.
Dus weet je toevallig of er iemand met een verstandelijke
of lichamelijke beperking op zoek is naar een mooie
woonplek meld het me dan even!
Even op onze website kijken kan natuurlijk
ook.....Thomashuis Noordwolde.
Groet Peter.

michello

Hoi Peter! Heb je een PB gestuurd;)

speculeter

Citaat van: michello op maart 11, 2014, 15:10:27
Hoi Peter! Heb je een PB gestuurd;)
als goed is een pb terug.

speculeter

Even een update over ons Thomashuis.
Het gaat hier goed.
In principe hebben we nog een plekje over.
Dus ken je iemand met een verstandelijke beperking en die op zoek is naar een kleinschalige woonvoorziening dan hoor ik dat graag!
Groet: Peter.